mamma21 Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 Er jeg den eneste som ikke liker suging? Kan til nøds gjøre det men... Holder meg helst unna det... Virker som om alle suger typene sine.... SVELGER tilogmed!!!! Er jeg alene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg kan ihvertfall avkrefte at alle svelger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. januar 2004 #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg kan ihvertfall avkrefte at alle svelger! Mange som kan avkrefte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En ny.... Skrevet 9. januar 2004 #4 Del Skrevet 9. januar 2004 Suging er helt i orden, men jeg har fremdeles ikke svelget. Stort sett fordi han ikke mener jeg trenger å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #5 Del Skrevet 10. januar 2004 Skulle mer enn gjerne ha gitt min kjære en blow job , men jeg ødela desverre kjevene min for 1 1/2 år siden. Og venter på å få behandling.. Så da må sambo holde ut på andrfe måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 11. januar 2004 #6 Del Skrevet 11. januar 2004 Er jeg den eneste som ikke liker suging? Nope du er ikke alene,jeg liker det IKKE! Meeeen det kan vel ha noe med at jeg ikke er heterofil.. Ehhh..måtte bare svare!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. januar 2004 #7 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har ei venninne som aldri suger samboeren sin. Hun sier det er ekkelt, og får frysninger bare vi snakker om det! :o Jeg har aldri skjønt hva som er så ekkelt med suging, det er tvert i mot veldig opphissende. Jeg er en av dem som aldri svelger. Det har jeg prøvd ved et par anledinger, men jeg brakk meg. Jeg kan derimot få hele ladningen i munnen, men "skviser" det ut i munnviken. Hva andre gjør får være opp til hver enkelt, men jeg anbefaler deg og forsøke. Prøv deg litt frem. Det kan faktisk bli ganske givende for deg også. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trønder'n med staven Skrevet 11. januar 2004 #8 Del Skrevet 11. januar 2004 Skulle mer enn gjerne ha gitt min kjære en blow job ' date=' men jeg ødela desverre kjevene min for 1 1/2 år siden. Og venter på å få behandling.. Så da må sambo holde ut på andrfe måter [/quote'] Får du kunstig næring, også da? Fordi den som spiser mat på vanlig måte, bør heller ikke ha noe problemer med å suge en mann. *rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. januar 2004 #9 Del Skrevet 11. januar 2004 Som representant for de kjevefriske og sugende må jeg si at det er STOR forskjell på å spise og å suge. Man kan spise selv om det gjør litt vondt fordi man MÅ ha mat. Det betyr ikke at det er godt å suge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 12. januar 2004 #10 Del Skrevet 12. januar 2004 Nicket ditt indikerer at du er mannfolk Trønder´n, og da er det kanskje ikke så rart at du ikke vet hvordan det føles å suge. Men det ER faktisk en ganske så stor påkjenning på kjevemuskulaturen! Tru det eller ei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva andre gjør får være opp til hver enkelt, men jeg anbefaler deg og forsøke. Prøv deg litt frem. Det kan faktisk bli ganske givende for deg også. Lykke til! Jeg har jo sugt personer mange ganger, men det er rettogslett ikke noe for meg... Liker det ikke litt engang. Jeg hadde gjort det om han hadde bedt meg men... Så lenge han ikke gjør det, holder jeg meg langt borte... Har svelget en 3 ganger i mitt liv, å det var ivertfall alldeles GRUSOMT!!!!! Hadde aldri klart å samle det i munnen... Brekker meg bare jeg får det på hendene omtrent... Hehe...kankje litt overdrevet men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #12 Del Skrevet 13. januar 2004 Mange som kan avkrefte det. Ja, jeg vet om mange som syns det er rett ut motbydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 14. januar 2004 #13 Del Skrevet 14. januar 2004 Kan ikke annet jeg enn å henge meg på å si at du ikke er alene om og ikke like å suge/svelge. Jeg selv har ikke problemer med det, ettersom jeg ser på det som en "kjærlighetshandling"... men er ikke noe jeg har gjort "første kvelden". Kjenner dessuten til flere som ikke vil svelge og får brekkninger bare ved tanken... Kan vel ikke si annet enn at det er forskjeller her som er det med alt annet her i livet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Factor Skrevet 16. januar 2004 #14 Del Skrevet 16. januar 2004 Du er ikke alene. Mange som ikke liker å suge, men som kanskje ikke innrømmer det eller sier det høyt. Ikke ta alle utsagnene her inne for seriøst......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. januar 2004 #15 Del Skrevet 16. januar 2004 Vel, liker du det ikke så ikke gjør det. Og pusher fyren du deiser på så si at du vil ha oralsex først, den hjelper vel forsåvidt bare på fyreer som ikke liker å være på giversiden selv...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. januar 2004 #16 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg er ikke spesielt begeistret for verken å suge eller svelge, men håper jeg kan klare å suge uten å få panikk, fordi jeg ønsker å gi det til kjærsten min. (han maser overhode ikke, men jeg vet han ville blitt veldig glad om jeg gjorde det, selv om han er veldig glad i sexen vår også uten.) Men svelge tror jeg nok ikke er for meg. Prøver jeg i mitt eget tempo, men fremdeles ikke føler meg komfortabel med suging, da lar jeg det være. Det samme gjelder min kjære, vi prøver ut ting i vårt eget tempo, fordi vi vil glede den andre, men dersom vi allikevel ikke nyter det eller "får det til", så finner vi heller noe annet å gjøre ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 16. januar 2004 #17 Del Skrevet 16. januar 2004 Prøver jeg i mitt eget tempo, men fremdeles ikke føler meg komfortabel med suging, da lar jeg det være. Det samme gjelder min kjære, vi prøver ut ting i vårt eget tempo, fordi vi vil glede den andre, men dersom vi allikevel ikke nyter det eller "får det til", så finner vi heller noe annet å gjøre ekstra. Jeg tror dette er måten å gå frem på dersom man har lyst, men er litt usikker og redd, i stedenfor å ta et standhaftig "nei" eller true seg til å gjøre ting mot sin vilje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #18 Del Skrevet 17. januar 2004 Er nok greit å ta ting i eget tempo ja! Jeg har ingen problemer med å suge, heller ikke å svelge. Det eneste er at jeg blir så utrolig tørst etterpå, sæden inneholder jo mye salt! Så det er drikkeflaske ved senga!! Jeg har "trent" meg opp,ville det selv for å kunne gi den andre nytelse! Hadde veldig problemer med en tidligere kjæreste fordi han hadde så svær penis,den var sinnsykt lang! Brakk meg nesten! Men det er jo ikke bare å suge og ta den helt inn i halsen!!! Hva med slikke,nusse,suge litt på toppen? Hodet er jo spesiellt ømfintelig og motakelig for en leken tunge! For meg og min gutt er oralsex endel av sexen hver gang (nesten)! Man gir og tar og begge blir fornøyde! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå