Gjest Solsmil Skrevet 22. mars 2012 #21 Del Skrevet 22. mars 2012 dagens treningsøkt unnagjort Det ble en styrketreningsøkt, og lurer litt på om jeg skal ta en tur på mølla senere i dag. Men har ikke helt bestemt meg enda. Det ble havregrøt med kanel og rosiner til frokost i dag, og salat (bestående av reker, crispisalat, rødløk, paprika agurk og mais) og sjokolademelk til lunsj (like etter trening). Skal lage fullkornspagetthi med kyllingkjøttboller og tomatsaus til middag i dag. Ikke det aller sunneste, men det er greit nok. Er begynt å lage stort sett all mat fra bunnen av nå, så er kommet inn i en god rutine ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 23. mars 2012 #22 Del Skrevet 23. mars 2012 I dag er jeg litt stolt over meg selv, for før klokken var 9 var jeg hjemme fra dagens treningsøkt. Og jeg er absolutt ingen morgenfugl, men man får jo mye mer ut av dagen med å stå opp tidlig. Og ihvertfall hvis man starter dagen med en treningsøkt - synes jeg da. Men jeg er ikke like fornøyd med selve økta. Dagsformen var egentlig ganske dårlig, og jeg løp med sånn halvveis vondt i magen - noe som var ganske ubehagelig. Men holdt ut i 7 km da, så var ikke helt bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 26. mars 2012 #23 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg er så sliten! Har trent i 2 timer til sammen i dag - løping og styrke. Løp en mil på tredemølla, og det er ikke ofte jeg gjør. Men jeg må si jeg var bra sliten de siste to kilometrene. Jeg løper ofte åtte km, men det blir sjelden mer enn det. Så jeg er kjempefornøyd, og kjempesliten. Så nå venter gryterett til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 30. mars 2012 #24 Del Skrevet 30. mars 2012 Oi, har ikke skrevet her siden mandag. Men har bare trent to økter siden da, begge på 10 km. Og jeg merker jeg blir i bedre og bedre form, det er så motiverende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 30. mars 2012 #25 Del Skrevet 30. mars 2012 Så flink du er! Her går det sakte men sikkert fremover. Det er så herlig å merke fremgangen Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 9. april 2012 #26 Del Skrevet 9. april 2012 æææh, har ikke trent på nesten en uke nå! Forrige uka gikk egentlig til helvete. Var kjempeflink de to første dagene, for så å finne ut at vi skulle ta en spontantur til dyreparken i kristiansand. Flink som jeg var, pakket jeg ned treningstøy. Men ble det tatt i bruk? Neeiii.... Litt gåing ble det, så ble ikke helt stillesittende. Men jeg regner ikke gåing som trening, uansett hvor langt og fort det går. Og det ble godteri og usunn mat HVER dag, de fem siste dagene av forrige uke. Og det er jeg absolutt ikke fornøyd med, tror jeg gikk i overskudd hver dag. I dag våknet jeg opp med skikkelig vond, oppblåst mage - så smarte meg fant ut at jeg skulle måle midjemålet mitt. Bare for å se hvor høyt det ihvertfall ikke skulle bli noen gang igjen, men vet dere hva? Jeg har gått ned 2 cm på en uke. med oppblåst mage Kan ikke akkurat si jeg er misfornøyd med det. Men i dag er det vel heller tvilsomt om det blir noen tur på treningssenter, da jeg har en oppgave å skrive som skal leveres i morgen (!!). Og i tillegg mistenker jeg at jeg har pådratt meg en beinhinnebetennelse, så tør ikke å bruke tredemølle før jeg har sjekket det opp. Ikke bra... Men skal se om jeg får inn en styrketreningsøkt her hjemme i det minste, så jeg ihvertfall har fått gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 11. april 2012 #27 Del Skrevet 11. april 2012 Godt å se at det ikke bare var meg som skeiet litt vel mye ut i påsken Jeg hadde også med meg treningstøy på ferie men det kom seg aldri ut av bagasjen. Det ble en del gåing på meg også men ingen trening. Vet ikke om jeg tør å tenke på hvor mye godis jeg har spist på den uken. Ble nesten godteri hver dag i ca 5 dager. Ikke bra. I dag var jeg tilbake igjen i joggeklærne og skoene Får ikke håpe du har fått deg beinhinnebetennelse, det høres ikke noe bra ut. Krysser fingre for at alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 12. april 2012 #28 Del Skrevet 12. april 2012 Godt å se at det ikke bare var meg som skeiet litt vel mye ut i påsken Jeg hadde også med meg treningstøy på ferie men det kom seg aldri ut av bagasjen. Det ble en del gåing på meg også men ingen trening. Vet ikke om jeg tør å tenke på hvor mye godis jeg har spist på den uken. Ble nesten godteri hver dag i ca 5 dager. Ikke bra. I dag var jeg tilbake igjen i joggeklærne og skoene Får ikke håpe du har fått deg beinhinnebetennelse, det høres ikke noe bra ut. Krysser fingre for at alt går bra Så bra at det ikke var bare meg som dro påskekosen litt vel langt I dag ble det en litt lengre treningsøkt enn planlagt. Skulle dra opp til sognsvann og løpe ute for første gang i år (og for første gang på mange år), og det var helt fantastisk deilig!! Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg holdt ut på tredemølla, heretter blir det bare utetrening hvis været og tiden (siden det tar litt tid å reise til og fra) tillater det. Jeg har jo kun vært med sognsvann en gang (har ikke bodd i oslo sååå lenge da), men det var på vinteren. Dette er første gang jeg jogger der, og jeg tenkte to - kanskje tre runder kunne være passe. Men det var så deilig at det ble hele fire runder(!!!). Oghver runde er vel 3258 meter lang eller noe. Så nå er jeg utsultet (selv om jeg har spist dobbel porsjon middag) og utslitt, men likevel veldig fornøyd. Kjente heldigvis ikke noe i leggen i dag, så kanskje det ikke er beinhinnebetennelse likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 15. april 2012 #29 Del Skrevet 15. april 2012 Denne uka har ikke vært optimal på treningsfronten. Har fått til 4 kondisjonsøkter (noe jeg synes er for lite) og kun en styrketreningsøkt (alt for lite). Og med tanke på det, burde jeg ihvertfall ta meg en tur på senteret i dag. Men gidder jeg?? Nei .. Skal snart steke en frossenpizza til middag, og så skal jeg starte på igjen i morgen. Da starter også lesningen til eksamene for fullt også, da jeg skal både på forelesning og lesesalen i morgen. Hvis det blir fint vær tar jeg turen opp til sognsvann etterpå - det er så deilig å løpe ute. Ble foresten tre runder rundt vannet i går, så er ikke misfornøyd med det heller :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 18. april 2012 #30 Del Skrevet 18. april 2012 Nå er det onsdags morgen, og jeg er ikke sikker på om det blir noe trening i dag. Jeg er egentlig ganske sliten. På mandag løp jeg tre runder rundt sognsvann, i tillegg til at jeg gikk til og fra skolen (som tar en time hver vei). I går løp jeg rundt maridalsvannet. Det er 13 km, og jeg måtte løpe et stykke på asfalt (noe jeg ikke er vant til). Så jeg klarte nesteb ikke komme meg opp av senga i dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 5. mai 2012 #31 Del Skrevet 5. mai 2012 oi, her var det en stund siden jeg har skrevet :o har trent litt siden sist, men eksamenslesningen har begynt. Smart som jeg er, så har det blitt særdeles lite av både forelesninger og egenlesning dette semesteret, så da blir det enda mer nå. Sitter for det meste 12 timer på lesesalen om dagen, så det sier seg vel selv at noe særlig trening blir det ikke tid til. Men prøver å spise sunt, og så får jeg heller komme sterkere tilbake i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå