AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg kunne tenkt meg å tjent noen ekstra kroner i måneden, men hva skulle det vært? Er det noen av dere som har en ekstrainntekt på siden av deres faste jobb og som kan komme med noen tips? Lett-tjente kroner? Noen tips? SOM ER LOVLIG hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 24. februar 2012 #2 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg er så heldig at jeg har en jobb hvor jeg kan ta på meg mye godt betalt ekstraarbeid. Raske OG lovlig penger er vanskelig å finne, hva med å ta på deg noen nattevakter på en bensinstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Del Skrevet 24. februar 2012 Var en annen her som ville selge sine brukte truser/sokker på nettet, kanskje noe for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Del Skrevet 25. februar 2012 Kafe/pub? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Del Skrevet 25. februar 2012 Tenker mer i retning konsulent/veiledningsoppdrag/undervisning osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 25. februar 2012 #6 Del Skrevet 25. februar 2012 Tenker mer i retning konsulent/veiledningsoppdrag/undervisning osv. Private timer for elever, studenter. Leksehjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 25. februar 2012 #7 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Barnevakt, gå tur med hunder, gi timer i spansk/matte/gitar (sett inn noe du er god i).. Du kan henge opp en lapp på butikken om at du gjør dette og til hvilken pris. Du kan også se etter inspirasjon her: mikrojobb.no Endret 25. februar 2012 av strykebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå