AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Hvordan reagerer dere jenter på det? Tenkte sende det til en jente jeg er litt keen på. noe slikt: http://i.imgur.com/zapsP. jpg el http://i.imgur.com/WAVen. jpg
JohnQ Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg gikk ikke inn på lenkene, men jeg vil på generelt grunnlag tro de fleste jenter synes det er litt creepy å få servert nakenbilder uten å ha bedt om det. 11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Sendte til to stk. Sånn for å teste det ut. Ene svarte "wow! deg??" den andre har ikke svart. Kanskje det funker.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Linkene dine virket ikke. Jeg synes det er en dårlig idè. Hvorfor gjør du det? 2
Gjesten Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Slikt ville jeg kun sette pris på fra en kjæreste. 9
wadd Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Tja, virker mest som tullebilder så ser ikke helt hva du vil oppnå ved å sende dem 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Linkene dine virket ikke. Jeg synes det er en dårlig idè. Hvorfor gjør du det? Det er mellomrom mellom punktum og jpg. Kan prøve disse heller med http:// foran i.imgur.com/zapsP.jpg el i.imgur.com/WAVen.jpg Vet ikke hvorfor jeg gjorde det. Hadde lyst å prøve. Aldri gjort det før.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Melder litt med hun ene. Hun virker keen. Ikke fått svar av hun andre ennå (hun jeg vil egentlig ha). Jaja, er jo midt på natta. Kanskje hun svarer i morgen.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Ser egentlig ikke helt poenget med det. Hadde ikke satt pris på det. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 du vet at slike bilder lett kan misbrukes ? folk du ikke vil skal se bildene kan fort se dem... 1
floony Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Hvis du er så oppmerksom- og bekreftelsessyk så legg de ut på deiligst.no and get over it. Ingen liker desperate, utseendefikserte "menn" (gutt i ditt tilfelle). 4
FantasDick Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Jeg hadde elsket å få slike bilder fra kjæresten - not so much fra mer eller mindre random menn. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 ÆSJ, hadde jeg sagt hvis jeg var hun!
Gjest Cuntzilla Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Det er ikke alltid man er klar for å få en erigert penis i fleisen. Reaksjonene på det beror på alt fra hvilken stemning man er i, konteksten, hvor interessert man er i fyren, hvilken type man selv er og hva man tenner på. Et sånt bilde "alene" er ikke noe en kvinne automatisk vil bli tent av. I mange sammenhenger skjer nok det motsatte. Får jeg et sånt bilde av en jeg knapt kjenner og ikke har hatt sex med så synes jeg det er latterlig og avtennende. Er det en jeg er tent på fra før og har den type tone med så kan det være en bra ting. Men selv da er det bedre å tenne meg med ord, jeg tror ganske få damer sklir av stolen av å se en kuk. Akkurat der tror jeg menn er mer glad i veldig eksplisitte nakenbilder. Endret 25. februar 2012 av Cuntzilla 4
LilleBille Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Ganske mange kvinner/jenter får sånne bilder - helt ut av det blå. De færreste av oss setter pris på det, tvert i mot virker sånne "skrytebilder" heller mot sin hensikt. Hvem vil ha en fyr som bretter seg ut for "hvem som helst" - for sender du til meg uten videre - sender du sikkert til flere, og det blir ikke mer sexy av det. Endret 25. februar 2012 av LilleBille 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Du får håpe at de ikke havner hos noen andre enn de det var ment for, det kan jo hende at de har hørt om isanyoneup.com. 1
Gjest Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 Ganske mange kvinner/jenter får sånne bilder - helt ut av det blå. De færreste av oss setter pris på det, tvert i mot virker sånne "skrytebilder" heller mot sin hensikt. Hvem vil ha en fyr som bretter seg ut for "hvem som helst" - for sender du til meg uten videre - sender du sikkert til flere, og det blir ikke mer sexy av det. Signerer! Enormt turn off 3
Ryvre Skrevet 25. februar 2012 #18 Skrevet 25. februar 2012 Mannen mi får gjerne sende meg slike bilder, men nå har vi vært sammen i noen år. Hadde jeg fått slike bilder av en mann jeg nettopp hadde møtt eller knapt kjente så ville jeg nok stille trukket meg tilbake og kuttet ut den personen helt fra mitt liv 5
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. februar 2012 #19 Skrevet 25. februar 2012 Hadde jeg plutselig fått slike meldinger hadde jeg anmeldt personen. Godtar bare slike bilder av kjæresten min, noe jeg får veldig sjeldent fordi vi heller setter av tid til hverandre.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. februar 2012 #20 Skrevet 25. februar 2012 Fra kjæresten hadde jeg sikkert syns det bare var moro. Fra random dudes: Nei takk. Særlig turn-on syns jeg ikke det er uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå