Gjest Pet Skrevet 3. mars 2012 #21 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har kommet opp fra kjelleren! Takk for omtanken, folkens! Jeg må nok bli flinkere til å si i fra at jeg har det vanskelig før jeg er på de nederste trinnene i kjellertrappa. Folk har jo blitt vant til at jeg er sånn og regner med at jeg vil være i fred når jeg sliter. Jeg mistet moren min da jeg var liten og er ikke så vant til å ta i mot trøst og omsorg og når jeg går på en smell får jeg et enormt behov for at noen bare skal komme å ta meg på fanget og blåse på. Jeg kommer meg fort opp igjen ved egen hjelp, men lover å prøve og bli flinkere til å si i fra nå jeg merker at det røyner på.
Gjest Pet Skrevet 3. mars 2012 #23 Skrevet 3. mars 2012 opp i det vårlige dagslyset! Tusen takk! Det er litt godt å ta seg en liten kjellertur i blant også, man ser ting så klart når man kommer opp i dagslyset igjen.
Aldrisur Skrevet 3. mars 2012 #24 Skrevet 3. mars 2012 Ja, du Pet. Det er kanskje nettopp under en opplevd kjellertur at en virkelig setter pris på lyset og de positive sidene livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå