Gå til innhold

Marihuana daglig..!

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Hos de aller fleste jeg kjenner som røyker, så kan man verken se eller merke det på de. Det eneste man kan se en sjelden gang, er røde øyne.

Enig i dette. Det kommer helt klart an på personen og mengden som røykes, men de som røyker hver dag er såppas vant til det at de får svært få symptomer. Det gjelder både røde, sløve øyne, dårlig motorikk og usammenhengende snakking. Det er iallefall min erfaring.

Hvis man ikke er opplært til det eller vant til det fra før så er det faktisk utrolig få som klarer å se om en person er ruset på MJ (jeg var i en periode stein som en gråstein på videregående daglig uten jeg fikk spørsmål om verken søvnmangel eller narkotika, til tross for at andre, uskyldige, elever ble spurt flere ganger).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likegyldighet, irritasjon (om de er vandt med å røyke hver dag og ikke har røyka på en stund", glemske og en smule treige !

Skrevet

Hos de aller fleste jeg kjenner som røyker, så kan man verken se eller merke det på de. Det eneste man kan se en sjelden gang, er røde øyne.

ja, det tror jeg er riktig. har lagt merke til røde øyne av og til, i tillegg til en god del humørsvingninger. ellers har jeg ikke lagt merke til så mye, egentlig. det er kanskje fordi jeg ikke har tenkt så mye på det.

mange her skriver at de blir slappe og sløve, men vet ikke om det stemmer? Han driver nemlig aktivt med en idrett, og er trener. Kan jo kanskje være at det varierer fra person til person hvor sløve de blir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...