Gå til innhold

Pris på bursdagsgaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca. 300 her.

Ca 150. Handler på Nille Euro eller andre typiske billigbutikker. Tanken som teller. Og ikke alle har like god råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 150. Handler på Nille Euro eller andre typiske billigbutikker. Tanken som teller. Og ikke alle har like god råd

Det er jeg helt enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sanne__

Hvor dyre bursdagsgaver gir dere til tantebarna deres?

Varierer men alt fra 100 til 300. Man trenger ikke alltid kjøpe dyrt da blir det raskt en forventning om å få nettopp like dyrt hver gang. Det er aldri utidig med en for billig gave bare man husker på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-300 som regel. Nå sist fikk niesen en mobil til noen tusen, men det var en telefon mannen hadde fått på i jobbsammenheng. Han selger telefoner og får ganske mange i løpet av et år. Han hadde brukt den litt selv først, for å bli kjent med den. Hun ble veldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 150. Handler på Nille Euro eller andre typiske billigbutikker. Tanken som teller. Og ikke alle har like god råd

For 150 kr kan du få kvalitetsgaver fremfor å bruke pengene på billig ræl på Nille. Det er kvalitet som teller, ikke kvantitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanne__

Kvalitetsgaver er et vidt begrep og kommer helt an på øyet som ser. Og ja endel ræl på Nille men ikke på langt nær så mye som du beskriver. Nille sitt sortiment er ikke lenger bare billig ræl. Blir gaven valgt med omhu merkes det i hjertet og det er vel til syvende og sist den prisen de fleste mennesker verdsetter..

Endret av Sanne__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalitetsgaver er et vidt begrep og kommer helt an på øyet som ser. Og ja endel ræl på Nille men ikke på langt nær så mye som du beskriver. Nille sitt sortiment er ikke lenger bare billig ræl. Blir gaven valgt med omhu merkes det i hjertet og det er vel til syvende og sist den prisen de fleste mennesker verdsetter..

Nå var det snakk om gaver til barn og jeg kan ikke erindre å ha sett stort i den kategorien som ikke er drit. Ellers er jeg ikke ukjent med å handle på Nille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 1000, og gir mye resten av året også, hver gang jeg har vært på reise blant annet.

Men har bare en, og da er det lov å skjemme bort litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en grense på 200 kr per unge per gave (jul og bursdag), noen ganger blir det litt mer, andre ganger litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...