Gjest Chevy Skrevet 26. februar 2012 #1 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei Påvei hjem fra jobb så bare stoppet mopeden min, nettopp hatt den på verkstedet og brukt 8000 kr på å reparere diverse, samt service. Nå stoppet den bare, eller den gikk først litt treigere åsså stoppet den. Når jeg prøver og starte den så lager den startelyd men den nekter og starte . Faen altså:@ Hjelp meg noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Del Skrevet 27. februar 2012 Dersom du nettopp har hatt den på verksted/service ville jeg vel begynt med å reklamere til dem. Min oppførte seg sånn når den hadde fått vann i bensintanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Del Skrevet 28. februar 2012 er det i det hele tatt bensin på tanken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 28. februar 2012 #4 Del Skrevet 28. februar 2012 er det i det hele tatt bensin på tanken? ja selvfølgelig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 28. februar 2012 #5 Del Skrevet 28. februar 2012 kondensfjærner er tingen. Mange som sliter med både biler og mopeder nå som det er kaldt om natten og veldig varmt om dagen, slik blir det kondens av:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå