Gå til innhold

Hva gjorde du for en time siden?


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da satt jeg på café med gode venner og filosoferte over emnet "Hvorfor forsvinner sokkene i vaskemaskinen når teskjeerne ikke forsvinner i oppvaskmaskinen og kan man evt. ta klesvasken i oppvaskmaskinen og dermed ha garderoben intakt?"

Hilsen Trille

Jeg har altid lurt på hvorfor sokkene forsvinner, og dette er et reelt problem i våre dager mener jeg. Har slitt med dette i minst 2 år, og jeg vurderte å skrive en eventyrbok om emnet inspirert av ringenes herre. Men det var bare et innfall og jeg husker ikke hvorfor jeg ville det. Men det plager meg. Har kjøpt mange nye sokkepar i år men jeg har aldri mer enn 5 sokkepar tilgjengelig. Før jul fant jeg ut at jeg måtte oppgradere sokkesamlingen min bare for å ha noe på lager, så jeg kjøpte 3 pakker a 7 sokkepar til 100 kr på eurospar. Hvis noen har noen tips så bare kom med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altid lurt på hvorfor sokkene forsvinner, og dette er et reelt problem i våre dager mener jeg. Har slitt med dette i minst 2 år, og jeg vurderte å skrive en eventyrbok om emnet inspirert av ringenes herre. Men det var bare et innfall og jeg husker ikke hvorfor jeg ville det. Men det plager meg. Har kjøpt mange nye sokkepar i år men jeg har aldri mer enn 5 sokkepar tilgjengelig. Før jul fant jeg ut at jeg måtte oppgradere sokkesamlingen min bare for å ha noe på lager, så jeg kjøpte 3 pakker a 7 sokkepar til 100 kr på eurospar. Hvis noen har noen tips så bare kom med det.

Jeg mioster sjelden sokker. Ruller de sammen når de legges i skittentøykurven, tas fra hverandre når de går i maskinen. Henges opp parvis etterpå. Havner ofte inni dynetrekk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en time siden var jeg på jobb. Er der fortsatt... :veldigsur:

Det er jo godt betalt å jobbe på søndag, da, men ikke så stas å reise fra mannen og en rolig søndag med frokost på senga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...