Gjest Ny Bruker Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan noen hjelpe meg med et tips om noe jeg kan gjøre sammen med min mann som ikke koster så mye. Kunne tenkt meg å reist bort med han i noen dager, men vi har ikke så god økonomi så det må være billig. Om det er noen som har et forslag eller en link, så tar jeg i mot det med takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvor bor du i landet - hva slags tur er det snakk om? Ferie eller noe å gjøre? Ta med fyren på ski - aking - ridetur - badeland... mange badeland er vel på hotell, det koster kanskje ikke så mye? Piknik i Frognerparken - dansketur...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Gå inn på nett og finn en billig flybillett til en by i Norge dere aldri har vert i før. Så sjekker du ut boplaser der etterpå. Du kan jo fly hele Norge for en billig penge nå. Når dere ankommer stedet drar dere å titter på byen. Gå ut og kose dere om kvelden. I en by helt alene , hvor ingen vet hvem dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Kanskje noen i familien eller noen venner har ei hytte dere kan låne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå