Gå til innhold

Til dere med silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

KaDust: kan du forklare litt mer om dette med underutviklede pupper kontra naturlig små?

Dette er noe jeg ikke har vært borti før, så lurte litt på hva det innebærer.

Når det er sagt synes jeg du hadde flotte pupper før også, men jeg vet jo ikke om det ikke synes pga BH :)

Til TS:

Ikke at du kommer til å lytte på mitt råd her, men jeg synes det virker som om du har helt feil motivasjon for silikon.

Du forklarer at du har fine pupper fra før, og da skjønner jeg ikke hvorfor du vil risikere å ødelegge dem fordi du vil "passe inn i ulike klesstiler".

Om noen har hatt brystkreft, har virkelig deformerte bryster, ødelegger brystene under amming etc så kan jeg forstå det - men dette her virker jo helt feil.

Det er en ganske alvorlig avgjørelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KaDust: kan du forklare litt mer om dette med underutviklede pupper kontra naturlig små?

Dette er noe jeg ikke har vært borti før, så lurte litt på hva det innebærer.

Når det er sagt synes jeg du hadde flotte pupper før også, men jeg vet jo ikke om det ikke synes pga BH :)

Til TS:

Ikke at du kommer til å lytte på mitt råd her, men jeg synes det virker som om du har helt feil motivasjon for silikon.

Du forklarer at du har fine pupper fra før, og da skjønner jeg ikke hvorfor du vil risikere å ødelegge dem fordi du vil "passe inn i ulike klesstiler".

Om noen har hatt brystkreft, har virkelig deformerte bryster, ødelegger brystene under amming etc så kan jeg forstå det - men dette her virker jo helt feil.

Det er en ganske alvorlig avgjørelse.

Hypogonadotrop hypogonadisme. Jeg hadde svulst/granulom på hypofysen som gjorde at jeg ikke kom i pubertet.

Skrevet

Enig med hun ene ab som sier at lange smykker ikke legger seg som de gjorde før, de faller liksom mellom puppene. pleide forsåvidt aldri å gå med sånne smykker uansett, så ikke noe stort problem for min del:)

Har også innsett at med nye boobs så ser jeg "stor" ut i enkelte løse casual-topper som jeg elsket å gå med før til smale jeans, kan bli litt top-heavy med feil overdeler. Noen små tilpasninger i klesveien har jeg altså måttet gjøre, men ingenting drastisk. Og jeg angrer ikke et sekund!:)

Har ikke enorme pupper nå heller altså, ingen som ikke kjenner meg som kan se jeg har silikon (vel, muligens i bikini, men ikke ellers).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...