Gjest Hulderjenta Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 Etterlyser herved interessante og mindre interessante opplysnnger fra KG-brukernes dagligliv, og jeg spør: Hva gjorde du for en time siden? Dere får svare dere som tør! Selv satte jeg meg til ved PCen for en time siden, etter å ha sett Nytt på nytt!
Gjest sunshine-t Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Satt i telefonen, var på KG og drakk brus. Skikkelige saker gitt!!Hehe! På er fredagskveld..hehe!!!
Grooo Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Satt i sofaen sammen med mannen og så på "Først og sist"... Var vel akkurat ferdige med å spise tenker jeg.
Barbie Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 Da satt jeg og knota med et annet forum som jeg er med på å utvikle....
Irka Skrevet 9. januar 2004 #6 Skrevet 9. januar 2004 Så på "Først og sist" sammen med min kjære og min datter. Gomlet popkorn og drakk Fanta.
Gunilla Skrevet 9. januar 2004 #8 Skrevet 9. januar 2004 Tror jeg satt her, jeg :oops: eller så hadde jeg akkurat kommet tilbake fra tur med hunden.
Linsi Skrevet 9. januar 2004 #9 Skrevet 9. januar 2004 Jeg kom akkurat hjem fra jobben, og ble servert hjemmelagde rundstykker, som samboeren min hadde laget! 1
Barbie Skrevet 9. januar 2004 #10 Skrevet 9. januar 2004 Jeg kom akkurat hjem fra jobben' date=' og ble servert hjemmelagde rundstykker, som samboeren min hadde laget![/quote'] WOW! Nå ble jeg imponert...
Skusla Skrevet 9. januar 2004 #12 Skrevet 9. januar 2004 Satt med ene hånda godt planta ned i popcorn skåla og så på Two weeks notice med Sandra Bullock og Hugh Grant ( sikle) på DVD....
Ugla Skrevet 10. januar 2004 #13 Skrevet 10. januar 2004 For en time siden, d.v.s. ca 00.30... Da satt jeg nok her på KG... :oops: (...men jeg flyr litt "frem og tilbake"... om det "rettferdiggjør" litt... :oops: )
murmeldyret Skrevet 10. januar 2004 #14 Skrevet 10. januar 2004 Da satt jeg her på samme viset som nå... :oops:
ms.sofie Skrevet 10. januar 2004 #15 Skrevet 10. januar 2004 hihi... For en time siden hadde jeg faktisk sex :D 1
Tilde Skrevet 10. januar 2004 #18 Skrevet 10. januar 2004 Kom hjem etter å ha vasket bilen og vært på posten og hentet noen pakker fra Netthandelen,knivsett fra solingen, alarmklokke,elektrisk steketermometer og kontorstol i skinn. Pakket opp alt dingsbomset og bar avfallet ut i bossdunken.Kikket på bruksanvisningen til stolen,blei forvirra og litt snurt da mannen heller ville lesa avisa enn å hjelpe meg å sette den sammen,("Sett den sammen selv og vis at du er så smart som du sier" sa frekkasen ) så da gikk jeg opp her og venter... Vet mine begrensninger , dessuten må en være to,mener jeg... :oops: Nemlig...
Soul Skrevet 10. januar 2004 #19 Skrevet 10. januar 2004 Da spiste jeg pizza på et spisested her i Helsinki sammen med soulmannen og noen andre.
mamma21 Skrevet 10. januar 2004 #20 Skrevet 10. januar 2004 :PFor en time siden var jeg å handlet litt snadder til lørdagskvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå