Gå til innhold

SportsBH for store pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Støtter denne virkelig bra under løp og hopp? OG klemmer puppene godt inntil kroppen?

I såfall er det supert!

Jeg bruker 80F så da der det kanskje håp for meg om å prøve disse da.

Den støtter hvertfall mine pupper under løping. ;)

Litt bouncy blir det, men ikke sånn at det plager meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på denne tråden, jeg trenger en ny sports-BH etter en inaktiv vinter.

Jeg har den til Change, men er helt ikke fornøyd. Særlig synes jeg metallspennene på skuldrene er plagsomme. De vrir på seg hele tida og gnager i huden. Den gir heller ikke nok støtte for meg. Brystene blir liggende slik at de gnisser hud mot hud og det blir ubehagelig når jeg svetter.

Vanlige spile BH-er støtter bedre og med separate skåler blir det heller ikke noe gnissing. Men jeg vil helst ikke svette i dem, og dessuten vasker jeg de ikke i maskin så jeg foretrekker å ha en egen sports-BH.

Er det noen som har erfaring med gode sports-BH'er med separate skåler? Jeg vet at Freya har noen. Bruker nesten bare Freya BH'er ellers så den burde vel være bra? Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shock absorber er konge! Se etter bher med justerbare hemper, både i stroppene og rundt bysten. Det er også bra å ha innebygde skåler (uten spiler), framfor ett helt sykke. Pierre robert, H&M og andre billige sports-bher er ubrukelige for meg, og jeg har "bare" 65F. De dyreste er absolutt de beste når det kommer til sports-bher, iallfall når jeg skal løpe og hoppe.

Jeg støtter denne!

Shock absorber er de absolutt beste for løp og hopp - men jeg bruker Pierre Robert-bhene til yoga. Der er de supre :jepp:

Og jeg er 70F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden, jeg trenger en ny sports-BH etter en inaktiv vinter.

Jeg har den til Change, men er helt ikke fornøyd. Særlig synes jeg metallspennene på skuldrene er plagsomme. De vrir på seg hele tida og gnager i huden. Den gir heller ikke nok støtte for meg. Brystene blir liggende slik at de gnisser hud mot hud og det blir ubehagelig når jeg svetter.

Vanlige spile BH-er støtter bedre og med separate skåler blir det heller ikke noe gnissing. Men jeg vil helst ikke svette i dem, og dessuten vasker jeg de ikke i maskin så jeg foretrekker å ha en egen sports-BH.

Er det noen som har erfaring med gode sports-BH'er med separate skåler? Jeg vet at Freya har noen. Bruker nesten bare Freya BH'er ellers så den burde vel være bra? Andre tips?

Jeg har en sportsbh fra freya og den er helt fantastisk!

hilsen ei som har jobbet i undertøysbutikk, prøvd det meste og er freya-frelst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden, jeg trenger en ny sports-BH etter en inaktiv vinter.

Jeg har den til Change, men er helt ikke fornøyd. Særlig synes jeg metallspennene på skuldrene er plagsomme. De vrir på seg hele tida og gnager i huden. Den gir heller ikke nok støtte for meg. Brystene blir liggende slik at de gnisser hud mot hud og det blir ubehagelig når jeg svetter.

Vanlige spile BH-er støtter bedre og med separate skåler blir det heller ikke noe gnissing. Men jeg vil helst ikke svette i dem, og dessuten vasker jeg de ikke i maskin så jeg foretrekker å ha en egen sports-BH.

Er det noen som har erfaring med gode sports-BH'er med separate skåler? Jeg vet at Freya har noen. Bruker nesten bare Freya BH'er ellers så den burde vel være bra? Andre tips?

Min,fra Change, har ikke metallspenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun prøvd de fra HM og Pierre Robert (på anbefaling fra forumet her, faktisk!), og har også store pupper. Pierre Robert sine støtter ikke i nærheten av nok, og er også for tynn i stoffet etter min smak. Den passer rundt, men dersom den skulle holdt puppene på plass under jogging måtte jeg nok gått to størrelser ned, og da får jeg ikke puste, så...

Jeg går fortsatt for HM sine, de er rimelige nok til at du ikke blir skikkelig ergelig også, dersom de ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv sports-BHn ved å hoppe opp og ned i prøverommet. Selv får jeg gnagesår av et par av de som er nevnt.. Men denne fra Casall er super! Dra feks på Intersport og prøv flere str. Selv er jeg 70E. Tror jeg har DS. Litt trang er bra. Løper masse og puppene er limt fast :)

http://www.intersport.no/product/234314(BC_2)/casall-ajustable-sports-bra-bh-d-cup/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min,fra Change, har ikke metallspenner :)

Hvilken har du?

Jeg har denne.

Metallspennende som stroppene er festet til, vrir seg hele tiden slik at de nærmest står på høykant. I tillegg gnager de mot huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ser skremmende lik ut bare at min er lilla :lol: og de snur seg aldri på høykant. Det kan jeg skjønne er irriterende. Også er de av hardplast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ser skremmende lik ut bare at min er lilla :lol: og de snur seg aldri på høykant. Det kan jeg skjønne er irriterende. Også er de av hardplast :)

Ved nærmere ettersyn er de visst ikke av metall likevel, men de virker så harde at jeg trodde det.

I alle fall vrir stroppene seg slik som bildet viser. Når jeg har den på meg blir det enda mer. Dette gjør BH'en vondt å bruke så jeg har nærmest har gitt opp å få den til å fungere for meg.

*fjernet bilde*

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sikker på merket jeg bruker, men måtte i en undertøysbutikk for å få noe som fungerte. Er 65G/H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ser skremmende lik ut bare at min er lilla :lol: og de snur seg aldri på høykant. Det kan jeg skjønne er irriterende. Også er de av hardplast :)

Ved nærmere ettersyn er de visst ikke av metall likevel, men de virker så harde at jeg trodde det.

I alle fall vrir stroppene seg slik som bildet viser. Når jeg har den på meg blir det enda mer. Dette gjør BH'en vondt å bruke så jeg har nærmest har gitt opp å få den til å fungere for meg.

Jeg har både den sorte og den lilla ;)

Og den sorte snur seg, mens den lilla gjør ikke det :jepp:

Men det skal og sies at den sorte snur seg ikke mens jeg trener, bare i det jeg tar den på. Da retter jeg de bare opp, også holder de seg slik til jeg er ferdig og trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både den sorte og den lilla ;)

Og den sorte snur seg, mens den lilla gjør ikke det :jepp:

Men det skal og sies at den sorte snur seg ikke mens jeg trener, bare i det jeg tar den på. Da retter jeg de bare opp, også holder de seg slik til jeg er ferdig og trene :)

Kanskje jeg skulle prøve den lilla? :klo:

For meg er problemet at spennene vrir seg hele tiden selv om jeg prøver å rette på dem. BH'en kan sitte bra når jeg har tatt den på, men straks jeg er i bevegelse, flytter stroppene seg og spennene vrir seg. Hvis jeg så prøver å rette på spennene, holder de seg på plass bare en liten stund før de vrir seg på nytt igjen. Det beste er vel helst å kjøpe en ny sports-BH i et annet merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg skulle prøve den lilla? :klo:

For meg er problemet at spennene vrir seg hele tiden selv om jeg prøver å rette på dem. BH'en kan sitte bra når jeg har tatt den på, men straks jeg er i bevegelse, flytter stroppene seg og spennene vrir seg. Hvis jeg så prøver å rette på spennene, holder de seg på plass bare en liten stund før de vrir seg på nytt igjen. Det beste er vel helst å kjøpe en ny sports-BH i et annet merke.

Ja, det hørtes utrolig irriterende ut!

Er jo kommet et par gode forslag her inne da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle prøve den lilla? :klo:

For meg er problemet at spennene vrir seg hele tiden selv om jeg prøver å rette på dem. BH'en kan sitte bra når jeg har tatt den på, men straks jeg er i bevegelse, flytter stroppene seg og spennene vrir seg. Hvis jeg så prøver å rette på spennene, holder de seg på plass bare en liten stund før de vrir seg på nytt igjen. Det beste er vel helst å kjøpe en ny sports-BH i et annet merke.

Kjøp denne - problem solved.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp denne - problem solved.

Takk for tips! :jepp:

EDIT:

Ser at den finnes i min størrelse også. :)

Bruker 80G, og det er såpass stort at det kan være vrient å finne. Ser at TS bruker 75F og det er muligens enklere å få tak på?

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...