Gå til innhold

Madam Felle

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Jeg har herved sett meg nødt til å opprette en forening for oss som er blitt "Fellet" (Punk'd) her på KG. Enestående og omtenksom som den vinanmeldelsen din var, førte desverre lesningen til svimmelhet og økt forvirring, samt et betydelig større alkoholforbruk. Jeg har notert meg at De også har "breiet" Dem i andres bøker. I like omtenksomme former, men nesten så man mister pusten. Jeg vurderte det dithen, at Deres omtanke muligens blir lettere å takle i fellesskap. Foreningen Anonyme Felleofre er dermed dannet.

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg fikk en oppgave som jeg mener selv jeg utførte med glans. :sjarmor: Om jeg leste i andres bøker eller fant frem til selv, skal her være usagt. :sjarmor: Spiller egntlig ingen rolle siden oppgaven ble løst. For det andre var det ingen som nevte noe om skriftlig, men jeg så meg nødt til det ellers ville vel ikke deres nåde trodd meg. :roll:

Og hva deres nåde mener med det de skriver her,vites ei, for jeg skjønner ikke slikt språk. :klø:

Kan jo egentlig bare slette hele opgaven min, nå når de har sett at jeg har gjort min jobb. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dårlig gjort å mobbe Fella, Lady Heather. Stakkars, hun vet jo ikke bedre!

Tenk om vi andre hadde trakassert deg fordi du har flygel på badet, for eksempel!?! :riste: Nei, det skulle tatt seg ut.... (Ikke hadde det blitt noen årgangsvin på oss heller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mobber ikke Fella. Jeg føler her at det er på sin plass å nevne det gode gamle ordtaket om at den man elsker, tukter man.

Fella er god å ha. Kunne ikke tenkt meg KG uten.

Når det gjelder en viss appelsin med ny hårpryd...Svømmeskoler er dannede. Jeg sier ikke mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmeskoler er dannede. Jeg sier ikke mere.

Kun hvis der benyttes heldekkende badedrakter med små skjørt og sømmelige ben samt ensfargede badehetter. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Jeg synes det er dårlig gjort å mobbe Fella, Lady Heather. Stakkars, hun vet jo ikke bedre!  

Tenk om vi andre hadde trakassert deg fordi du har flygel på badet, for eksempel!?! :riste: Nei, det skulle tatt seg ut.... (Ikke hadde det blitt noen årgangsvin på oss heller.)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...