Gå til innhold

Hva gjorde du for en time siden?


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Etterlyser herved interessante og mindre interessante opplysnnger fra KG-brukernes dagligliv, og jeg spør:

Hva gjorde du for en time siden?

Dere får svare dere som tør! :ler:

Selv satte jeg meg til ved PCen for en time siden, etter å ha sett Nytt på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

Satt i telefonen, var på KG og drakk brus. Skikkelige saker gitt!!Hehe! På er fredagskveld..hehe!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i sofaen sammen med mannen og så på "Først og sist"... Var vel akkurat ferdige med å spise tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom akkurat hjem fra jobben, og ble servert hjemmelagde rundstykker, som samboeren min hadde laget!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom akkurat hjem fra jobben' date=' og ble servert hjemmelagde rundstykker, som samboeren min hadde laget![/quote']

WOW!

Nå ble jeg imponert... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt med ene hånda godt planta ned i popcorn skåla og så på Two weeks notice med Sandra Bullock og Hugh Grant ( sikle) på DVD.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en time siden, d.v.s. ca 00.30... Da satt jeg nok her på KG... :oops:

(...men jeg flyr litt "frem og tilbake"... om det "rettferdiggjør" litt... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kom hjem etter å ha vasket bilen og vært på posten og hentet noen pakker fra Netthandelen,knivsett fra solingen, alarmklokke,elektrisk steketermometer og kontorstol i skinn. Pakket opp alt dingsbomset og bar avfallet ut i bossdunken.Kikket på bruksanvisningen til stolen,blei forvirra og litt snurt da mannen heller ville lesa avisa enn å hjelpe meg å sette den sammen,("Sett den sammen selv og vis at du er så smart som du sier" sa frekkasen :roll:) så da gikk jeg opp her og venter...

Vet mine begrensninger :wink:, dessuten må en være to,mener jeg... :oops: Nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...