Gå til innhold

Tyrdama`s liv


Lorelai80

Anbefalte innlegg

Prøver meg på en liten dagbok jeg. For 3 måneder siden ble jeg kjent med en liten krabat som forandret hele tilværelsen min. Nemlig den lille sønnen min. Han ble født 9. oktober og er altså 3 måneder i dag. Tiden flyr! Vi merket fort at vi fikk en ny sjef i hus :ler: Men jeg stortrives som mamma.

Vet ikke helt om jeg alltid kommer til å være så veldig flittig til å skrive i denne boken. Det kommer nok til å variere litt tenker jeg. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

Gratulerer med den lille da! Så koselig! Helt herlig med små barn :)

Velkommen til KG, håper ud vil ha det kjekt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jammen me vært aktivitet. Bare koselig det. Lille gullet mitt ligger nå og sover søtt i sengen sin. Har sovet en stund nå. Det er i grunnen litt fredelig her. Mannen er ute en liten tur. Så jeg har en liten stille stund for meg selv. Håper på fint vær i morgen slik at vi kan gå tur. Var veldig flink i begynnelsen til å gå tur. Men så kom desember. Planlegging av dåp, innkjøp av julegaver, selskaper osv. Jeg må skjerpe meg og gå oftere tur med han. Koser meg når vi gjør det. Men er av og til litt sløv og andre ganger har jeg det for travelt fram til mannen min kommer hjem. Da spiser vi og så blir det liksom for sent. Må virkelig ta meg sammen her.

På mandag skal lillegutt på 3mnd. kontroll. Er litt spent på hvor lang han er blitt. Vekten er alltid morsom å få vite. Han spiser ikke lite denne gutten her nei. Må nok ha fordoblet vekten sin nå ja. Var ikke langt i fra i midten av desember. Han var ganske liten og tynn da han ble født. Men har jammen gjordt sitt for å ta det igjen ja. Kjenner det gir en slik god følelse inni meg når jeg tenker på ham.

Nei, nå tror jeg at jeg skal surfe litt. Får skrive mer en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi på 3mnd. kontroll. Dette blir jammen spennende. Litt skummelt å tenke på at de skal gi ham sprøyte... Men det går nok bra tror jeg. Har skrevet opp en del spørsmål som jeg skal stille til helsesøsteren. Håpe bare at jeg husker at jeg har det med når jeg er der. Hukommelsen min er ikke den sterkeste nei. Var dårlig før, og er slettes ikke blitt bedre. Ja ja, jeg skriver mer senere når vi har kommet hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!!! Vi skal begynne på babysvømming! På fredag skal vi begynne. Gleder meg noe enormt. Håper at lille gullet mitt også liker å være i vannet. Nå ligger han og sover. I går sov han ute i vognen sin. Selv om vognen stod i ro. Som regel har han våknet når jeg stopper å trille. Hm hva skjer? Begynner han å bli stor gutt? Han hadde forresten strukket seg 15 cm siden han ble født. Det er ganske bra synes jeg. Han veier litt under gjennomsnittet når det gjelder vekt i forhold til lengden. Men ikke så mye at de ble bekymret. Han spiser og legger godt på seg. Er bare litt slank. Men han har fått valker. Hi hi. Han har så skjønne bein. Har også fått ett par lag på haken. :ler: Godgutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...