Gjest Nicoline Skrevet 10. januar 2004 #1 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har verdens skjønneste hund på snart ett år. Har egentlig bare ett problem - det gjelder tissing. Han stiller seg opp og løfter så galant på den ene bakfoten når han skal tisse, problemet er bare det at strålen går rett fram og treffer veldig ofte den ene framfoten. Dette medfører at jeg må ta gullet mitt i badekaret og dusje ham hver gang vi har gått tur. Akkurat den framfoten han tisser på har nemlig lys pels og denne blir da gul-farget :-? For å slippe gul framfot, gul buk og tisselukt så må jeg dusje bena og buken hans hver dag ... Er dette vanlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 10. januar 2004 #2 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror det er ganske vanlig med noen hannhunder ja! (en av grunnene til at jeg har tispe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 10. januar 2004 #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Ok - det er vel kanskje en av bakdelene med enkelte hanner - jeg får bare fortsette med den daglige dusjingen og se om det kanskje bedrer seg etterhver Takk for at du svarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Det gjelder ikke min hannhund. Hunder er vel som menn, penisene er forskjellige, og noen er skeive (som Nerdrum sin!) Har en venninne som har en hannhund med samme problem. Hun passer på at det er litt hår ytterst på "penisfuteralet", så går ikke strålen fremover. Men så har vi puddler da, så vi kan kanskje i større grad styre hårlengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå