Gjest husvill Skrevet 26. februar 2012 #1 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg føler ikke jeg har penger til å kjøpe en leilighetene jeg har lyst på. Men jeg har penger nok til å leie leiligheter jeg har lyst på.. Det er riktignok ikke så økonomisk å leie, men i Oslo får man ingenting for 1,5 millioner... Hva har dere gjort? Tips? Råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest husvill Skrevet 26. februar 2012 #2 Del Skrevet 26. februar 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2012 #3 Del Skrevet 26. februar 2012 Samliv og relasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Del Skrevet 26. februar 2012 Leie en rimelig leilighet, og så spare som best du kan mens du forsøker å øke inntekten. En dag får du da forhåpentligvis råd til å kjøpe din egen bolig. Utrolig mange har gått den veien, meg inkludert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #5 Del Skrevet 26. februar 2012 Har du 1,5 millioner/kan låne det? Isåfall ville jeg vurdert å kjøpe noe "under min standard", for så å kjøpe seg oppover etter hvert. Litt avhengig av utsiktene mot hvorvidt prisene vil falle eller ikke. Det er stor etterspørsel etter bolig i Oslo for tiden, så jeg tror prisene vil holde seg på samme nivå, eller stige videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Del Skrevet 26. februar 2012 Leie en rimelig leilighet, og så spare som best du kan mens du forsøker å øke inntekten. En dag får du da forhåpentligvis råd til å kjøpe din egen bolig. Utrolig mange har gått den veien, meg inkludert. Evt. bo i et billig kollektiv og spare mest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. februar 2012 #7 Del Skrevet 28. februar 2012 Eier du må du virkelig ha fast jobb, og være stabil. Ikke bare bare å eie. Leie i Oslo er også dyrt... Har du kr 1,5 mill, kjøp og spar deg opp i 5 år... Bytt oppover. Alt for mange tar vann over hodet, for du må tåle rentehopp oppover... Vi har sinnsykt lav rente. Klarer du opptil 6% rente??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå