Gjest Jamila Skrevet 10. januar 2004 #1 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror du ikke vi må ta med vår vordende brud på bryllupsshowet til Glas Magasinet? Kan du få deg en helg her eller? LillaKjoleJamila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. januar 2004 #2 Del Skrevet 12. januar 2004 Blir ikke noe tur inn til by'n på meg... Jeg skal operere begge mine lysblå (øynene altså) på fredag - for nærsynthet. Så jeg er neppe i form til å dra noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 12. januar 2004 #3 Del Skrevet 12. januar 2004 Åj! Vanlig operasjon eller laser? En annen venninne tok denne operasjonen (vanlig) for noen mnd siden og er kjempefornøyd. Refererer stadig til nytt & bedre liv & livet etter operasjonen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. januar 2004 #4 Del Skrevet 12. januar 2004 Lykke til! Det blir sikkert deilig å slippe linser/briller! :D Koster det skjorta? Har lurt litt på det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. januar 2004 #5 Del Skrevet 12. januar 2004 Ønsker lykke til jeg også... - og spør som GreenSky .. er det dyrt.. .kunne nemlig tenkt meg å slippe briller selv også (men er nok litt pysete.. så jeg vet ikke om jeg tør..) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. januar 2004 #6 Del Skrevet 12. januar 2004 Det koster definitivt skjorta ja... 15.000 pr øye, men da skal jeg se 100 % bra etterpå - altså være på null på styrkeskalaen og det vil gjøre litt av en forskjell fra minus 8 som jeg har nå... Gleder meg og gruer meg - er dritredd, men det er jo mange som har gjort dette før meg og overlevd så hvorfor ikke... Får valium først for å roe meg ned da, så jeg blir vel så dopa at jeg ikke klarer å protestere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. januar 2004 #7 Del Skrevet 12. januar 2004 Ønsker lykke til jeg også... - og spør som GreenSky .. er det dyrt.. .kunne nemlig tenkt meg å slippe briller selv også (men er nok litt pysete.. så jeg vet ikke om jeg tør..) :oops: Men du så jo så tøff ut med de brillene dine, LilleBille! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. januar 2004 #8 Del Skrevet 12. januar 2004 Det koster definitivt skjorta ja... 15.000 pr øye, men da skal jeg se 100 % bra etterpå - altså være på null på styrkeskalaen og det vil gjøre litt av en forskjell fra minus 8 som jeg har nå... Gleder meg og gruer meg - er dritredd, men det er jo mange som har gjort dette før meg og overlevd så hvorfor ikke... Får valium først for å roe meg ned da, så jeg blir vel så dopa at jeg ikke klarer å protestere Skjønner godt at du både gleder og gruer deg! Men slapp av, det kommer til å gå bra. Og etterpå - perfekt syn! Aldri mer linser eller briller. :D DET må jo være digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. januar 2004 #9 Del Skrevet 12. januar 2004 Men du så jo så tøff ut med de brillene dine' date=' LilleBille! 8) [/color'] Takk - liker dem selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå