Cajsa Skrevet 12. januar 2004 #21 Del Skrevet 12. januar 2004 Egentlig har jeg lyst til å bevare den. Men det var en veldig god idé å legge den på graven til noen som har betydd mye i livet. Har også litt lyst til å kaste den til ugifte venninner, men er redd det blir litt for amerikansk til at jeg faktisk gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. januar 2004 #22 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg hadde røde roser. Sprayet den med klarlakk og den står i vasen sin like fin. Når jeg sprayer den blir den ikke svart slik som når den tørkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. januar 2004 #23 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg tok vare på min bukett, på min fars grav lå det allerede en bukett med roser (de samme rosene som i buketten min), så den var fint pyntet. Buketten tok jeg vare på 1 mnd, da var den så stusselig å se på at jeg måtte ta mot til meg og kaste den. Men det var litt sørgmodig å kvitte seg med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 13. januar 2004 #24 Del Skrevet 13. januar 2004 på min fars grav lå det allerede en bukett med roser (de samme rosene som i buketten min), så den var fint pyntet. poenget for meg var jo å legge nettopp brudebukketten på farmors grav fordi hun er den jeg aller mest savner å ha med på brullupet mitt (som ikke er der), ikke for å pynte graven :o så da er det definitivt selve buketten som skal havne der.. uansett hvilken tilstand den er i etter et par ukers bryllupsreise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #25 Del Skrevet 13. januar 2004 Ingen som har tenkt å få den tørket, og ramme den inn i en sånn ramme med buet glass...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 13. januar 2004 #26 Del Skrevet 13. januar 2004 Ingen som har tenkt å få den tørket, og ramme den inn i en sånn ramme med buet glass...? har ikke spes sansen for trøkede blomster.. og synes det er nok å ha ring på fingere, et bryllupsbilde og minnene i hodet.. blir det mye mer "stæsj" enn det som skal minne om bryllupsdagen tror jeg det ville bli for mye av det gode for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. januar 2004 #27 Del Skrevet 13. januar 2004 Ingen som har tenkt å få den tørket, og ramme den inn i en sånn ramme med buet glass...? Se mitt innlegg på side 1 Tror kanskje ikke det blir sånn til å henge på veggen, men et sånt monter som står! Vet ikke helt ennå da..Spørs hvor dyrt det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. januar 2004 #28 Del Skrevet 13. januar 2004 poenget for meg var jo å legge nettopp brudebukketten på farmors grav fordi hun er den jeg aller mest savner å ha med på brullupet mitt (som ikke er der), ikke for å pynte graven :o så da er det definitivt selve buketten som skal havne der.. uansett hvilken tilstand den er i etter et par ukers bryllupsreise.. Joda, det var ikke helt sånn jeg mente det...ble skrevet litt feil det.... Synes det er kjempehyggelig at en brudebukett blir lagt på en grav jeg! Siden jeg allerede hadde pyntet graven med våre bryllupsblomster, synes jeg det var en markering nok om at han var i våre tanker om ikke brudebuketten skulle ha ligget der også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 13. januar 2004 #29 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg ga den til min forlover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå