AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Del Skrevet 26. februar 2012 En venninne fortalte meg at hun har dette kredittkortet og at hun får penger tilbake når hun shopper. Synes dette høres ut som om det er litt for godt til å være sant. Er det noen av dere som har erfaringer med dette kortet? Gode eller dårlige? Lønner det seg hvis man handler lite eller mye klær for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girly Skrevet 26. februar 2012 #2 Del Skrevet 26. februar 2012 Dytter denne opp, hørtes nesten litt for godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Del Skrevet 26. februar 2012 Det stemmer som venninner din sier. 365Provat gir 3,65% cashback for handel i sko- og klesbutikker, og bensinstasjoner. http://www.365direkte.no/nb-no/fordeler/Pages/cashback.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. februar 2012 #4 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) http://www.365direkte.no/SiteCollectionDocuments/2012-01-Prisliste_m_SEFskjema.pdf her ser du prisene for korte. de satser på at du har ut penger i minibanken eller går over grensa for 45 dager. dermed må du betale 22% rente. de satser også på at du betaler hver måned. med en lav rente. Endret 27. februar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 26. februar 2012 #5 Del Skrevet 26. februar 2012 Men dersom man bruker kortet vettugt (og greier man ikke det, bør man ikke ha kredittkort..) funker det fint Betal innen forfall, og du får 3,65% tilbake på noen kjøp. Langt fra alt, men det er kjekt alt som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aude Skrevet 26. februar 2012 #6 Del Skrevet 26. februar 2012 Dersom du har kredittkort så må du bruke det ansvarlig og i tillegg bør du ikke bruke penger du ikke har. Jeg har tidligere skrevet litt om hvordan du kan spare penger på å bruke 365PRIVAT her Mvh Aude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Del Skrevet 26. februar 2012 http://www.365direkte.no/SiteCollectionDocuments/2012-01-Prisliste_m_SEFskjema.pdf her ser du prisene for korte. de satser på at du har ut penger i minibanken eller går over grensa for 45 dager. dermed må du betale 22% rente. de satser også på at du betaler hver måned. med en lav rente. du kan kun få 45 dager rentefritt per år. så ja det er for godt til å være sant Så klart, men det er ikke hva TS spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #8 Del Skrevet 26. februar 2012 http://www.365direkte.no/SiteCollectionDocuments/2012-01-Prisliste_m_SEFskjema.pdf her ser du prisene for korte. de satser på at du har ut penger i minibanken eller går over grensa for 45 dager. dermed må du betale 22% rente. de satser også på at du betaler hver måned. med en lav rente. du kan kun få 45 dager rentefritt per år. så ja det er for godt til å være sant Selv om de lever på at en viss andel bare betaler minstebeløpet, så betyr jo ikke det at man trenger gjøre det. Så nei, det er absolutt ikke for godt til å være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #9 Del Skrevet 26. februar 2012 http://www.365direkte.no/SiteCollectionDocuments/2012-01-Prisliste_m_SEFskjema.pdf her ser du prisene for korte. de satser på at du har ut penger i minibanken eller går over grensa for 45 dager. dermed må du betale 22% rente. de satser også på at du betaler hver måned. med en lav rente. du kan kun få 45 dager rentefritt per år. så ja det er for godt til å være sant Kun 45 dager rentefrihet SAMLET per år ?? Er det sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. februar 2012 #10 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Kun 45 dager rentefrihet SAMLET per år ?? Er det sant ? misforsto Endret 27. februar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #11 Del Skrevet 26. februar 2012 Dersom du har kredittkort så må du bruke det ansvarlig og i tillegg bør du ikke bruke penger du ikke har. Jeg har tidligere skrevet litt om hvordan du kan spare penger på å bruke 365PRIVAT her Mvh Aude Om det er du som er forfatteren bak teksten i linken, vil jeg anmode deg å jobbe med språket. Enkelte skrivefeil sniker seg av og til gjennom korrekturlesingen, men gjennomgående dårlig ordegging og flyt av typen; "max. tilbake", "..så du slipper renta dems", "Norges beste kredittkort er nemlig alleredet kåret; 365PRIVAT. Her får du nemlig rabatt på hele 3,75 prosent" gjorde det mildt sagt vanskelig for denne potensielle kunden å ta deg seriøst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #12 Del Skrevet 27. februar 2012 ja det står på det siden til korte. enten på det skjemaet eller det andre samlet hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. februar 2012 #13 Del Skrevet 27. februar 2012 ja det står på det siden til korte. enten på det skjemaet eller det andre Dette er bare tull. Du har inntil 45 dagers betalingsutsettelse per måned. Med andre ord, betaler jeg noe den 1. i min periode får jeg 45 dager, mens hvis jeg betaler den siste dagen i perioden får jeg 14 dager. Er ikke rart mange har et dårlig forhold til kredittkort når det er så mye feil informasjon ute å går. du taper ikke penger på kredittkort hvis du bruker det riktig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 27. februar 2012 #14 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen skal tjene penger på at du bruker dette kortet, klart de tar seg betalt på et eller annet vis. Det er som gambling, noen vinner, men banken vinner alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alille Skrevet 27. februar 2012 #15 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen skal tjene penger på at du bruker dette kortet, klart de tar seg betalt på et eller annet vis. Det er som gambling, noen vinner, men banken vinner alltid. Det er ikke som gambling, for her har bruker full kontroll på om han vinner (tjener på det) eller ei, det har ikke en gambler. Om bruker velger å bruke denne kontrollen er en annen sak, svært mange nordmenn klarer ikke å holde på denne utrolig enkle kontrollen, men det får nå være deres sak. Mange av oss klarer det fint, og gambler aldri. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #16 Del Skrevet 27. februar 2012 Vi får håpe Koala ikke finner denne Men ja, MorAase, selvfølgelig hadde ikke kredittkortselskapene eksistert hadde de ikke tjent penger. Samtidig må man huske at det er de som bruker kortet feil som betaler for de andre, og de som bruker det riktig sparer penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. februar 2012 #17 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Dette er bare tull. Du har inntil 45 dagers betalingsutsettelse per måned. Med andre ord, betaler jeg noe den 1. i min periode får jeg 45 dager, mens hvis jeg betaler den siste dagen i perioden får jeg 14 dager. Er ikke rart mange har et dårlig forhold til kredittkort når det er så mye feil informasjon ute å går. du taper ikke penger på kredittkort hvis du bruker det riktig! ok, det sto: Effektiv rente ved bruk av kreditt ut over den rentefrie perioden (per år) 22,28 % var vel derfor jeg misforsto. Endret 27. februar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østlandet Skrevet 27. februar 2012 #18 Del Skrevet 27. februar 2012 ok, det sto: Effektiv rente ved bruk av kreditt ut over den rentefrie perioden (per år) 22,28 % var vel derfor jeg misforsto. hvor står det per måned? Rentene ER...regnet ut pro anno/pr år. Så får enhver regne ut dags, uke, månedsrente og hvor mye kroner det blir. Ellers, så er det riktig som Wolfmoon skriver. Mer privatøkonomi inn i skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. februar 2012 #19 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) morroklump Endret 27. februar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østlandet Skrevet 27. februar 2012 #20 Del Skrevet 27. februar 2012 Det var ikke ment som morsomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå