Gå til innhold

Jeg trenger ny mobil!


daemonia

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå hatt Nokia C6 og har vært veldig fornøyd med den. Nå har skjermen blitt helt svart, og jeg trenger ny.

C6 har tastatur i stedet for de vanlige mobiltastene, og det synes jeg er helt genialt. Nå når Nokiaen har tatt kvelden har jeg begynt å bruke Sony Ericsson med vanlige taster, og jeg hater det. Ja, jeg er nok litt bortskjemt men jeg vil altså ikke ha en mobil uten tastatur hvis det finnes en mobil som har.

Har dere noen tips til hva jeg kan kjøpe da? :)

Hilsen verdens vanskligste mobilkunde :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tastatur, mener du da at du vil ha knapper, eller er en smarttelefon greit? Jeg har en samsung (og har levd og åndet for Nokia i åresvis) og den kan jeg både ha qwerty på og vanlig mobiltastatur. Men det er jo ikke knotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tastatur, mener du da at du vil ha knapper, eller er en smarttelefon greit? Jeg har en samsung (og har levd og åndet for Nokia i åresvis) og den kan jeg både ha qwerty på og vanlig mobiltastatur. Men det er jo ikke knotter.

Jeg hadde sett for meg taster med qewrty-tastatur, men det ser ut som at det allerede er utdatert. Jeg finner det ihvertfall ikke på Tele2 på noen av de modellene, og jeg finner ingenting når jeg googler det heller. Godt mulig jeg søker på feil stikkord, men jeg finner altså ingenting.

Jeg kommer vel til å gå for en 100% touchtelefon, for vanlige mobiltaster vil jeg absolutt ikke ha igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chess har iallfall Sony ericsson experia pro telefoner som ser ut til å ha et slidetastatur som er fullt. Jeg ville nå uansett gått for en smarttelefon, de er mye morsommere.

Sony-Ericsson-Xperia-Pro_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da fortsatt slike telefoner, selv om de ikke er så vanlige. Hva med denne her? Finnes også en mini-versjon. Finnes også alternativer fra RIM.

Jøss, der var de jo. Det at det er Sony Ericsson gjør at jeg forstår bedre hvorfor jeg ikke har lagt merke til det. Jeg hørte noe om at Sony Ericsson var konkurs, eller at Sony og Ericsson ikke skulle fortsette å jobbe i et joint venture? Jeg har unngått de da pga det. Blir nesten som å kjøpe en Saab tenker jeg da. Men kan godt hende at jeg har misforstått. Var noe jeg fikk med meg i forbifarten.

Takk for tips forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke satt meg dypt og inderlig inn i saken, men fra og med i år vil visst telefonene deres kun ha Sony-navnet. Usikker på om Ericsson dro sin kos eller rett og slett ble assimilert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsung Galaxy s II, og så laster du ned Swiftkey X pro tastatur, du kommer til å elske den :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke satt meg dypt og inderlig inn i saken, men fra og med i år vil visst telefonene deres kun ha Sony-navnet. Usikker på om Ericsson dro sin kos eller rett og slett ble assimilert.

Kanskje litt greit å avvente og se hva som skjer i forhold til de da, og heller gå for noe annet denne gangen. :)

Samsung Galaxy s II, og så laster du ned Swiftkey X pro tastatur, du kommer til å elske den :hjerte:

JA! De har jeg sett på! Skal vurdere dem nærmere ;) Har sett på Nokia 500 også. har egentlig gitt opp hele tastaturet siden det tydeligvis bare er Sony Ericsson som har det utenom den gamle Nokiaen :gjeiper:

Blir nok en helt vanlig touchtelefon på meg denne gangen :)

Takk igjen for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...