Gå til innhold

~ Antall tekstmeldinger pr. måned ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Hvor mange tekstmeldinger sender du pr. måned? Jeg fikk nettopp regning, og oppdaget at jeg hadde sendt 250 tekstmeldinger forrige måned!! :o Du store alpakka! :ler:

Får håpe jeg har fått sagt noe vettugt i noen av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig forskjellig fra måned til måned. Alt fra 5-100. Som regel midt i mellom, ca 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 10 og 20....

Jeg synes SMS er tungvidte greier, og sender ikke melding til noen før det er "eneste mulighet".....

Men, jeg liker å FÅ meldinger, da......... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
mellom 400-500. (Som regel nærmere 500)  :-?

Hva i all verden skriver du om??????

La meg gjette; du er en av de som sender kjede-sms og søte bamser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette; du er en av de som sender kjede-sms og søte bamser?

Nei, de er det veldig få av.

Hva jeg skriver om?

Tja, si det. Skriver om "dagligdagse" ting til veninner som jeg ikke treffer så ofte. Får svar. svarer, osv....

Går raskt meldingene da.

Og så får sambo endel "husk på"-meldinger ved behov (hvilket som egentlig er ofte) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en gjennomsnittelig måned sender jeg ikke særlig mange SMS, som oftest minst mulig faktisk. Har blitt lei av det. Sender kanskje ca 10-20 i måneden i gjennomsnitt. Hvis ikke min veninne L begynner å skrive da. Da er det ikke lett å få henne til å stoppe igjen... Og da må jeg jo svare også, i allefall en stund... Tror jeg kurerte meg selv for all lyst til å sende SMS for 5-6 år siden da jeg bodde i Norge og min kjære bodde i Danmark. Ble nesten ruinert...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Nei, de er det veldig få av.

Hva jeg skriver om?

Tja, si det. Skriver om "dagligdagse" ting til veninner som jeg ikke treffer så ofte. Får svar. svarer, osv....

Går raskt meldingene da.

Og så får sambo endel "husk på"-meldinger ved behov (hvilket som egentlig er ofte) :-?

OK. Jeg bare synes det hørtes så mye ut å skrive nesten 20 meldinger hver dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Jeg bare synes det hørtes så mye ut å skrive nesten 20 meldinger hver dag!!

Det går jo raskt da, når jeg sender "lang-meldinger" (opp til 450 tegn eller noe). Dette faktureres jo som 3 mld. Skal ikke mange meldingene til da.

Og det går jo i "rykk og napp" også - enkelte dager er værre enn andre (til nå i dag har jeg ikke sendt noen, for.eks, men i går sendte jeg "mange" da jeg kjedet meg på vei hjem fra skolen (10 mil) - og det er vel som oftest da jeg sender også. Da er de jeg sender til på jobb, så jeg føler at jeg ikke kan ringe, og så får de heller svare når de har tid senere)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Vettu, jeg aner virkelig ikke.

Prøvde å regne, ca hvor mange mld jeg skriver på en gjennomsnittlig dag, og da kom jeg frem til at jeg nok ligger på rundt 175 faste i måneden.

(skriver nesten alltid to tekstmeldinger til kjærsten morgen - godmorgen-melding + svar på svaret. også skriver jeg nok ihvertfall ett par meldinger til andre i løpet av dagen, eller ett par til til kjærsten de dagene vi ikke skal treffes. Også er det alltid to nattameldinger til kjærsten - nattaønske + smil til svaret....) :oops:

så jeg vil tippe jeg ligger på ca 100-300 pr måned, alt ettersom.

Når kjærsten er hos meg mye, så blir det kanskje litt mindre meldinger til ham.... nja... ikke alltid.

Også får ett par av vennene sms-kick i ny og ne, og da går det jo noen frem og tilbake.

ps. sender aldri kjedebrev eller søte bamser etc! om jeg i det hele tatt svarer på slike masseproduserte smser så svarer jeg med vanlig tekst i meldingen tilbake. koseligere med noen koselige ord fremfor en masseprodusert sms som det sitter tusen talls andre og får akkurat den samme! Men det er visst mange som synes annerledes. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dalwhinnie

3-500 er nok vanlig her også. Og nei, jeg sender ikke bamse, roser og kjede-sms, men jeg har kjæresten på andre kanten av landet :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Jeg har alltid syntes at jeg var ganske "ram" på tekstmeldinger, men det er jeg jo helt klart ikke. Er en liten "novise" som sender bare 50-80 tekstmeldinger i måneden...

Dere som skriver flere hundre - når/hvordan har dere tid til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 30-50 i måneden kanskje, flest fra nettet. Sender aldri kjedemeldinger og slikt søppel, og svarer heller aldri "OK" eller " :) " på meldinger jeg får fra andre.. Man må da kunne stole såpass på systemene (og de man sender til) at man kan regne med at en melding er mottatt (og forstått) når man har sendt den til noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...