Gå til innhold

Når får man dagpenger når man leverer meldekort på mandag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på hytta i helga og kom hjem sent på kvelden i går og siden Nav stenger nettsidene sine klokken 11 fikk jeg ikke levert meldekort før nå. Er det noen som vet når man får pengene om man leverer meldekort på mandag? Til vanlig får jeg pengene klokken halv 4 på mandag om jeg leverer på lørdag.

Er skikkelig krise også siden jeg må ta ut medisin på apoteket og de gir ikke ut giro. Jeg kan selvsagt klare meg en dag til uten medisin men jeg kjenner at det blir å holde sengen fram til jeg får hentet den ut :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, men kan du ikke låne penger av familie, venner el. noen dager slik at du får tatt ut medisinen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverer meldekort på lørdager, men om jeg av en eller annen grunn ikke får levert før på mandag så får jeg likevel penger som vanlig på tirsdag :)

Jeg vet ikke om du rekker å få dem i dag, men du burde iallefall få dem i morgen dersom du normalt sett får dem på mandager.

Har du ingen du kan låne av dersom de ikke kommer inn i løpet av dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hytta i helga og kom hjem sent på kvelden i går og siden Nav stenger nettsidene sine klokken 11 fikk jeg ikke levert meldekort før nå. Er det noen som vet når man får pengene om man leverer meldekort på mandag? Til vanlig får jeg pengene klokken halv 4 på mandag om jeg leverer på lørdag.

Er skikkelig krise også siden jeg må ta ut medisin på apoteket og de gir ikke ut giro. Jeg kan selvsagt klare meg en dag til uten medisin men jeg kjenner at det blir å holde sengen fram til jeg får hentet den ut :/

Du får de nok på ettermiddagen på tirsdag.

Må si at her har du planlagt veldig dårlig. Du valgte å dra på hytta i helga og rakk derfor ikke å logge deg inn på nav sine sider og samtidig har du så lite medisin som du er avhengig av at det krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...