AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #21 Skrevet 1. mars 2012 Rart det der at hvis du går på AAP virker det som hvis vi får problemer med Nav ,har vi ikke rettigheter for vi får jo penger så NAV kan be oss kvitte oss med husdyr som gjør oss friskere å i bedre humør .Virker som noen her mener det og tror det.. jaja.. For vi snylter hele gjengen så hvorfor skulle vi ha noe å sagt...?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #22 Skrevet 1. mars 2012 Men fortell oss litt om ditt møte med "ulovlig utleie" da. Har du fått/sett brev fra kommunen? Er det bare noe huseier har sagt? -Huseier hadde fått opptil flere brev og purringer/advarsler fra kommunen om at han ikke hadde lov til å leie ut. Det siste brevet var en alvorlig advarsel om at utleier ikke hadde reagert til nå. Utleier var veldig lei seg over situasjonen. -Ja. Jeg respekterer nysgjerrigheten men jeg har ikke lyst til å gi ut mer personlig informasjon om saken min enn det jeg har gitt ut til nå. Ulovelig utleie og opplevelser kan jo diskuteres i en tråd som er laget det formålet. Takk for alle svar:) Ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå