LilleBille Skrevet 10. januar 2004 #1 Del Skrevet 10. januar 2004 Er det ikke på tide å pakke bort nissen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 10. januar 2004 #2 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg er helt enig med deg. men jeg har et problem. :oops: Jeg har ikke det gamle bildet lenger. og jeg klarer ikke fjerne nissen. Trur du at..... du kan gi meg en hjelpende hånd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Desverre... Jeg er totalt ubrukelig til sånt.. Hvor er Vea når vi trenger hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Veaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , vi trenger din hjelp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå har jeg også ropt.. så får vi se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 10. januar 2004 #6 Del Skrevet 10. januar 2004 Ser du ikke at det er en fjøsnisse? De er jo helårsnisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 10. januar 2004 -- fjøsnisse... men de bruker ikke røde luer resten av året.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 10. januar 2004 #8 Del Skrevet 10. januar 2004 men de bruker ikke røde luer resten av året.... Og hva vet DU om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 10. januar 2004 Og hva vet DU om det? Fordi den røde luen ligger på loftet mitt hele sommeren.. blir bare brukt i julen... Derfor må han jo bruke noe annet resten av året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 11. januar 2004 #10 Del Skrevet 11. januar 2004 Fordi den røde luen ligger på loftet mitt hele sommeren.. blir bare brukt i julen... Derfor må han jo bruke noe annet resten av året... Det er forskjell på vattnisser og fjøsnisser. Den røde lua på loftet er din, og det er godt mulig at vattnisser ikke bruker rød lue annet enn i jula, men fjøsnisser gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. januar 2004 #11 Del Skrevet 11. januar 2004 jammen jammen, Han peller meg hele tiden på rumpa....... kan du hjelpe meg? :kysse: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. januar 2004 #12 Del Skrevet 12. januar 2004 Noen som kan hjelpe meg å fjerne nissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 12. januar 2004 #13 Del Skrevet 12. januar 2004 Du trenger en nussefelle. En kombinert muse- og nissefelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 12. januar 2004 Du trenger en nussefelle. En kombinert muse- og nissefelle. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. januar 2004 #15 Del Skrevet 12. januar 2004 Du trenger en nussefelle. En kombinert muse- og nissefelle. Kan du skaffe meg en slik da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 12. januar 2004 #16 Del Skrevet 12. januar 2004 Kan du skaffe meg en slik da? Tror du kan bruke rumpesprekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. januar 2004 #17 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå