Gå til innhold

~ Antall tekstmeldinger pr. måned ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

:o  

Dere som skriver flere hundre - når/hvordan har dere tid til dette?

I bilen på vei til og fra skolen (10 mil).

Ettermiddagene/kvelden er jo lange

Jeg har mye fri fra skolen (er på skolen to dager i uka), så da har jeg jo hele dagen :wink:

Vet ikke NÅR jeg sender flest SMS jeg - vil tippe det er i 7-8-tida på kvelden

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få, ikke en om dagen en gang. Jeg er ikke den store tilhenger av smser, selv om jeg har venner som bor langt borte, foretrekker heller en tlf litt sjeldnere.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sist regning var de i overkant av 500.. :oops: Men ligger nok mellom 2-400 i mnd! Hender det blir noen lange meldinger, sender til mange av gangen(hender jeg har noen homepartyer), så blir det ofte svar på svar..Sender ikke mange meldinger på jobben, men har en time hver vei på bussen-hender det blir noen der! Men sånn alt i alt skjønner jeg ikke helt hvordan jeg får til å sende så mange meldinger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sender mellom 40-60 meldinger. Synes det blir litt overflatisk å han kontakt på den måten, så det blir beskjeder/spøk og tull. Men ingen bamser og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig varierende hva jeg sender av SMS pr mnd.

Ligger kanskje mellom 15-60?

Videresender aldri kjedemeldinger/bamser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adessón

Sender ca. 100. Har jeg tilgang til PC der og da sender jeg gratis fra nettet. Har nummer fra både Telenor og Netcom, så jeg sender mange uten å få stor regning. :D Lurt å registrere seg på mother.no og telenormobil.no

Sender aldri bildemeldinger og vitser. Mottar heller ingen bamsemeldinger og vitser da det er kjent hvilken holdning jeg har til dem. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender mellom 200-400 hver måned.. Før var det mye værre..

Gidder ikke å videresende bamser og kjedebrev- så jeg vet ikke helt hvem jeg sender til...

Typen, veninner, slektninger og slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg sender mellom 100 og 150 sms pr mnd. Sendte mange, mange flere tidligere. Etter vi fikk hustelefon ringer jeg mer i steden for å sende meldinger.

Sender mest til venninner!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Chiquita

I bilen på vei til og fra skolen (10 mil).

*klem*

Håper for guds skyld at du sitter på med andre da! Det er faktisk like ille som å kjøre i fylla! Unger er faktisk blitt kjørt ihjel pga folk taster mens de kjører så hvis du vil ha sånn samvittighet på nakken så....

Nå ble jeg litt krass men blir gærn på folk som kødder sånn med mobilen bak rattet!!!!! :fy:

Så over til saken jeg sender rundt 50-70 pr.mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for guds skyld at du sitter på med andre da! Det er faktisk like ille som å kjøre i fylla! Unger er faktisk blitt kjørt ihjel pga folk taster mens de kjører så hvis du vil ha sånn samvittighet på nakken så....

Nå ble jeg litt krass men blir gærn på folk som kødder sånn med mobilen bak rattet!!!!! :fy:

Så over til saken jeg sender rundt 50-70 pr.mnd.

Nei, jeg sitter ikke på med noen, men jeg stopper faktisk for hver melding jeg skla sende.

Så jeg skal nok slippe unna å få noen på samvittigheten av den grunn, ja :wink:

Men jeg er helt enig med deg - det er helt forferdelig med folk som sender SMS mens de kjører.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...