Jens Skrevet 10. januar 2004 #1 Del Skrevet 10. januar 2004 Vi kommer til å legge den på graven til faren til min kjære. Hva gjør dere med buketten deres etter vielsen?kaster dere den, sparer dere på den??Hva er vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. januar 2004 #2 Del Skrevet 10. januar 2004 Min lå på pianoet i en uke, så gikk den rett i søpla. Finest på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. januar 2004 #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg skal legge min på min lillesøsters grav dagen etter bryllupet. En av rosene skal jeg ta ut og bevare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Min står fortsatt i en vase på soverommet..........Ikke like pen nei, men jeg har ikke hjerte til å kaste den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 10. januar 2004 #5 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg hadde tenkt til å få den lagt på min fars grav. Men så ble det så stress og styr på dagen og de nærmeste dagene at jeg glemte å få den sendt med noen til hjembyen. Sårt, men jeg kom ikke på den buketten før etter at vi kom fra bryllupsreisen... Så den står i en pen vase høyt oppå seksjonen og er fortsatt fin. Bittelitt støvete, men veldig intakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 10. januar 2004 #6 Del Skrevet 10. januar 2004 Vi dro på bryllupsreise samme dag som vi giftet oss, og da vi kom hjem en uke etterpå, var det fortsatt like fin. Da hadde søsteren min tatt mange fine bilder av den. Jeg har ikke helt sansen for tørka og støvete blomster, så derfor gikk den i søpla etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. januar 2004 #7 Del Skrevet 10. januar 2004 foreløpig er den bare tørka. KOmmer vel til å ta vare på den ei stund før den blir grå av støv. Har ikke hjerte til å kaste den. Så fint at dere vil legge den ned på grava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. januar 2004 #8 Del Skrevet 10. januar 2004 Min ble stående i en vase hjemme hos foreldrene mine så lenge det var "noe liv" i den, så gikk den i søppla. Har jo masse fine bilder av den, det holder for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 10. januar 2004 #9 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror jeg skal legge den på graven til farmor og farfar`n min, de er kravlagt der hvor jeg skal gifte meg. Liker heller ikke tørkede blomster 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. januar 2004 #10 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe et monter som brudebuketten skulle bevares i, men jeg vet ikke om jeg gidder det lenger egentlig! Men å leggge buketten på graven til farmor og farfar var egentlig en god idè! De betydde kjempe mye for meg og det er et stort savn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. januar 2004 #11 Del Skrevet 10. januar 2004 Det kostet en formue å konservere den, så mamma hadde den da vi var på bryllupsreise. Idioter som vi var, så skulle vi selvsagt ha tatt den med oss. Den hadde vært kjempekos å ha på hotellrommet i 10 dager, og vi reiste mandagen etter bryllupet... Da vi kom hjem, lå den på hyllen i en tid, men ble bare trist og mørk og var absolutt flottest på bilder, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 10. januar 2004 #12 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har tørket min og den står på soverommet enda(men jeg må nok innrømme at den er absolut penest på bilder nå)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 10. januar 2004 #13 Del Skrevet 10. januar 2004 Har lyst å bevare den..Får se det ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. januar 2004 #14 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg hadde hvite roser i min bukett, og som alle vet er den fargen helt enkel å tørke uten at de blir brune. Likevel står den fortsatt på et skap på stua, og er ganske fin enda. Har ikke hjerte til å kaste den, men når jeg blir lei av den går det nok strake veien til søppelet. Synes det er fint at dere vil legge den på graven, og jeg tenkte faktisk tanken selv, men ei venninne av meg gjorde det, og hennes bukett ble stjålet fra kirkegården første natta den lå ute :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2004 #15 Del Skrevet 10. januar 2004 Min henger på loftet sammen med mormors... selv om det er år og dag siden... har ikke hjerte til å kaste den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 10. januar 2004 #16 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg hadde to. Den ene tørket inn og ligger nå i en eske sammen med "something old, something new, something borrowed and something blue" sammen med noen bilder og cder fra bryllupet. Den andre kastet jeg på amerikansk vis ut til mine ugifte venninner, -- og om tre uker skal vi i bryllupet til hun som fikk den!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2004 #17 Del Skrevet 10. januar 2004 Den andre kastet jeg på amerikansk vis ut til mine ugifte venninner, -- og om tre uker skal vi i bryllupet til hun som fikk den!!!! Så det stemmer.. at den som fikk buketten ble nestemann...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 10. januar 2004 #18 Del Skrevet 10. januar 2004 delte buketten min i to ...... den ene la jeg på graven til min bestefar, og den andre ble lagt på graven til min manns bestemor. Det var en bukett som besto av bare roser...så den var fin selv om den ble delt i to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 10. januar 2004 #19 Del Skrevet 10. januar 2004 Så det stemmer.. at den som fikk buketten ble nestemann...? Ja!!!! En annen venninne hadde planlagt i mellomtiden, men det ble utsatt. Så ja, hun som fikk buketten ble nestemann! Utrolig morsomt for oss alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 12. januar 2004 #20 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har lyst til å legge den på graven til farmor.. det har jeg tenkt helt siden hun døde.. Men vi skal gifte oss langt derifra og kommer trolig ikke dit hvor graven hennes er før lenge etter.. så kanskje jeg skal tørke den først og så legge den på graven?? hmm... vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå