AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #61 Skrevet 5. mars 2012 Sier at du ikkje forstår spillet/dating relgene , men virker som du har sjømt veldig mye vesentlig som andre ikkje gjør.. hvordan da mener du?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #62 Skrevet 5. mars 2012 Nei, det er ikke positivt at han ikke har svart, men shit.. Go for it! Kan være at det er en litt tafatt eller stolt type som virkelig trenger en melding til. Krysser fingrene:-) Kom igjen:-D hvorfor mener du at jeg kan gjøre det selv om det ikke tyder på at han er interessert da?
Gjest .-L-. Skrevet 5. mars 2012 #63 Skrevet 5. mars 2012 (endret) hvordan da mener du? For eksempel så er det mange som ikke gjør noe med de få sjangsene i får, så sitter de alene fordi de aldri turde å hoppe utfor stupet. Det virker iallefall som du forstår at dersom det skal skje noe må du gjøre tinga selv. En del menn og damer er så heldige at de får alt opp i henda. Det eneste som er kjipt for de er jo at når de ser en de virkelig vil ha klarer de ikkje å gjøre noe fordi de er så vant med at folk kommer bort til de Endret 5. mars 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #64 Skrevet 5. mars 2012 For eksempel så er det mange som ikke gjør noe med de få sjangsene i får, så sitter de alene fordi de aldri turde å hoppe utfor stupet. Det virker iallefall som du forstår at dersom det skal skje noe må du gjøre tinga selv. En del menn og damer er så heldige at de får alt opp i henda. Det eneste som er kjipt for de er jo at når de ser en de virkelig vil ha klarer de ikkje å gjøre noe fordi de er så vant med at folk kommer bort til de Ja man må vel tøye grensa litt i blant. Jeg har nå aldri vært no flink til det, har kanskje ikke fått så mange "sjanser" til det heller. Det kan godt være fordi jeg er så redd for at det ikke er riktig, at det virker dumt osv at jeg ikke ser på det som en sjanse. Det her er vel egentlig ikke en sjanse det heller, siden den mest sannsynlig ble brukt opp av at han stoppa kommunikasjonen...Men det nærmeste jeg har kommet på veldig lenge iallefall Meeen det er da bare en hyggelig ting å gjøre..og spørre om noen vil bli med ut en tur. Legitimt spørsmål uansett forsåvidt, men det er jo så lett å tenke at alt skal ligge til rette og at man skal ha "bygget" opp på riktig måte før man spør osv. Jeg er jo typen som er drit redd for å være rett på sak, haha, mye mer komfortabel hvis jeg kunne tørrskrevet med han i en uke først og subtilt hinta og pakka inn at det hadde jo vært kult å møtes igjen. Jeg ser dessverre at det er en meget dårlig strategi for å få til noe, men det er litt tryggere å gjemme seg bak et skall. Og når man blir så subtil så er det vel vanskelig for den andre parten å tolke om det faktisk er noen interesse også. Når man stiller et spørsmål rett ut så er det jo ingen tvil om at det er akkurat det man vil - møtes. Aka skummelt Men men. Så lenge 1. han virket interessert ut i fra det jeg skrev først? 2. jeg ikke virker som en sosialt inkompetent idiot som spør om han vil møtes? så skal jeg gjøre det. Men jeg kommer til å kaste opp hvis jeg faktisk må møte han. Håper han ikke svarer :D
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #65 Skrevet 5. mars 2012 All denne hintinga er nok typisk for mange kvinner.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #66 Skrevet 5. mars 2012 All denne hintinga er nok typisk for mange kvinner. Men nå har jeg jo bestemt meg (og blitt tvunget til) å la vær. Har du noe konstruktivt å si om saken ellers?
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #67 Skrevet 5. mars 2012 Men nå har jeg jo bestemt meg (og blitt tvunget til) å la vær. Har du noe konstruktivt å si om saken ellers? Kommunikasjon kan være vanskelige greier. Noen ganger er det best å være direkte, mens andre ganger kan det være lurt å hinte. Kunsten er egentlig vite når det ene passer bedre enn det andre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #68 Skrevet 5. mars 2012 Ja, men har du lest tråden, syns du jeg kan ta initiativ?
Gjest .-L-. Skrevet 5. mars 2012 #69 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ja man må vel tøye grensa litt i blant. Jeg har nå aldri vært no flink til det, har kanskje ikke fått så mange "sjanser" til det heller. Det kan godt være fordi jeg er så redd for at det ikke er riktig, at det virker dumt osv at jeg ikke ser på det som en sjanse. Det her er vel egentlig ikke en sjanse det heller, siden den mest sannsynlig ble brukt opp av at han stoppa kommunikasjonen...Men det nærmeste jeg har kommet på veldig lenge iallefall Eg er i utangspunktet veldig forsiktig selv, det ødlakte mye for meg i min unge alder. Da trodde eg at det var fordi eg var for snill, saken var egentlig at eg var for pinglete. Ellers mener eg at man må skape sjagsene en har selv. Hvis man bare skal gå rundt å latt andre skape sjangsene som kommer så går jo det år mellom hver gang det skjer noe. Derfor anbefaler eg altid folk som spør om råd at de burde ta opp 2-3 hobbyer hvor man møter det andre kjønn. Meeen det er da bare en hyggelig ting å gjøre..og spørre om noen vil bli med ut en tur. Legitimt spørsmål uansett forsåvidt, men det er jo så lett å tenke at alt skal ligge til rette og at man skal ha "bygget" opp på riktig måte før man spør osv. Jeg er jo typen som er drit redd for å være rett på sak, haha, mye mer komfortabel hvis jeg kunne tørrskrevet med han i en uke først og subtilt hinta og pakka inn at det hadde jo vært kult å møtes igjen. Jeg ser dessverre at det er en meget dårlig strategi for å få til noe, men det er litt tryggere å gjemme seg bak et skall. Og når man blir så subtil så er det vel vanskelig for den andre parten å tolke om det faktisk er noen interesse også. Når man stiller et spørsmål rett ut så er det jo ingen tvil om at det er akkurat det man vil - møtes. Aka skummelt For å være ærlig burde ikkje du tenker mer på dette, dersom handlinger er gjort er alt i boks , så håper vi på det beste. Men men. Så lenge 1. han virket interessert ut i fra det jeg skrev først? 2. jeg ikke virker som en sosialt inkompetent idiot som spør om han vil møtes? så skal jeg gjøre det. Dette har du allerede fått bekreftelse for!, crazye dame tanker må kastes på dør nå.,. Men jeg kommer til å kaste opp hvis jeg faktisk må møte han. Håper han ikke svarer :D Jaja, da tørker han det opp å bærer deg hjem i sykesengen før han.... Endret 5. mars 2012 av .-L-.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #70 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ja, men har du lest tråden, syns du jeg kan ta initiativ? Du har sendt en fyr en melding som han ikke har svart på, og nå vurderer du å sende en til - er det sånn å forstå? Endret 5. mars 2012 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #72 Skrevet 5. mars 2012 Du har sendt en fyr en melding som en han ikke har svart på, og nå vurderer du å sende en til - er det sånn å forstå? Nei da har du misforstått litt. Glem det
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #73 Skrevet 5. mars 2012 Nei da har du misforstått litt. Glem det Uansett er det ihvertfall ikke livsfarlig å sende en melding. Det verste som kan skje er vel egentlig at man får svar
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #74 Skrevet 5. mars 2012 Uansett er det ihvertfall ikke livsfarlig å sende en melding. Det verste som kan skje er vel egentlig at man får svar Det kjennes litt ut som det kommer til å ta livet av meg faktisk Og ja, det verste er jo nesten å få svar...æh.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #75 Skrevet 5. mars 2012 Det kjennes litt ut som det kommer til å ta livet av meg faktisk Og ja, det verste er jo nesten å få svar...æh. Det enkleste er egentlig bare å sende meldingen MEN forvente å ikke få noe svar. Da blir det lettere neste gang. Send og glem! Og skulle du få svar så er det den tid og den sorg
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #76 Skrevet 5. mars 2012 Veit da søren hva jeg forventer jeg, bare kaos i hodet mitt Kommer bare til å bli så flau når jeg har sendt meldingen, noe som er helt tåpelig siden jeg sannsynligvis ikke ser han igjen:P
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #77 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Veit da søren hva jeg forventer jeg, bare kaos i hodet mitt Kommer bare til å bli så flau når jeg har sendt meldingen, noe som er helt tåpelig siden jeg sannsynligvis ikke ser han igjen:P Det er når man har høye forventninger at man blir skuffet. Derfor er det effektivt å redusere forventningene mest mulig. Da kan det bare gå som forventet - eller bedre Endret 5. mars 2012 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #78 Skrevet 5. mars 2012 Ja veit. Innerst inne håper man jo på positiv respons, hvis ikke er det jo ikke no vits. Men samtidig så veksler jeg mellom å se for meg at han kommer til å svare og at han ikke kommer til det. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg kommer til å drite meg ut ved å sende melding, i det andre så syns jeg det virker ganske lurt Kommer jo så klart til å bli llitt nedtur å ikke få noe svar, fordi det er kjipt at det ikke skjer noe positivt på den fronten, samtidig som at det vil bli drit skummelt å få et positivt svar. Uansett hvordan det går så føler jeg meg litt tøff hvis jeg gjør det da, og så har jeg det iallfall ute av verden. Alternativet er jo at jeg går å tenker på det her i lange tider. Jeg kommer til å trykke på send-knappen, slamre igjen laptopen og gå ut en tur og være flau tenker jeg 1
MsMax Skrevet 5. mars 2012 #79 Skrevet 5. mars 2012 Send han den pokkers meldinga og så får det gå som det går! Enten det eller så lar du hele saken ligge begravd! Det er nå min mening 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå