Gå til innhold

Sende nakenbilde til jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En venninne fikk et nakenbilde av en fyr hun datet en gang når vi var en jentegjeng på vors. Mobilen gikk rundt bordet. Alle lo av den desperate dusten, og venninnen min kuttet kontakten.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne fikk et nakenbilde av en fyr hun datet en gang når vi var en jentegjeng på vors. Mobilen gikk rundt bordet. Alle lo av den desperate dusten, og venninnen min kuttet kontakten.

Tror nok ikke dette er helt uvanlig - spesielt om det er bilder man ikke har bedt om eller ønsker. Er vel ikke akkurat det mannen ønsker å oppnå :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alltid man er klar for å få en erigert penis i fleisen.

Reaksjonene på det beror på alt fra hvilken stemning man er i, konteksten, hvor interessert man er i fyren, hvilken type man selv er og hva man tenner på. Et sånt bilde "alene" er ikke noe en kvinne automatisk vil bli tent av. I mange sammenhenger skjer nok det motsatte.

Får jeg et sånt bilde av en jeg knapt kjenner og ikke har hatt sex med så synes jeg det er latterlig og avtennende. Er det en jeg er tent på fra før og har den type tone med så kan det være en bra ting. Men selv da er det bedre å tenne meg med ord, jeg tror ganske få damer sklir av stolen av å se en kuk. Akkurat der tror jeg menn er mer glad i veldig eksplisitte nakenbilder.

Skal jeg sende deg nakenbilde, Cuntzilla?

Skrevet

Du vet at det er ulovlig å sende et nakenbilde til noen som ikke har bedt om det? (Bare sånn lite tips)

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Skal jeg sende deg nakenbilde, Cuntzilla?

Hehe, synes å erindre at jeg allerede har sett et bilde av deg kun ikledd gummihansker ;)

Jeg har forøvrig også sett mange bilder som har blitt sendt til andre jenter, satt senest i går og flirte av noe ei venninne hadde på mobilen. Hun vurderte å ta en kaffe med han (var en type fra sukker e.l.), men den planen røyk rimelig fort ut av vinduet når hun fikk servert et blinkskudd av det enøyde monsteret.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, synes å erindre at jeg allerede har sett et bilde av deg kun ikledd gummihansker ;)

Jeg har forøvrig også sett mange bilder som har blitt sendt til andre jenter, satt senest i går og flirte av noe ei venninne hadde på mobilen. Hun vurderte å ta en kaffe med han (var en type fra sukker e.l.), men den planen røyk rimelig fort ut av vinduet når hun fikk servert et blinkskudd av det enøyde monsteret.

Hm, nesten helt sikker på at det ikke var meg. Var det i går eller kan det ha vært i forgårs?

Gjest döderlein
Skrevet

Peniser er stygge å se på i en setting der man ikke er tent på eller kjenner personen ordentlig (aka kjæreste). Ikke gjør det. De færreste kan ta bilder av penisen sin som er noe særlig heller, så det blir mest seende ut som en kjøttklump noen trykker i fjeset ditt på lyse dagen.

Skrevet

Jeg og mine single venninner får jevnlig noen nakenbilder av menn, menn som vi gjerne bare har møtt på byen en gang, hatt en hyggelig prat med og det var alt, eller en mann vi har hatt 1-2 dates med. Bildene blir ledd av og vist til ande, og vi kutter kontakten med mannen.

• Liker 3
Skrevet

La oss si at en mann hadde oppført seg sånn da. Fått nakenbilde av en jente han datet, og sendt bildet til alle guttene på vorspielet sånn at alle kunne le og more seg. Selvsagt kuttet han henne ut etter at alle hadde ledd fra seg?

• Liker 1
Skrevet

hehe jentene blir bare imponert når jeg sender nakenbilde. *hint, hint* ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte bilde og hun trodde hun fikk virus.

• Liker 1
Skrevet

hehe jentene blir bare imponert når jeg sender nakenbilde. *hint, hint* ;)

Tror du ja ...

Men selv om du ser aldri så imponerende ut - så er det taperadferd å sende bilde til folk som ikke ber om det. Så de ler ikke nødvendigvis bare av bildet - men av deg.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

La oss si at en mann hadde oppført seg sånn da. Fått nakenbilde av en jente han datet, og sendt bildet til alle guttene på vorspielet sånn at alle kunne le og more seg. Selvsagt kuttet han henne ut etter at alle hadde ledd fra seg?

Det har blitt gjort på våre fester.

Nakenbilder heeeelt ut av det blå er aldri bra.

Skrevet

Nå var det opprinnelig ikke snakk om noen man datet. Ts sendte slike mld til jente® han var litt keen på.

Men jeg synes ikke noe om å vise slike bilder rundt til andre på fest osv,hvertfall ikke om man identifiserer personen som har sendt det.da er det bedre å bare slette det og si at man ikke vil ha flere bilder/ikke ha kontakt.

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hm, nesten helt sikker på at det ikke var meg. Var det i går eller kan det ha vært i forgårs?

Hehe. Nå mente jeg ikke at jeg hadde sett flere nakenbilder av akkurat deg på andres telefoner.

Men hvem vet, det kan jo fort være :fnise:

Gjest MorAase
Skrevet

Den var bittebitteliten?

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Nei, å gøre slik mot ennaken kvinne er jo å være ondskapsfull. Menn fortjener ikke bedre, de svina!

Skrevet (endret)

HUFF! Bare ekkelt. Jeg og ei venninne ble kjent med en gutt engang, og vi hadde ingen andre tanker enn at vi bare skulle være venner!!

Vi hadde han på msn og snakket litt med han nå og da....

Plutselig en dag sender han nakenbilde av seg selv med ståpikk til venninna mi...

jeg fikk seff se bildet, vi lo godt, og kuttet kontakten med den ekle grisen. Beklager, selv om du er snill og grei så er det bare så sykt ekkelt om du sender nakenbilde av deg selv.....

Vil man flørte så gjør det heller på en annen måte....

Endret av otilie
  • Liker 1
Skrevet

HUFF! Bare ekkelt. Jeg og ei venninne ble kjent med en gutt engang, og vi hadde ingen andre tanker enn at vi bare skulle være venner!!

Vi hadde han på msn og snakket litt med han nå og da....

Plutselig en dag sender han nakenbilde av seg selv med ståpikk til venninna mi...

jeg fikk seff se bildet, vi lo godt, og kuttet kontakten med den ekle grisen. Beklager, selv om du er snill og grei så er det bare så sykt ekkelt om du sender nakenbilde av deg selv.....

Vil man flørte så gjør det heller på en annen måte....

Pfft. Jeg har venninner som har sendt meg nakenbilder. Jeg var i telefonsamtale med en venninne en gang jeg sto med noen småjenter som skulle spille fotball, plutselig begynner venninnen min i telefonen å prate om å ha sex med meg, binde meg og "voldta" meg, hun lurte på om jeg ville likt at hun gjorde det med meg. Litt feil setting å prate sex i. Ikke en person jeg hadde gjort det med før heller. Helt ut av det blå.

Det er ikke bare vi menn som gjør slikt.

Skrevet

Hehe. Nå mente jeg ikke at jeg hadde sett flere nakenbilder av akkurat deg på andres telefoner.

Men hvem vet, det kan jo fort være :fnise:

Nei, skjønte da det. Det var bare tull fra min side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...