Gå til innhold

Jentesex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis typene deres ville ha sex med en mann, er det greit for dere da?

S

Og:

Dere treffer ei jente på byen og blir med henne hjem. Dere har sex. Er det greit? Dere ser ikke på det som utroskap?

Mannfolka deres treffer ei jente på byen og blir med henne hjem. Dere har sex. Er det greit?

Med min så kan han fritt frem bli med en annen mann hjem fra byen, og jeg kan blir med en dame uten at dette er utroskap. Vi blir bare ikke med det motsatte kjønnet hjem :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som lesbisk må jeg si meg enig med trådstarter.

• Liker 2
Skrevet

Opplevde det for første gang i helgen!!! Har hatt lyst å prøve lenge, men aldri vært i en situasjon der det har blitt mulighet til det! Men i helgen etter noen glass vin med en god venninne utviklet en samtale om jentesex til å utforske og prøve.... Det var utrolig digg,mykt og godt.... frister absolutt til gjentakelse.

Takk og pris har jeg en mann som er åpen og sier jeg må få lov til å utforske, så det er ikke snakk om noe utroskap.

Flere som har hatt samme opplevelse?

YEPP.

Også hvitvins-koseprat med venninne.

Og hun var like nysgjerrig. Og begge var ledige, so what?

Litt pinglete første gangen, men herlige serieorgasmer nå.

Jentesex ruler!

Skrevet

Helt enig. Får bare slengt tilbake om at hvis jeg skal ha jentesex, så skal han og ha frikort for å ha sex med ei annen jente. :fnise: Men det blir jo ikke samme saken!

Hvorfor ikke? Dersom han ikke føler noe for jenta?

• Liker 1
Skrevet

Min første var bestevenninna mi.

Skrevet

Opplevde det for første gang i helgen!!! Har hatt lyst å prøve lenge, men aldri vært i en situasjon der det har blitt mulighet til det! Men i helgen etter noen glass vin med en god venninne utviklet en samtale om jentesex til å utforske og prøve.... Det var utrolig digg,mykt og godt.... frister absolutt til gjentakelse.

Takk og pris har jeg en mann som er åpen og sier jeg må få lov til å utforske, så det er ikke snakk om noe utroskap.

På hvilken planet er dette ikke utroskap?

• Liker 3
Skrevet

TS sier mannen lar henne få lov til å utforske, altså hun lurer ikke eller går bak ryggen på mannen. Hadde hun derimot gjort det, kunne det kalles utroskap!!

Skrevet

TS sier mannen lar henne få lov til å utforske, altså hun lurer ikke eller går bak ryggen på mannen. Hadde hun derimot gjort det, kunne det kalles utroskap!!

Enig!! Mange som lever i såkalte åpne forhold, og det kalles da ikke utroskap... så hvorfor kalle det TS har gjort utroskap??

Forøvrig enig med TS, jentesex er godt!!!

Skrevet

Er det da greit at mannen har sex med en jente han ikke har romantiske følelser for? Si at hun er veldig stygg f.eks. JEg tenker at dersom det bare dreier seg om sex må det vel være greit å ha sex med en av motsatt kjønn som man ikke har følelser for da, eller en geit f.eks. Tenk om han begynte å foretrekke kuk da om han fikk smaken på det og ikke vil ha dere lengre etter han har hatt sex med en mann. Det skjedde med meg, da jeg først fikk smaken på kuk ville jeg bare fortsette å være hetero.

• Liker 1
Skrevet

Oh, yes ;)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Tellus

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får veldig lov av min mann, men vet ikke hvordan jeg kommer i kontakt med noen ..? Hva skriver jeg på f.eks Gaysir? Og er det flere steder jeg kan søke på?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd jentesex. Det var kjedelig. Det mangler noe liksom.

• Liker 1
Skrevet

Kvifor kallar folk det for "jentesex" når to kvinner har sex? Ein kallar det vel ikkje "gutesex" når to menn har seg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvifor kallar folk det for "jentesex" når to kvinner har sex? Ein kallar det vel ikkje "gutesex" når to menn har seg?

Eller dyresex når dyr har seg? :klo:

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Eller dyresex når dyr har seg? :klo:

Lol. :P

Tror hun mener at ordet jentesex blir litt rart hvis det er kvinner som har seg. :P

Samme for gutter/menn.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har prøvd jentesex. Det var kjedelig. Det mangler noe liksom.

Pikk? :fnise:

Skrevet

Nja, mange bruker vel det like tåpelige uttrykket "guttekos."

"Jentesex" høres voldsomt mykt, nusselig og ufarlig ut, så det er kanskje derfor? Men sex er sex.

• Liker 3
Skrevet

Nja, mange bruker vel det like tåpelige uttrykket "guttekos."

"Jentesex" høres voldsomt mykt, nusselig og ufarlig ut, så det er kanskje derfor? Men sex er sex.

Ja, akkurat det med "mykt, nusselig og ufarlig" er vel det eg tenkjer og. Hadde eg vore lesbisk, hadde eg blitt ganske sur viss nokon påstod eg dreiv med "jentesex". Kvifor ikkje kalle alt for sex, uansett kva kjønn ein har seg med?

• Liker 2
Skrevet

Altså - hvis en har sex e.l. med en tredjeperson uten at partner vet om det og samtykker, så ER det utroskap uansett hvilket kjønn man har seg med.

Men hvorfor ikke ha trekant, da? Er vel større sjanse for at partneren vil være med på det? Selv vil jeg heller ikke la partneren ha seg med andre kvinner alene - men hvis jeg er med så er det bærre lækkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...