AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Opplevde det for første gang i helgen!!! Har hatt lyst å prøve lenge, men aldri vært i en situasjon der det har blitt mulighet til det! Men i helgen etter noen glass vin med en god venninne utviklet en samtale om jentesex til å utforske og prøve.... Det var utrolig digg,mykt og godt.... frister absolutt til gjentakelse. Takk og pris har jeg en mann som er åpen og sier jeg må få lov til å utforske, så det er ikke snakk om noe utroskap. Flere som har hatt samme opplevelse? 3
ohlala Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Opplevde det for første gang i helgen!!! Har hatt lyst å prøve lenge, men aldri vært i en situasjon der det har blitt mulighet til det! Men i helgen etter noen glass vin med en god venninne utviklet en samtale om jentesex til å utforske og prøve.... Det var utrolig digg,mykt og godt.... frister absolutt til gjentakelse. Takk og pris har jeg en mann som er åpen og sier jeg må få lov til å utforske, så det er ikke snakk om noe utroskap. Flere som har hatt samme opplevelse?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 hvorfor fikk du hakeslepp egentlig? 3
Gjest sardintroll Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har kost med en del jenter før jeg fikk meg type, det var temmelig digg, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg lurer litt på hvor en finner disse jentene... Føler det er så mye useriøst på slike sexkontakt sider... Men ja, jentesex er digg:)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har kost med en del jenter før jeg fikk meg type, det var temmelig digg, ja. Jeg tror TS mener sex, ikke kos. 2
Gjest sardintroll Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Jeg tror TS mener sex, ikke kos. Ja, jeg var litt rask i avtrekker'n der.
Patronus Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Ja, jentesex er herlig! Utrolig dumt min mann ser på det som utroskap. Du kan prøve nettsiden gaysir.no. Er nok noen ekle menn der, men mange fantastiske jenter. Er selv medlem der, og veldig fornøyd med siden 2
Naughty_Angel Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Jentesex er digg ja;) Men savner pikken dildo blir aldri det samme.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Ja, jentesex er herlig! Utrolig dumt min mann ser på det som utroskap. Du kan prøve nettsiden gaysir.no. Er nok noen ekle menn der, men mange fantastiske jenter. Er selv medlem der, og veldig fornøyd med siden Samme her.. Skulle sånn ønske at samboern min ikke så på det som utroskap Kan ikke engang kysse med jenter før han tenker det.. Føler at noe mangler når jeg ikke kan tulle litt på byen med en venninne uten at jeg er utro.. Jeg føler jo ingenting, det er bare fysisk digg.
Jolene Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Enig med deg TS, bra for oss at vi har ålreite mannfolk sånn sett 1
Patronus Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Samme her.. Skulle sånn ønske at samboern min ikke så på det som utroskap Kan ikke engang kysse med jenter før han tenker det.. Føler at noe mangler når jeg ikke kan tulle litt på byen med en venninne uten at jeg er utro.. Jeg føler jo ingenting, det er bare fysisk digg. Helt enig. Får bare slengt tilbake om at hvis jeg skal ha jentesex, så skal han og ha frikort for å ha sex med ei annen jente. Men det blir jo ikke samme saken! Jaja, vi får nøye oss med fantasien, og holde oss unna fristerinnene der ute... 1
Cathrine88 Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Helt enig. Får bare slengt tilbake om at hvis jeg skal ha jentesex, så skal han og ha frikort for å ha sex med ei annen jente. Men det blir jo ikke samme saken! Hvorfor blir det ikke samme saken hvis dere tenner på jenter begge to? 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Helt enig. Får bare slengt tilbake om at hvis jeg skal ha jentesex, så skal han og ha frikort for å ha sex med ei annen jente. Men det blir jo ikke samme saken! Jaja, vi får nøye oss med fantasien, og holde oss unna fristerinnene der ute... men hallo! om du syns det er digg og du syns det er digg så trenger ikke disse håpløse mannfolka vite om det ? :gjeiper: La oss slå oss sammen ! haha.. grrr
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor blir det ikke samme saken hvis dere tenner på jenter begge to? hopp i havet.. 2
Cathrine88 Skrevet 23. februar 2012 #16 Skrevet 23. februar 2012 hopp i havet.. Fantastisk og oppklarende svar. 6
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hvis typene deres ville ha sex med en mann, er det greit for dere da? S Og: Dere treffer ei jente på byen og blir med henne hjem. Dere har sex. Er det greit? Dere ser ikke på det som utroskap? Mannfolka deres treffer ei jente på byen og blir med henne hjem. Dere har sex. Er det greit? Endret 23. februar 2012 av Mortem 4
Patronus Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor blir det ikke samme saken hvis dere tenner på jenter begge to? Fordi det er snakk om skeiv sex. Jeg får ikke følelser for kvinner, det gjør han. Hvis du skjønner forskjellen. Det ble vanskelig å forklare*gjesp* 2
Patronus Skrevet 23. februar 2012 #19 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hvis typene deres ville ha sex med en mann, er det greit for dere da? S Og: Dere treffer ei jente på byen og blir med henne hjem. Dere har sex. Er det greit? Dere ser ikke på det som utroskap? Mannfolka deres treffer ei jente på byen og blir med henne hjem. Dere har sex. Er det greit? Ja du setter ting i perspektiv der. Men forskjellen ligger vell der at han kan få følelser for en kvinne, det gjør ikke jeg. Forsåvidt hadde jeg ikke hatt noe imot det om han skulle finne på å ha sex med en mann*klør meg i hodet* Jeg selv ser utroskap på som når noe skjer gjentatte ganger med samme person, der man har utviklet følelser. Selvfølgelig er det ikke greit at han lar forskjellige kvinner nappe han i løken, men hadde ikke reagert så sterkt. Jeg er nok egentlig ganske åpen der. Som sagt, jeg er zombie-trøtt, så det ble en vimsete forklaring og sikkert mye uklart... Edit: Men nå er realiteten slik at han ikke liker menn, og jeg liker kvinner seksuelt. Så den debatten ovenfor er egentlig uaktuell. Og jeg respekterer hans syn på ting, derfor er det ikke så vanskelig å motstå akkurat ''de'' lystene en kveld der jeg har drukket et glass med vin for mye. Endret 23. februar 2012 av KatherinaDimitro 1
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #20 Skrevet 23. februar 2012 Ja du setter ting i perspektiv der. Men forskjellen ligger vell der at han kan få følelser for en kvinne, det gjør ikke jeg. Forsåvidt hadde jeg ikke hatt noe imot det om han skulle finne på å ha sex med en mann*klør meg i hodet* Jeg selv ser utroskap på som når noe skjer gjentatte ganger med samme person, der man har utviklet følelser. Selvfølgelig er det ikke greit at han lar forskjellige kvinner nappe han i løken, men hadde ikke reagert så sterkt. Jeg er nok egentlig ganske åpen der. Som sagt, jeg er zombie-trøtt, så det ble en vimsete forklaring og sikkert mye uklart... Edit: Men nå er realiteten slik at han ikke liker menn, og jeg liker kvinner seksuelt. Så den debatten ovenfor er egentlig uaktuell. Og jeg respekterer hans syn på ting, derfor er det ikke så vanskelig å motstå akkurat ''de'' lystene en kveld der jeg har drukket et glass med vin for mye. Jeg forstår. ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå