Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2004 #1 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg ser at mange jenter ikke liger å suge guttene sine? Hvorfor? Er det fordi han tisser med den og dere dermed forbinder den med det? Og dere gutter som ikke liker å slikke? Samme grunn? Jeg har også en venninne som ikke liker å suge, og heller ikke liker å bli slikket. Det første fordi hun synes det er ekkelt, og det andre fordi hun synes selv hun er så stygg der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #2 Del Skrevet 10. januar 2004 Tissefanter er ekle. Det er en av grunnene til at jeg ikke liker å suge... Men hovedgrunnen er at jeg rettogslett ikke gidder Men å bli slikket derimot... Det er jo himmelskt....!!! Har en type som ikke forlanger noen suging, han er kun opptatt av å tilfreds-stille meg så.... Kankje jeg har det veldig bra!!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Hva er så ekkelt med en ren og pen penis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Den er ekkel å se på. Blir så klart mye bedre når den har begynt å bli stiv. Men jeg hater synet av en slapp tissefant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 10. januar 2004 #5 Del Skrevet 10. januar 2004 Hva er så ekkelt med en ren og pen penis? ....som man kan behandle på en sånn måte at ens elskede kommer himmerike? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #6 Del Skrevet 10. januar 2004 Den er ekkel å se på. Blir så klart mye bedre når den har begynt å bli stiv. Men jeg hater synet av en slapp tissefant. Man suger jo ikke så lenge på en slapp, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #7 Del Skrevet 10. januar 2004 Nei, er jo ikke så mange sekundene den er slapp men.... Off nei... Liker det bare ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #8 Del Skrevet 10. januar 2004 aner ikke hvorfor folk ikke vil gi/motta oralsex,men tror ikke ting blir bedre og at man får lyst til å gjøre det/mottage hvis kjæresten maser om å få oralsex.... Mange fyrer har noe å lære her etter det jeg forstår......... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #9 Del Skrevet 10. januar 2004 Nei, det hadde absolutt ikke blitt bedre med masing. Men hadde han spurt meg om jeg kunne gjøre det på han, hadde jeg gjort det alså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #10 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er da opp til en hver person, er det ikke? I vårt forhold har vi ikke oralsex, rett og slett fordi vi ikke føler behov for det. Jeg foretrekker mye heller en hard ting bankende inn i meg, istedenfor å leke melkeskål for en liten pusunge... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. januar 2004 #11 Del Skrevet 10. januar 2004 Men hovedgrunnen er at jeg rettogslett ikke gidder Men å bli slikket derimot... Det er jo himmelskt....!!! Du gidder ikke? :o Hva med å gi litt du også, og ikke bare ta i mot? Bør du ikke i det minste "gidde" av og til, for å glede partneren din? Du sier jo selv at du liker å bli slikket, tror du ikke han hadde satt pris på oral også? Stakkars mann! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #12 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg foretrekker mye heller en hard ting bankende inn i meg, istedenfor å leke melkeskål for en liten pusunge... Helt enig. Men det er jo ingen motsetning mellom å slikke/suge og knulle etterpå!! Det får jo bare akten til å vare eeenda lenger. Pleier ikke dere å "varme opp" noe på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #13 Del Skrevet 10. januar 2004 Du gidder ikke? :o Hva med å gi litt du også, og ikke bare ta i mot? Bør du ikke i det minste "gidde" av og til, for å glede partneren din? Du sier jo selv at du liker å bli slikket, tror du ikke han hadde satt pris på oral også? Stakkars mann! :-? Jeg kan godt gjøre det hvis han ber meg om det. Men han viser jo ingen interesse for akkurat det. For han er det mer enn nok tilfredsstillelse i bare det å gi meg oralsex visstnok!!! Jeg synes det er nokså rettferdig det uansett... Han slikker meg til jeg får orgasme, så gir jeg han sex til han får orgasme.... Enkelt og greit!!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #14 Del Skrevet 10. januar 2004 at man betegner ens samliv med mannen i sitt liv på den der måte er da beklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. januar 2004 #15 Del Skrevet 10. januar 2004 at man betegner ens samliv med mannen i sitt liv på den der måte er da beklagelig. Må bare si meg enig med deg, SS. Jeg trodde ikke det var mulig og være så ego i senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #16 Del Skrevet 10. januar 2004 Hææ??? Hva mener du med det? Jeg har et veldig greit og ensformig sex-liv egentlig, men samtidig det beste i verden!! Kunne aldri hatt det bedre, å det samme mener han så... Mener du de ikke er en god sex-partner hvis de ikke suger mannen sin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. januar 2004 #17 Del Skrevet 10. januar 2004 Hææ??? Hva mener du med det? Jeg har et veldig greit og ensformig sex-liv egentlig, men samtidig det beste i verden!! Kunne aldri hatt det bedre, å det samme mener han så... Mener du de ikke er en god sex-partner hvis de ikke suger mannen sin?? Grei og ensformig sex? Ja, det hørtes jo givende ut! Jeg sier ikke at man må suge kjæresten for å ha et godt sexliv, men det går an å dele på arbeidet. Det hørtes ut til at "Han slikker meg, og til gjengjeld får han ha sex med meg"... Jeg ble bare litt satt ut av måten du ordla deg på. Men for all del.... så lenge det funker for dere så. Her i huset hadde vi gått drittlei etter 14 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #18 Del Skrevet 10. januar 2004 Ble kankje litt feil formulert ja... Er ikke sånn det er... Var bare for å prøve å forklare det på enklest mulig måte liksom. Har det topp vi... Med mye forandring.. En gang er det jeg som "arbeider" (teit ordvalg men..), andre ganger er det han, mens de fleste gangene gjør vi alt begge to. Er jo alltid viktig med forandring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 10. januar 2004 #19 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er da opp til en hver person, er det ikke? I vårt forhold har vi ikke oralsex, rett og slett fordi vi ikke føler behov for det. Jeg foretrekker mye heller en hard ting bankende inn i meg, istedenfor å leke melkeskål for en liten pusunge... :blunke: Jupp! (Jeg liker best fingrer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #20 Del Skrevet 10. januar 2004 Fingrer er gøy for jeg har aldri brukt en vibrator men de kejnnes ut som en, var ikk det kult vel? Ikke mine fingre, men bøllefyren sine! Hoi hoi jeg tror jeg må tenke på noe annet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå