Gå til innhold

SportsBH for store pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske store pupper (75F), og disse er veeeldig i veien når jeg trener. Spesielt løping og hopping er problematisk, fordi det rett og slett er vondt.

De er også i veien når jeg trener yoga, fordi det rett og slett ikke er plass til dem i endel stillinger.

Kan noen tipse om en bra treningsBH som gjerne presser puppene litt flate i samme slengen? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nike sine gjør mine nesten inteteksisterende, og de er en stor D cup. Dine er nok MYYYE større enn mine, men poenget er at de holder ekstremt bra, er stramme, og presser brystene mot kroppen så de kommer litt ut av veien. Poenget er uansett å ta en størrelse som gjør at de sitter STRAMT inntil kroppen, når du prøver bhen så gå litt amok i prøverommet, hopp, len deg frem, beveg overkroppen osv, sjekk at puppene er helt ute av veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Treningsbh fra Pierre Robert!

Jeg trodde jeg hadde 75F men fikk målt meg ordentig og har visst 65H, men bh'en passer fordet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsbh fra Pierre Robert!

Jeg trodde jeg hadde 75F men fikk målt meg ordentig og har visst 65H, men bh'en passer fordet. :fnise:

Støtter denne virkelig bra under løp og hopp? OG klemmer puppene godt inntil kroppen?

I såfall er det supert!

Jeg bruker 80F så da der det kanskje håp for meg om å prøve disse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes IKKE pierre robert støtter store bryster, da må dere ned i størrelsen for at det skal bli skikkelig trangt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg ville bare skyte inn at jeg har erfaring med Pierre Robert´s sportsbh´er, og bruker 65/70H.

Etter min mening gjør ikke denne bh´en jobben. Den er for løs, og holder rett og slett ikke brystene på plass under trening. For all del, behagelig å ha på, men den egner seg ikke til løping og trening.

Har derimot funnet en variant fra Champion som heter Powersleek som jeg virkelig kan anbefale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke Pierre Robert sine, de funker kanskje til fjellturer og spinning og andre low impact-aktiviteter- men ikke til løping og hopping. Jeg kjøpte nettopp en fra Casall som jeg er veldig fornøyd med, av typen med helter bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg liker heller ikke Pierre Robert sine, de funker kanskje til fjellturer og spinning og andre low impact-aktiviteter- men ikke til løping og hopping. Jeg kjøpte nettopp en fra Casall som jeg er veldig fornøyd med, av typen med helter bak.

Jeg vil også ha en bh med _helter_ bak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en bh med _helter_ bak.

Hehe, kan love deg at det er motiverende med en hale av helter bak meg når jeg trener :fnise: Neida, det er denne overivrige iPaden da vet du.... :sjenert:

Den har selvfølgelig hekter bak, nevnte det egentlig fordi de har modeller uten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Hehe, kan love deg at det er motiverende med en hale av helter bak meg når jeg trener :fnise: Neida, det er denne overivrige iPaden da vet du.... :sjenert:

Den har selvfølgelig hekter bak, nevnte det egentlig fordi de har modeller uten også.

Jeg bør begynne å følge med når jeg er på Sats. Kanskje helten faktisk står der rett bak meg en gang. :drømme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre.

På mitt største brukte jeg 65FF, nå er jeg litt mindre. Jeg kan anbefale Schock Absorber sine sportsbh'er. De er kjempestødige og holder alt på plass, samtidig som de er behagelige på. De har de på en del sportsbutikker som Löplabbet og på noen undertøysbutikker, men kan også bestilles på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har prøvd mange og syns bla pierre robert sine er ubrukelige.

Dra i en sportsbutikk og prøv de forskjellige, det er enorm forskjell på passform selv om tabellen sier at det tilsvarer den og den størrelsen.

Denne syns jeg er bra og har kjøpt i flere farger, men kjøper en størrelse mindre enn det tabellen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt største brukte jeg 65FF, nå er jeg litt mindre. Jeg kan anbefale Schock Absorber sine sportsbh'er. De er kjempestødige og holder alt på plass, samtidig som de er behagelige på. De har de på en del sportsbutikker som Löplabbet og på noen undertøysbutikker, men kan også bestilles på nett.

Signerer denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shock absorber er konge! Se etter bher med justerbare hemper, både i stroppene og rundt bysten. Det er også bra å ha innebygde skåler (uten spiler), framfor ett helt sykke. Pierre robert, H&M og andre billige sports-bher er ubrukelige for meg, og jeg har "bare" 65F. De dyreste er absolutt de beste når det kommer til sports-bher, iallfall når jeg skal løpe og hoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...