Gå til innhold

tidligere kjerester

Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Ble gift med den første store kjærligheten min jeg!Vi ble sammen med hverandre når vi var 15,

første og eneste typen jeg har hatt.(og kommer til å ha!!)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Første kjæresten min var ein idiot..... Minnene er veldig svake og eg tenkjer aldri på han, heldigvis!

(Min første kjærlighet er eg saman med no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Mimrer litt av og til, ikke bare om den første kjæresten - men alt ved den tiden. Er veldig glad for at jeg er på et helt annet sted i dag, men har mange gode minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er 18 år og er samboer med han jeg kysset for første gang og har hatt ALLE seksuelle erfaringer med:)vi ble sammen da vi var 15 år gamle..og elsker hverandre høyere for hver dag som går...hadde det blitt slutt mellom oss har jeg ikke peiling på hvordan jeg hadde blitt..vi er 2 av en person..vi kan ikke leve uten hverandre!nå hørtes dette ut som et drømmeforhold!men vi har våre krangler og uenigheter så alt er ikke en dans på roser!men det er bare sunt og normalt for et normalt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Nei' date= sjelden. Den STORE kjærligheten er ham jeg har nå. Min første kjærlighet blekner helt i sammenligning og han var uansett ingenting å samle på.

:Nikke::Nikke:

Jeg har ikke akkurat revet ut bildene fra albumet - men, tja, jeg hadde det helt greit - men nokså kjedelig sammen med ham. Nå, derimot, er jeg i lykkerus sammen med mannen i mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, svært sjelden. Den første kjærligheten var ikke akkurat bra for meg, så det er ikke alle minnene som er særlig gode.

Tenker mer på min kjære som min første EKTE kjærlighet, og mimre om når vi to møttes etc, med et fårete glis rundt munnen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja to av de.

En av de gikk det dårlig med etter det ble slutt. Har hørt litt fra han årene etterpå men det kan gå måneder mellom hver gang. Alkohol som førte til hjerteproblemer, arbeidsløs osv osv.

Min forrige har jeg litt kontakt med enda. Vi var på litt forskjellige plasser i livet, derfor valgte vi å gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...