Girl Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Jeg og kjæresten min hadde sex for ikke så lenge siden,vi har brukt kondom hver gang vi har hatt sex,og har vi hatt det flere ganger på en kveld/natt har han alltid vasket seg og sånn før vi begynte på nytt. Tror dere at det kan være noe mulighet for at jeg kan være gravid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 22. mai 2002 #2 Del Skrevet 22. mai 2002 Hvis dere alltid har brukt kondom fra dere har startet sex'en, så er du nok ikke gravid. Hvis dere har hatt sex uten kondom på førsten også tatt på kondom like før han får orgasme, så kan det ha lekket noen sædceller. Men tror likevell at du bare kan slappe av. Det skal nok litt mere til før man blir gravid. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girl Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Har brukt kondom hele tiden ja,puttet den på før han hat puttet den inn i meg for å si det sånn.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 22. mai 2002 #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Da er du på den sikre siden! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå