Gå til innhold

Til dere med silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Da jeg vurderte silikon for en tid tilbake så tenkte jeg på fordeler og ulemper med silikon når det kom til klær, stil og settinger.. Jeg har veldig små pupper og er generellt ganske slank og liten.. Liker litt det å kunne se litt 'hengslete' ut i stilen, eller små stramme topper/kjoler uten at det ser vulgært ut. MEN; i andre settinger, feks. i treningsklær, så ser jo silikon (eller store pupper generellt) veldig bra ut!

Nå er silikontankene oppe til vurdering hos meg igjen, og jeg lurer på om dere med silikon også har disse tankene..? Altså at det noen ganger er fint med små og andre ganger store?

For å si det slik; det er klær og stiler jeg kunne tenkt meg å kjøre, men som jeg ikke passer til da jeg har små pupper. Er det slik for dere med silikon også eller er alt 'fryd og gammen' på den siden?? hehe

Lurer på om noen overhodet forsto hva jeg prøvde å spørre om :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ulempene med silikon er større enn fordelene (at det ser bra ut) når det gjelder trening. Men jeg har ikke silikon så jeg vet ikke og sorry for at jeg svarer uansett :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke at jeg savner mine små, jeg tenker heller "Hvorfor tok jeg ikke en størrelse større" for jeg ser ikke noe forskjell selv..

Men jeg veit ikke, jeg synes naturlige pupper er finest uansett størrelse.

Skrevet

Jeg tenker ikke at jeg savner mine små, jeg tenker heller "Hvorfor tok jeg ikke en størrelse større" for jeg ser ikke noe forskjell selv..

Har du før/etter bilde?

Ikke av puppene direkte, men med klær på?

Skrevet

Ikke ta for mye, gjør slik at det ser mer naturlig ut. :)

Skrevet

det er ikke jeg som er ab over..

men, beklager om dette blir inngående, hvorfor tok du silikon om du er så bestemt på hva du syntes er finest?

Men takker for svar foreløpig. :)

Skrevet

Jeg har silikon, og det er et par småting jeg har merket meg sånn med tanke på klær og tilbehør (jeg har stor C-cup/liten D-cup nå etter operasjonen, men jeg er såpass liten og lav at de synes relativt godt :P ).

Lange smykker som henger et stykke nedover magen legger seg ikke lengre inntil magen, men blir hengende fra puppene og dingle.

Halvlange smykker med litt snorer og pynt og slikt kravler seg ned i kløfta.

Klær med utringing blir - som du selv er inne på - lettere seende vulgært ut på grunn av stor kløft.

Om man liker en jentete, ung, "uskyldig" stil kan det blir vanskelig å få til rett og slett fordi man ser mer voksen ut med godt synlige pupper (sammenlignet med de som nesten er flatbrystede).

Selv er jeg glad i en veldig romantisk, søt stil og lange smykker, og det er perioder hvor jeg nesten skulle ønske jeg hadde mine små A-cup-bryster igjen siden den type klær faller bedre på mer flatbrystede kropper, men sånn i det store og det hele er jeg så fornøyd at slikt blir bare småplukk. :) De fleste stiler kan tilpasses flere puppestørrelser.

Så alt i alt har ting vært fryd og gammen, ja, i løpet av de 8 årene jeg har hatt silikon.

Skrevet

Tror ulempene med silikon er større enn fordelene (at det ser bra ut) når det gjelder trening. Men jeg har ikke silikon så jeg vet ikke og sorry for at jeg svarer uansett :gjeiper:

Jeg jogger og hopper og spretter rundt med mine silikonpupper jeg, og har aldri opplevd noe ubehag eller begrensninger i den forbindelse. :fnise: Skjønt, dette er forutsatt at man har en BH som holder puppene på plass da, og at de ikke henger og slenger fritt. Sistnevnte ville nok vært litt ubehagelig (men det har jeg hørt gjelder de med naturlige pupper også?).

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta for mye, gjør slik at det ser mer naturlig ut. :)

Takk for tipset, men jeg har overhodet ikke bestemt meg enda hehe :)

Puppene mine er små, faste og fine.. Og jeg er på en måte redd for å 'ødelegge' dem. MEN, uansett, poenget mitt er at jeg noen ganger liker type. Kate Moss'stilen med små pupper, mens andre ganger typisk 'treningsdame' stilene, eller andre settinger hvor det hadde vært fint med litt pupper. I T-skjorter feks.. Noen som forstår hva jeg mener?

Greia er vel at med silikon (eller litt størrelse på puppene) så blir man definert/puttet i en kategori.. På lik linje med alle andre delene av kroppen. Og en har hjerne stil iht sin egen kropp. Eks. er det jo ike tilfeldig at 50-talls stilen ofte blir båret/demonstrert av kvinner med mye former, eller roke/heroine stilen gjerne av litt mer androgyne(?) kvinner..

Wææ, nå skriver jeg meg bort her.. Sorry

Skrevet

Jeg har silikon, og det er et par småting jeg har merket meg sånn med tanke på klær og tilbehør (jeg har stor C-cup/liten D-cup nå etter operasjonen, men jeg er såpass liten og lav at de synes relativt godt :P ).

Lange smykker som henger et stykke nedover magen legger seg ikke lengre inntil magen, men blir hengende fra puppene og dingle.

Halvlange smykker med litt snorer og pynt og slikt kravler seg ned i kløfta.

Klær med utringing blir - som du selv er inne på - lettere seende vulgært ut på grunn av stor kløft.

Om man liker en jentete, ung, "uskyldig" stil kan det blir vanskelig å få til rett og slett fordi man ser mer voksen ut med godt synlige pupper (sammenlignet med de som nesten er flatbrystede).

Selv er jeg glad i en veldig romantisk, søt stil og lange smykker, og det er perioder hvor jeg nesten skulle ønske jeg hadde mine små A-cup-bryster igjen siden den type klær faller bedre på mer flatbrystede kropper, men sånn i det store og det hele er jeg så fornøyd at slikt blir bare småplukk. :) De fleste stiler kan tilpasses flere puppestørrelser.

Så alt i alt har ting vært fryd og gammen, ja, i løpet av de 8 årene jeg har hatt silikon.

Takk!! Du forsto akkuratt hva jeg mente! Jeg er litt klumsete med ord for øyeblikket :P Ja, jeg er litt fan av å være 'liten og jentete' :) Takk for at du delte din erfaring, og det er flott at du ikke angrer altså! :)

Skrevet

Har du før/etter bilde?

Ikke av puppene direkte, men med klær på?

Hmm.. Ingen flatterende bilder hvor puppene er i fokus, men samme det.

Før:

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/263003_241369085882855_100000292968390_937033_7128651_n.jpg

Etter:

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/399434_10150559681457110_525402109_11373312_927812858_n.jpg

Haha sorry, jeg har ikke noe bedre for er sjeldent jeg blir tatt bilde av.

det er ikke jeg som er ab over..

men, beklager om dette blir inngående, hvorfor tok du silikon om du er så bestemt på hva du syntes er finest?

Men takker for svar foreløpig. :)

Pga sykdom og underutviklede pupper. :)

• Liker 1
Skrevet

Før:

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/263003_241369085882855_100000292968390_937033_7128651_n.jpg

Etter:

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/399434_10150559681457110_525402109_11373312_927812858_n.jpg

Jeg syntes du var fin, både før og etter. Men dette med betegnelsen 'underutviklede' - er det noen definisjon på det? Jeg jeg kan ikke se at jeg har noe større en det du hadde på 'før' bildet ditt.. Og mange jeg kjenner har liknende. Er vi da underutviklet eller ligger det også andre kriterier enn bare størrelsesmessig til grunn? Uutviklede kjertler eller noe slikt? Jeg må iallefall presisere at jeg alltid har betraktet mine som små, ikke underutviklet :)

Takker for svar med bilder og det hele. Tøft :)

Skrevet

Før:

Etter:

Fryktelig off topic, men det var litt av en godbit du hadde på høyresiden av deg på det før-bildet.. :wow:

Skrevet

Jeg syntes du var fin, både før og etter. Men dette med betegnelsen 'underutviklede' - er det noen definisjon på det? Jeg jeg kan ikke se at jeg har noe større en det du hadde på 'før' bildet ditt.. Og mange jeg kjenner har liknende. Er vi da underutviklet eller ligger det også andre kriterier enn bare størrelsesmessig til grunn? Uutviklede kjertler eller noe slikt? Jeg må iallefall presisere at jeg alltid har betraktet mine som små, ikke underutviklet :)

Takker for svar med bilder og det hele. Tøft :)

Nei, jeg har en sykdom, så jeg er ikke ferdigutviklet på flere områder :P Folk flest med små pupper er vel ferdig utvikla men har bare små pupper.

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/300332_270748299611600_100000292968390_1047551_995999868_n.jpg Der er de i en annen "vinkel" eller hva man skal si. Jeg brukte ganske ofte bh'er som var altfor store å sånn da for jeg var ikke komfortabel.

Skrevet

Fryktelig off topic, men det var litt av en godbit du hadde på høyresiden av deg på det før-bildet.. :wow:

Haha. Min høyre på bildet? Han med briller? Eller han mørke bleia? :P

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg jogger og hopper og spretter rundt med mine silikonpupper jeg, og har aldri opplevd noe ubehag eller begrensninger i den forbindelse. :fnise: Skjønt, dette er forutsatt at man har en BH som holder puppene på plass da, og at de ikke henger og slenger fritt. Sistnevnte ville nok vært litt ubehagelig (men det har jeg hørt gjelder de med naturlige pupper også?).

Jeg hopper og spretter rundt med mine silikonpupper å. Har aldri noensinne hatt noe ubehag i det hele tatt.

Skrevet

Aldri angret men jeg sliter med å få igjen glidelås eller knapper i bluser og jakker noen ganger fordi puppene er høyere enn vanlige pupper. Må opp i str 40 i bluser og jakker men da blir de ofte for store ellers. I tilligg er jeg litt bred over ryggen. Puppene mine "begynner" bittelitt over armhulehøyde og det er for høyt for de vanlige snittene fabrikantene opererer med. Har heller aldri hatt problemer mht. trening og jeg kan fint sove på magen. Har bare en stor B/liten C da.

Skrevet

Hvorfor opererte du puppene din hvis du syns naturlige er finest uansett??

Skrevet

Hvorfor opererte du puppene din hvis du syns naturlige er finest uansett??

Les da!

• Liker 2
Skrevet

Var bare 19 da jeg opererte meg, fikk barn da.

Var faktisk såpass oppgående da, at jeg ba om naturlige silikonpupper, altså, ikke baller som går oppunder haka, men med et lite heng.

Jeg har angret i begynnelsen av 20 årene på at jeg ikke tok mer, så de struttet mer ut! men nå 10 år etter er jeg sjeleglad jeg valgte det naturlige. Ingen ser at det er silikon, de ser bare naturlige og faste ut.

Failer ikke på blyanttesten heller ;) De ser bare ut som "unge pupper" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...