Gå til innhold

Hvorfor liker man ikke å suge/slikke?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Helt enig. Men det er jo ingen motsetning mellom å slikke/suge og knulle etterpå!! Det får jo bare akten til å vare eeenda lenger. Pleier ikke dere å "varme opp" noe på forhånd?

Hei angelina jolie, vi varmer opp med fingergreier og kyssing, og det hjelper for begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei angelina jolie, vi varmer opp med fingergreier og kyssing, og det hjelper for begge :)

Okidoki! Det er jo ikke å forakte det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penis som strutter av kåthet er VAKKERT! Det å slikke og suge min elskede nyter jeg med glede. Jeg elsker å kjenne konturene av hans kåthet og leker med han med tungen min...

:oops: ...eh..*kremt*...

Tror jeg må ha en pause med min kjære nå jeg...*phu*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

han er kun opptatt av å tilfreds-stille meg så....

Kankje jeg har det veldig bra!!??!

Hva når han den dag ikke gidder å ha sex med deg lengre fordi han er drittlei ei dame som bare vil ha og ikke vil gi noe. Har du tenkt tanken på at han gjør dette som en vennlig handling mot deg mens han venter på at du skal gi han noe tilbake en dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mangel på trygghet på egen sexualitet når man synes tissefanter og tisseliner er ekkle.

Elsker tissefanten til min kjære jeg.....hmmmmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg tror mamma21 var litt uheldig i måten hun utrykte seg på. Jeg henger meg ikke opp i "gidder ikke" fordi det er en talemåte jeg bruker selv. Såvidt jeg forsto, mente hun ikke bokstavelig talt at hun ikke gadd, men at i deres forhold var ikke det noe de to savnet/ønsket. Og det er helt greit. Noen par gjør/liker en ting, andre liker andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg er møkk-lei av å slikke kvinner i skrittet.

Endelig slipper jeg det.

:o :hoho: - Er det mulig

Smaken er som baken-delt :D

Noen liker , noen liker ikke sånn er det bare, Synes vel kanskje ikke at man er ego hvis man virkelig ikke liker det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger å slikke mus :) :D

Ikke noe som å kjenne jenta bli våtere og våtere. Høre henne puste hurtigere og tyngre. Er jo konge! Blir jo sprengkåt av det selv og :sjarmor:

Livet som gutt er ganske så fint ja :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at ikke alle liker å suge . Før likte ikke jeg heller å suge , men det hente at han slikket meg av å til ,å det var veldig godt men eg sa at han behøver ikke å gjøre det ,men han synes det var godt. Men så kom det en dag at jeg hadde så lyst til å suge han , og det treier jeg ikke på, nå suger jeg som aldri før . Han slikker å jeg suger herlig men det er jo bare en forrett da . :)

Jeg synes ikke at noen skal presse henne til å suge hvist ikke hun vil . Selv bled jeg ikke presset av han, men fant ut av det selv at jeg hadde lyst til å prøve angrer ikke i det hele tatt . La jentene få litt tid på seg til å finne ut selv om de har lyst eller ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mamma21 var litt uheldig i måten hun utrykte seg på. Jeg henger meg ikke opp i "gidder ikke" fordi det er en talemåte jeg bruker selv. Såvidt jeg forsto' date= mente hun ikke bokstavelig talt at hun ikke gadd, men at i deres forhold var ikke det noe de to savnet/ønsket. Og det er helt greit. Noen par gjør/liker en ting, andre liker andre ting.

Takk! Var akkurat dette jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes media ofte fremstiller suging som en negativ ting, eller at det skjer når jenta lar seg utnytte eller mannen utnytter jenta. Spesielt ved prostitusjon og slikt. Ordentlige jenter som har en mann som respekterer dem, trenger liksom ikke gjøre det de. Det er så lite fokus på at suging er en positiv del av et seksualliv. Mange gutter som har som mål å få en eller annen jente til å suge seg, da er de konge. Veldig synd. Jenta har liksom ikke noe valg i den sammenhengen, mens i realiteten er det mange jenter som liker det og gjør det frivillig og selv tar initiativ.

Jeg kan ikke se Sopranos f.eks for jeg blir helt ekklet av dem og holdningene.. Skal jentene slippe inn på nattklubben etter stengetid (tjene penger på pros hos mafiagutta) så må de betale dørvakta 100 dollar + en avsuging.. De klaska til en jente som så ut som et lite redd rådyr fordi hun ikke sugde bra nok med tannreguleringen sin mens de snakket forretninger.. så den ene tok henne bakfra samtidig for å lære henne opp så hun skranglet mellom de sure mennene. Uff, jeg får vondt inni meg og kan ikke tenke i seksuelle baner på flere dager! Ikkeno rart om mange jenter får sperrer for å gi oralsex. De lager ikke sperrene selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Jeg tror damer som ikke gidder å suge, går på en smell før eller siden. Greit at mannen godtar dette i en ny forelsket periode, men "alle" menn digger å bli sugd.

Nå kan man si at "min mann sier at jeg ikke trenger å suge han". Men da tror jeg at han sier det for å være snill med deg der og da. Mens det bygger seg langsomt opp et behov for å bli sugd.

Og hva skjer når boblen sprekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at man ikke alltid vil, elle at man syns det er litt ekkelt, men man skal være veldig forsiktig med hvordan man ordlegger forklaring til partner.

Jeg er veldig glad i å gi oralsex, men har nesten aldri fått oppleve det selv. Sambo ga meg det en gang, og ga så tydelige tegn på at han syntes det var ekkelt, at jeg i ettertid ikke klarer tanken på at han skal gi meg det. Pga hvorda han reagerte den gangen føler jeg at jeg er ekkel der nede, og uansett om han sier at han vil prøve det igjen, så klarer jeg ikke tanken. Føler meg bare ekkel der nede. Det er rart, men kommentarer om sånn ting kan sitte sinnsykt lenge :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Beatrice

Jeg gidder ikke å suge menn fordi det er dritt- kjedelig. Samme hvor glad jeg er i en kjæreste blr det bare til at jeg suger av medlidenhet med ham. Det finnes ikke noe interessant ved å suge. Frem og tilbake, med en stake i munnen, hvor man holder på å bli kvalt mens en anne nperson langt der opp stønner, eller ikke gir fra seg en lyd...Totalt uinteressant!!!

Jeg gjør det av følgende grunner:

1) Han må få variasjon

2) Han må ikke synes at han har det kjedelig i sexlivet med kjæresten sin

3) Han behøver ikke å tenke for mye på horer (er sikker på at mange menn tenker på det, nemlig).

Når han slikker meg, føler jeg at han egentlig ikke gjør det heelt frivillig alltid, men andre ganger ok.

Uansett, jeg synes ikke kjærestene mine har gitt meg noe ekstra ved å slikke meg. Det er kjempe-kjedelig og jeg bare venter på at han skal stoppe med det. Og når de spør: liker du det? Sier jeg bare "Hm...." men de tar aldri hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, jeg synes ikke kjærestene mine har gitt meg noe ekstra ved å slikke meg. Det er kjempe-kjedelig og jeg bare venter på at han skal stoppe med det. Og når de spør: liker du det? Sier jeg bare "Hm...." men de tar aldri hintet.

Tosk! Du bør vel kanskje si i fra at du ikke liker det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes media ofte fremstiller suging som en negativ ting, eller at det skjer når jenta lar seg utnytte eller mannen utnytter jenta. Spesielt ved prostitusjon og slikt. Ordentlige jenter som har en mann som respekterer dem, trenger liksom ikke gjøre det de. Det er så lite fokus på at suging er en positiv del av et seksualliv. Mange gutter som har som mål å få en eller annen jente til å suge seg, da er de konge. Veldig synd. Jenta har liksom ikke noe valg i den sammenhengen, mens i realiteten er det mange jenter som liker det og gjør det frivillig og selv tar initiativ.

Jeg kan ikke se Sopranos f.eks for jeg blir helt ekklet av dem og holdningene.. Skal jentene slippe inn på nattklubben etter stengetid (tjene penger på pros hos mafiagutta) så må de betale dørvakta 100 dollar + en avsuging.. De klaska til en jente som så ut som et lite redd rådyr fordi hun ikke sugde bra nok med tannreguleringen sin mens de snakket forretninger.. så den ene tok henne bakfra samtidig for å lære henne opp så hun skranglet mellom de sure mennene. Uff, jeg får vondt inni meg og kan ikke tenke i seksuelle baner på flere dager! Ikkeno rart om mange jenter får sperrer for å gi oralsex. De lager ikke sperrene selv..

Godt sagt!

Det er ofte sånn at ulike former for sex blir framstilt så skittent, og med så klar fokus på undertrykkelse at jeg ikke orker å tenke på/ha sex lenge etterpå. Ikke snakk om at jeg vil suge, eller bli tatt bakfra etter å nettopp ha sett det Veslabråka nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg kan godt gjøre det hvis han ber meg om det. Men han viser jo ingen interesse for akkurat det. For han er det mer enn nok tilfredsstillelse i bare det å gi meg oralsex visstnok!!!

Jeg synes det er nokså rettferdig det uansett...

Han slikker meg til jeg får orgasme, så gir jeg han sex til han får orgasme.... Enkelt og greit!!??!

Så du får ikke noe selv når dere har sex?

Unnskyld meg, men du hører ut som en egositisk person i sengen som tenker bare på deg selv. Hvorfor må en mann be deg om noe før du gjør det?

Hvorfor ikke overraske han noenganger, eller blir det for mye jobb for deg? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...