Gå til innhold

Jeg har et fryktelig pinlig problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjedde det noe spesielt for to år siden? Det kan være hensiktsmessig å gå til psykolog, så dette bør du vurdere. Siden det er lang ventetid hos psykolog kan det være like lurt å få legen til å sende henvisning med det samme. Dersom du kommer fram til at time hos psykolog ikke er det rette for deg er det bare å avlyse når den tiden kommer.

Jeg regner med at du har eksperimentert med ulike klær? Dersom du bruker singlet med genser som er romslig under armene over kan det redusere synligheten av problemet.

Du kan også undersøke om visse matvarer gir mer lukt enn andre.

Det skjedde en del kjipe ting personlig og psykisk, men fysisk sett så kommer jeg nå på at jeg fikk satt inn et P-implantat i armen på den tiden. Kanskje det skyldes det? Det skal jeg ihvertfall nevne for legen.

Jeg har allerede psykolog faktisk, men jeg har ikke turt å nevne dette for henne. :( Vi snakker i hovedsak om andre ting jeg sliter med for tiden.

Jeg har ekspremintert med mange ulike klær ja, og det som funker best er kjole/singlet som ikke går helt oppunder armhulen og en løs genser/bolero utenpå som du sier. Eller ren ullgenser nå om vinteren, det lukter ikke så mye.

Det er ganske komisk, for jeg sliter sjelden med synlighet av svetten. Hvis jeg kjenner under armen med hånda blir jeg våt, men det synes faktisk ikke. Det er litt rart egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har glemt å nevne alderen min, det har kanskje noe å si? Jeg er 22 år gammel.

Skrevet

Godt at du allerede har psykolog. Hun har antakelig merket problemet ditt allerede, og blir neppe overrasket om du tar det opp.

Vet du at det er svetten i seg selv som er problemet eller kan det være lukt fra huden også?

Skrevet

Godt at du allerede har psykolog. Hun har antakelig merket problemet ditt allerede, og blir neppe overrasket om du tar det opp.

Vet du at det er svetten i seg selv som er problemet eller kan det være lukt fra huden også?

Ja, hun har antageligvis det.. men det er hakket pinligere å snakke med henne om det enn med en lege. For en psykolog har ikke sett alt som er å se på en kropp..!

Jeg vet ikke om det er huden også, er ikke helt sikker på hvordan jeg finner ut det. Kjæresten min liker å kysse meg overalt og han gjør det ofte, så det virker ikke som det er noe problem.

Det er mest der det er "lukket", altså armhulene og underlivet/mellom lårene hvor det ikke kommer til noe luft som lukter.

Skrevet

Dette MÅ du ta opp med legen. Kun han vet om mulig hjelp for deg.

Jeg tipper noe av problemet ditt er overvekten. Når du svetter så voldsomt så legger svetten seg i hudfolder. Dette lukter. Vet av erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...