Gå til innhold

Penger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kommet opp mange uforutsette utgifter i det siste, og jeg trenger råd!

Gi meg seriøse og konkrete forslag på hvordan jeg kan tjene en slump penger raskt, uten å binde meg til noen jobb.. Om det finnes noen muligheter da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er det ikke slik at det ikke finnes noe raske veier til penger.

Men du kan jo f.eks selge noe du ikke bruker så mye på FINN.NO. Hvis ikke kan du ringe til et vikarbyrå?

Dersom du har en fast inntekt og du vet at økonomien blir bedre, kan du vurdere å ta et mindre forbrukslån. Det er ikke noe jeg anbefaler sånn helt uten videre, det forutsetter at du kun låner det du trenger og ikke minst at du har kontroll på økonomien og har råd til å betale det.

Jeg vet ikke om noen jobber som er slik du etterspør her, men promoteringsbransjen som eventbyråer osv, har ofte noen åpninger. Men er ikke så godt betalt.

Mvh

Aude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke binde deg til en jobb? Kan jo bare være et kortvarig vikariat via et vikarbyra. Vi snakker om ei uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke binde deg til en jobb? Kan jo bare være et kortvarig vikariat via et vikarbyra. Vi snakker om ei uke eller to.

Jeg er student, så langvarig er det uaktuelt. Men en eller to uker, hadde gått bra! Går det an å kun gjøre det i en eller to uker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det ikke slik at det ikke finnes noe raske veier til penger.

Men du kan jo f.eks selge noe du ikke bruker så mye på FINN.NO. Hvis ikke kan du ringe til et vikarbyrå?

Dersom du har en fast inntekt og du vet at økonomien blir bedre, kan du vurdere å ta et mindre forbrukslån. Det er ikke noe jeg anbefaler sånn helt uten videre, det forutsetter at du kun låner det du trenger og ikke minst at du har kontroll på økonomien og har råd til å betale det.

Jeg vet ikke om noen jobber som er slik du etterspør her, men promoteringsbransjen som eventbyråer osv, har ofte noen åpninger. Men er ikke så godt betalt.

Mvh

Aude

Takk for svar! Går igjennom alt jeg har nå, for å kunne evt selge noe! :) Har desverre ikke tid til full jobb, siden jeg er student. Forbrukslån er uaktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufte hund? Legg en lapp i postakassa til naboene som har hund, evt i den lokale matbutikken? Hjelpe gamle folk med handling og kjøring (hvis du har bil)? Måkke gårdsplassen til naboen før han kommer hjem?

Rydde i det du har, og selge ALT du ikke har brukt de siste 6mnd! Be hjem venninner, kanskje er de villige til å betale en 50lapp for en genser eller en dvd? Bare noe jeg kom på i farten, er i samme situasjon selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...