Gå til innhold

Skjebnen motarbeider meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

du har jo blitt sånn skikkelig mentor inne på forumene her du :P Fulltidsjobb det vil jeg tro, hehe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så da sitter jeg her med skjegget i postkassa igjen, og måtte bare få ut litt. Det kan liksom aldri gå veien :(

Er du en dame med skjegg, anbefaler jeg deg å klippe skjegget. Da går det så meget bedre. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du en dame med skjegg, anbefaler jeg deg å klippe skjegget. Da går det så meget bedre. :gjeiper:

Nå sitter jo skjegget igjen i postkassa, jeg har kommet meg litt unna postkassa, så jeg er hårfri i fjeset ;)

AnonymBruker
Skrevet

Joda, ser ikkje koordan det kan skade å ta kontakt no :).

Hvis han er som meg så vil jo han at du skal ta kontakt :). Det som er greit nå er at du har latt han vente en uke i tilfelle han var en av typene som faktisk tar kontakt. For de vil heller jakte.

Kjør på!, håper det går veien og så håper eg på flere updates ! :D

Eg tror han kan være interrisert, iallfall med tanke på det han sa at han ikke var så frempå selv. Da har jo man en forklaring på hvorfor han ikkje har tatt kontakt :)

takk og takk. trenger muligens litt mye bekreftelse på om jeg har tolka "interesse" riktig :P

Gjest .-L-.
Skrevet

du har jo blitt sånn skikkelig mentor inne på forumene her du :P Fulltidsjobb det vil jeg tro, hehe.

Hehe, trenger tidsfordriv når det ikkje skjer noe! Kjekt å kunne bistå med erfaringer! :)

AnonymBruker
Skrevet

Uff jeg blir helt kvalm av å tenke på at jeg faktisk må gjøre dette nå.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Enten så svarer han ikke og så blir det en nedtur og rykk tilbake til start, eller så svarer han ja og da må jeg jo faktisk møte han og da kommer det isåfall garantert til å bli dritkleint.

Æææææææææææææææææææææææææææh. Livet ass.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe :D heia deg!

ikke noe å le av :P haha (takk)

Skrevet

*krysser fingrene for at du får svar nå*

Men som tidligere nevnt er det jo ikke alle som bruker facebook så ofte. Så kan jo hende han ikke har vært inne på facebook? (Jeg pleier å lurkikke på pofilen til folk og se om de har gjort andre ting på facebook når jeg venter på svar på mailer :sjenert: )

AnonymBruker
Skrevet

*krysser fingrene for at du får svar nå*

Men som tidligere nevnt er det jo ikke alle som bruker facebook så ofte. Så kan jo hende han ikke har vært inne på facebook? (Jeg pleier å lurkikke på pofilen til folk og se om de har gjort andre ting på facebook når jeg venter på svar på mailer :sjenert: )

Jau, me får sjå. Hva tror du om greia her da? Er det no håp? :P

har ikke lagt han til som venn..:P Går an å sende meldinger uansett vett.

Skrevet (endret)

Jau, me får sjå. Hva tror du om greia her da? Er det no håp? :P

har ikke lagt han til som venn..:P Går an å sende meldinger uansett vett.

Jeg leste i en annen tråd her på KG at meldinger fra folk som ikke er vennene dine på facebook av og til havner i en annen mappe, og at man ikke får beskjed om at man har fått mail. Så folk har funnet mailer fra flere år tilbake. Du kan jo prøve å legge han til som venn, og så sende mail spørre om han vil møtes.

Når det kommer til om det er håp eller ikke; synes disse "datingreglene" er helt umulige å forstå. Men synes det ut i fra festen og at han ba deg ta kontakt virker lovende. Så spørs det jo om han har fått meldingene dine eller ikke... Men det er fortsatt håp.

Endret av Store My
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste i en annen tråd her på KG at meldinger fra folk som ikke er vennene dine på facebook av og til havner i en annen mappe, og at man ikke får beskjed om at man har fått mail. Så folk har funnet mailer fra flere år tilbake. Du kan jo prøve å legge han til som venn, og så sende mail spørre om han vil møtes.

Når det kommer til om det er håp eller ikke; synes disse "datingreglene" er helt umulige å forstå. Men synes det ut i fra festen og at han ba deg ta kontakt virker lovende. Så spørs det jo om han har fått meldingene dine eller ikke... Men det er fortsatt håp.

Joda den første svarte han jo på. Så det havnet som en tråd i min innboks, går ut fra at det gjorde det hos han også.

Enig i at de der "reglene" er helt umulig å forstå seg på, man kan jo tolke seg gal hvis man skal tenke på alt mulig sånt. Jeg tenker for mye uansett da.

Men jeg prøver å tenke på at det var hyggelig når vi møttes og at han ba meg søke han opp på facebook og, at han bare holdt seg sammen med meg hele tiden, vi prata bra, at han sa at han ikke var en frampå person blant annet lover godt. Også det at han i meldinga som han svarte på beklaga veldig at han bare hadde måttet gå.

Så det eneste som for meg skurrer her er at han ikke har tatt noe mer kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, nå veit jeg nesten ikke om jeg tør sende melding likevel. Begynner å tenke så mye:P At det er bedre å bare leve i "gleden" over at det var hyggelig når vi møttes istedet for å sende melding og få det slengt i tryne at han selvsagt ikke var interessert. Sånn som det pleier å være.

Jeg har aldri gjort noe sånt her før jeg...ææh.

Kan ikke være normalt å nesten bli spysjuk av å skulle sende en hyggelig melding til noen.

Skrevet

Send han en melding, så får du se. Vet det ikke er akkurat artig å gjøre det, men bedre å få et klart svar enn å gå rundt å lure. Personlig synes jeg ikke akkurat at det er et godt tegn at han ikke har svart deg enda. Men ta sjansen og prøv. Kan hende han trenger en dame som tar litt initiativ. Lykke til:-)

AnonymBruker
Skrevet

Send han en melding, så får du se. Vet det ikke er akkurat artig å gjøre det, men bedre å få et klart svar enn å gå rundt å lure. Personlig synes jeg ikke akkurat at det er et godt tegn at han ikke har svart deg enda. Men ta sjansen og prøv. Kan hende han trenger en dame som tar litt initiativ. Lykke til:-)

Så det at han ikke har tatt kontakt veier tyngre enn det andre? Jeg føler også at det er et dårlig tegn, men så tenker jeg på at den meldinga jeg svarte han med ikke inviterte til å ta noe initiativ, var ikke no spesielt å svare på og hvis han så den litt seint så ble det nok dumt å svare på det spørsmålet jeg stilte. Håper at han er en sånn gutt som ikke er så god på å tørrskrive.

Det med at han ber meg finne han på face OG at han sier at han liker jenter som har litt selvtillitt (aka tar initiativ?) og at han sa han ble veldig tilbakeholden når det gjelder jenter føler jeg burde tale til min fordel her. For alt jeg vet så har han ikke oppfattet at jeg faktisk er interessert, man veit jo aldri med gutter:P

Jeg leser så mange tråder innpå her hvor jenter kontakter gutter som de ikke har hørt noe fra og får positiv repons så blir jo litt inspirert!

Uæh, jeg har aldri gjort noe sånt før og så kommer det jo til å bli så kjipt når han ikke svarer og så har det skjedd meg igjen at det ikke går bra -mens alle andre lykkes hele tiden. Men jeg tenker jo så mye på det her at jeg ikke får sove, så må vel bare gjøre det for å få det ut av verden.

Nesten så jeg håper at han ikke svarer, sånn at jeg slipper å møte han fordi DA føler jeg meg i såfall dum :P

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil jo ikke gjøre det hvis det signaliserer at jeg ikke har skjønt noen ting og bare maser hvis det at han ikke tok no mer inititativ liksom er et så ekstremt tydelig tegn..:(

Men på en annen side har jeg jo ikke noe å tape på det, trenger jo aldri se han igjen om det går dårlig.

Man må leve litt må man ikke? Jeg kan ikke gå å klage på at det aldri skjer noe i livet mitt hvis jeg ikke griper de bittesmå sjansene som byr seg til å gjøre noe så det skjer noe selv heller.

Faen ass, at det skal være så vanskelig.

Men som sagt, vil jo ikke fremstå som en idiot heller.

Gjest .-L-.
Skrevet

Uff, nå veit jeg nesten ikke om jeg tør sende melding likevel. Begynner å tenke så mye:P At det er bedre å bare leve i "gleden" over at det var hyggelig når vi møttes istedet for å sende melding og få det slengt i tryne at han selvsagt ikke var interessert. Sånn som det pleier å være.

Jeg har aldri gjort noe sånt her før jeg...ææh.

Kan ikke være normalt å nesten bli spysjuk av å skulle sende en hyggelig melding til noen.

Syntes du er superflink eg :), hehe eg sitter ofte med klump i halsen når eg gjør dette også!, spesielt når eg liker personen. Denne prosessen er ikkje en dans på roser for meg heller, men dersom eg ikkje gjør noe skjer det heller ingenting..

Gjest .-L-.
Skrevet

Man må leve litt må man ikke? Jeg kan ikke gå å klage på at det aldri skjer noe i livet mitt hvis jeg ikke griper de bittesmå sjansene som byr seg til å gjøre noe så det skjer noe selv heller.

Faen ass, at det skal være så vanskelig.

Men som sagt, vil jo ikke fremstå som en idiot heller.

Sier at du ikkje forstår spillet/dating relgene :P, men virker som du har sjømt veldig mye vesentlig som andre ikkje gjør..

Skrevet

Nei, det er ikke positivt at han ikke har svart, men shit.. Go for it! Kan være at det er en litt tafatt eller stolt type som virkelig trenger en melding til. Krysser fingrene:-) Kom igjen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...