Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2004 #1 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei! Jeg er urfattig om dagen og trenger gode tips til lørdagsmat ikveld... Jeg skal handle i sverige litt senere idag... Gjerne tips til en gryterett... :D ) men all annen god lørdagsmat er ænskelig også= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 10. januar 2004 #2 Del Skrevet 10. januar 2004 Ai, vi skal ha ostesmørbrød i kveld. Loff, pizzasaus, ost og litt urter oppå. Vil du ha det billig, kjøp posepizzasaus og kok opp med vann etter oppskriften, i stedet for å kjøpe ferdigglass eller mikse til saus selv fra bunnen av. Det må da være billig snacksemat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 10. januar 2004 #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Snadderloff Du trenger: Baguett Kinakål Kjøttdeig Ost Dressing Slik gjør du: Stek kjøttdeigen, kutt salat og skjær ost. Kutt baguetten på langs, men ikke helt igjennom! Ta ut litt av innmaten. Ta først salat oppi, så dressing og kjøttdeig. Legg til slutt ost på toppen. Stekes midt i ovnen på 225 grader til osten har smeltet og snadderloffen har fått farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Hadde tenkt å lage en tråd om det samme :D Her er det ønske om pizza, men jeg har ikke lyst på pizza. Er lei av pizza!!!! Og jeg orker ikke noe som ligner heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. januar 2004 #5 Del Skrevet 10. januar 2004 vi skal woke litt grønnsaker etter julens feite sauser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 10. januar 2004 #6 Del Skrevet 10. januar 2004 Reker, loff og hjemmemekket majones på meg i kveld! Roastbeef, sprøstekt løk, remulade og loff på mannen min (som er allergisk mot skalldyr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. januar 2004 #7 Del Skrevet 10. januar 2004 I dag skal jeg lage pizza! Annen lørdagsmat er, synes jeg da.. Reker Taco Machonacho Salat(en stooor med masse i!), godt brød og hjemmelaget dressing Lasagne, hjemmelaget såklart. Gryterett Spagetti Cluet er, minst mulig jobb...mest mulig tid med sambo på stua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. januar 2004 #8 Del Skrevet 10. januar 2004 Bestemte meg for å være litt grei, jeg. Det ble ikke pizza, men noe lignende. Ferdigskåret loff Tomatsaus/pizzasaus Kjøttdeig Champignoner Paprika Løk Tomater Mozzarellaost Luksus-smørbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2004 #9 Del Skrevet 10. januar 2004 hmmm..det ble jaggu pizza for meg også ;D En ferdigpizza som så overgod ut i sverige.. vel ..ikke handle når man er sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. januar 2004 #10 Del Skrevet 10. januar 2004 Enkelt og greit ostesmørbrød i dag. Kyllingwok i morgen med nudler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 10. januar 2004 #11 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er jo så sinnsyke billige kyllingfileer i Sverige. Trenger ikke mye kjøtt i en wok f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå