Fibonacci Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg vet at kvinnen bør ta folat når man begynner å prøve å bli gravid, men er det noe mannen bør ta for å øke sjansene? Finnes det flere "triks" enn å ligge med pute under rompa og beina høyt etter sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Vet at Sink kan bedre sædkvaliteten, men det hjelper ikke nødvendigvis for å bli fortere gravid hvis det var det du egentlig spurte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. januar 2004 #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Har hørt at E-vitaminer skal være bra for mannens sæd-kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cathrine26 Skrevet 10. januar 2004 #4 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei Jeg har hørt og tar selen, omega 3, sink og folat. Folat blir du ikke fortere gravid av, men er bra for evt. baby som kommer :D Mannen "prakker" jeg i det samme(uten folat). Ellers ingen "kjærringråd" som jeg vet vil virke..... Har vel prøvd det meste: hostesaft, akkupunktur, pute under rompa, beina til værs osv. men ennå ikke gravid...... Men kanskje ikke likt for alle, så prøv ivei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 10. januar 2004 #5 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg fant denne siden om kjerringård... http://www.anis.no/arkivkort/553.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. januar 2004 #6 Del Skrevet 10. januar 2004 Bio-selen+zink,B,E og C vitamin i pulverform og Q10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå