Gå til innhold

Trodde jeg var MANN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var i butikken i dag.

En liten unge sa til moren sin: "se på damen".

Moren sa: "nei det er mannen, det".

MANNEN? Jeg er jo for søren ikke noe mann :(

Holdte seriøst på legge meg ned i snøen utafor butikken etterpå, for å grine.

Selvtilliten ble enda mer ødelagt enn den allerede er.

Jeg hadde ikke på meg sminke i dag (fordi det er lørdag, og jeg har sminkefri i helger) + håret i hestehale, men allikevel da!!!

Hvordan ville du ha reagert? Jeg VET at det var meg de pratet om, det var ingen andre i nærheten

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var jeg deg ville jeg ha blåst en lang marsj i hele greia! Hun mora hadde nok bare en dårlig dag!

• Liker 2
Skrevet

Hahahah, unnskyld at jeg ler, men en gang jeg var på butikken så spurte en kanskje 11 år gammel jente meg om jeg var en mann! Jeg er da en jente på 24 år. Gjett om det gjorde underverker for selvtilliten! Jeg prøvde å le det vekk og si at "Hehe, nei jeg er nok en kvinne.", hvorpå hun fortsatte å spørre om det virkelig var mitt hår da, og så videre.

Jeg er ganske høy og har relativt store hender og føtter i forhold til en mer "nett" kvinne, så det hjalp på ingen måte på selvfølelsen.

• Liker 2
Skrevet

en gang jeg stod utenfor en butikk og låste opp sykkelen min så var det en liten gutt med sin mor. gutten spurte høyt "hva slags hårfarge det var"? om meg ;( snufs

Skrevet

Hahahah, unnskyld at jeg ler, men en gang jeg var på butikken så spurte en kanskje 11 år gammel jente meg om jeg var en mann! Jeg er da en jente på 24 år. Gjett om det gjorde underverker for selvtilliten! Jeg prøvde å le det vekk og si at "Hehe, nei jeg er nok en kvinne.", hvorpå hun fortsatte å spørre om det virkelig var mitt hår da, og så videre.

Jeg er ganske høy og har relativt store hender og føtter i forhold til en mer "nett" kvinne, så det hjalp på ingen måte på selvfølelsen.

Datteren min er høy, med store hender og føtter.

Hun jobber en del som modell (mote).

Vær stolt av høyden din du. :)

• Liker 4
Skrevet

Var i butikken i dag.

Jeg hadde ikke på meg sminke i dag (fordi det er lørdag, og jeg har sminkefri i helger) + håret i hestehale, men allikevel da!!!

Hvordan ville du ha reagert? Jeg VET at det var meg de pratet om, det var ingen andre i nærheten

Ganske nøyaktig dette samme innlegget skrev du (noen andre??) for noen måneder siden, jo? :klo: Eller nei, en gangen var det en unge som sa "se på mannen".

• Liker 1
Skrevet

Ganske nøyaktig dette samme innlegget skrev du (noen andre??) for noen måneder siden, jo? :klo: Eller nei, en gangen var det en unge som sa "se på mannen".

And so what? Dette kan vel skje med flere?

Skrevet

en gang jeg stod utenfor en butikk og låste opp sykkelen min så var det en liten gutt med sin mor. gutten spurte høyt "hva slags hårfarge det var"? om meg ;( snufs

Hæ? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Du skulle sagt at ungen har rett.

eller "jeg er en dame jo"

Skrevet

Du skulle sagt at ungen har rett.

eller "jeg er en dame jo"

Haha, vet det, men man blir jo litt satt ut av slikt. Klarer ikke tenke klart.

Skrevet

Minner meg om en selvopplevd historie jeg bare må dele. For ordens skyld, jeg er mann. For maaange år siden (jeg var 22!) var skulle jeg innom et møbelsenter med eksen min. På vei inn møtte vi eksens venninne og hennes 5-årige lillebror (som jeg aldri hadde møtt før) på et møbelsenter.

5-åringen stirret meg rett i øynene med et djevelsk blikk:

Han: Du ser ut som du er 40 år du!

Jeg: Åh..gjør jeg?

Han: Ja! Du hadde sett yngre ut med bart!

Jeg: ...

Etterpå satt vi på med dem til sentrum. Satt i baksetet med den lille djevelen ved siden av meg. Han hadde fått is. Han stirret på meg igjen, slikket på isen og dyttet den i ansiktet mitt.

Jeg var stum...

Jeg blir forøvrig 40 i år...ser vel ut som 80 nå da. Vurderer å anlegge bart...

• Liker 9
Skrevet

Var jeg deg ville jeg ha blåst en lang marsj i hele greia! Hun mora hadde nok bare en dårlig dag!

Haha, dårlig dag faktisk. :)

Kanskje hun faktisk trodde at det var en mann.

Skrevet

Minner meg om en selvopplevd historie jeg bare må dele. For ordens skyld, jeg er mann. For maaange år siden (jeg var 22!) var skulle jeg innom et møbelsenter med eksen min. På vei inn møtte vi eksens venninne og hennes 5-årige lillebror (som jeg aldri hadde møtt før) på et møbelsenter.

5-åringen stirret meg rett i øynene med et djevelsk blikk:

Han: Du ser ut som du er 40 år du!

Jeg: Åh..gjør jeg?

Han: Ja! Du hadde sett yngre ut med bart!

Jeg: ...

Etterpå satt vi på med dem til sentrum. Satt i baksetet med den lille djevelen ved siden av meg. Han hadde fått is. Han stirret på meg igjen, slikket på isen og dyttet den i ansiktet mitt.

Jeg var stum...

Jeg blir forøvrig 40 i år...ser vel ut som 80 nå da. Vurderer å anlegge bart...

Drittunge. -_-

• Liker 2
Skrevet

Haha, dårlig dag faktisk. :)

Kanskje hun faktisk trodde at det var en mann.

Et veldig sympatisk menneske du. Haha!

• Liker 1
Skrevet

And so what? Dette kan vel skje med flere?

Joa, men ganske tydelig at dette er samme person. Ikke noe galt i det.

Men kanskje litt spesielt å skrive om det to ganger på kg?

Skrevet

Var i butikken i dag.

*Fniiiis!* Sorry!

Men ingen fare, har blitt tatt for mann jeg også:P

Skrevet

Joa, men ganske tydelig at dette er samme person. Ikke noe galt i det.

Men kanskje litt spesielt å skrive om det to ganger på kg?

Okei, hvis det er samme TS. Hva om hun ikke synes hun fikk tilfredsstillende svar i forrige tråd? Da er det vel helt greit å starte en ny, istedet for å jokke på den gamle tråden? Gjør ikke noe det vel?

Skrevet

Okei, hvis det er samme TS. Hva om hun ikke synes hun fikk tilfredsstillende svar i forrige tråd? Da er det vel helt greit å starte en ny, istedet for å jokke på den gamle tråden? Gjør ikke noe det vel?

Neida. Det er bare det at det må være 2-3-4 måneder siden. :)

Skrevet

Neida. Det er bare det at det må være 2-3-4 måneder siden. :)

Ok, skjønner. :skravle:

Skrevet

Det har skjedd meg også engang

Niesa mi på 7 hadde med seg ei venninne inn på mitt rom for å vekke meg.

Jeg snur meg i senga og ser mot døra, hvorpå venninna ser forskrekket på niesa mi og sier "ER HUN MANN?!"

Jeg ble egentlig bare irritert, men mest fordi niesa hadde holdt meg våken heeele natta med snakking i søvne, sparking osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...