Gå til innhold

Hund og tissing ...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nicoline

Jeg har verdens skjønneste hund på snart ett år. Har egentlig bare ett problem - det gjelder tissing. Han stiller seg opp og løfter så galant på den ene bakfoten når han skal tisse, problemet er bare det at strålen går rett fram og treffer veldig ofte den ene framfoten. Dette medfører at jeg må ta gullet mitt i badekaret og dusje ham hver gang vi har gått tur. Akkurat den framfoten han tisser på har nemlig lys pels og denne blir da gul-farget :-? For å slippe gul framfot, gul buk og tisselukt så må jeg dusje bena og buken hans hver dag ... Er dette vanlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nicoline

Ok - det er vel kanskje en av bakdelene med enkelte hanner - jeg får bare fortsette med den daglige dusjingen og se om det kanskje bedrer seg etterhver :)

Takk for at du svarte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder ikke min hannhund. Hunder er vel som menn, penisene er forskjellige, og noen er skeive (som Nerdrum sin!) :hoho:

Har en venninne som har en hannhund med samme problem. Hun passer på at det er litt hår ytterst på "penisfuteralet", så går ikke strålen fremover. Men så har vi puddler da, så vi kan kanskje i større grad styre hårlengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...