AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #21 Skrevet 24. februar 2012 bacalao Enkelt og nydelig Man kan si mye bra om bacalao, og du har jo rett i at det er enkelt og godt, men direkte kjapt er det jo ikke. Bare det å skrelle potetene til så mange personer vil ta sin tid. Man trenger jo faktisk to kilo poteter, og det er litt... Og når man først har fått alle ingrediensene opp i en gryte, så skal det koke en hel time.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #22 Skrevet 24. februar 2012 Man kan si mye bra om bacalao, og du har jo rett i at det er enkelt og godt, men direkte kjapt er det jo ikke. Bare det å skrelle potetene til så mange personer vil ta sin tid. Man trenger jo faktisk to kilo poteter, og det er litt... Og når man først har fått alle ingrediensene opp i en gryte, så skal det koke en hel time. Jeg lager bacalao med amandinepoteter med skrellet på - anbefales! Og så kan man koke bacaloen på svak varme i stekeovn, om man har (ikke sikkert alle har det på hytta, kanskje). Det tar minst like lang tid, men man kan liksom glemme den litt mer enn om den står i en gryte og koker på komfyren. 2
Gjest Survival Skrevet 24. februar 2012 #23 Skrevet 24. februar 2012 Jeg ser for meg noe varmende, litt tungt som er godt når man er på hytte og har vært litt kald og i aktivitet en lang dag. Så her er mine forslag: Chili con carne Finnbiff med potetmos Meksikansk gryterett med ris En fyldig pastarett, kanskje pasta carbonara med bacon?
Inx Skrevet 24. februar 2012 #24 Skrevet 24. februar 2012 Og du stiller selvfølgelig med pølse? Overkåte kvinnfolk! .. Nei jeg mener tarm stappet med kjøtt - og nei jeg snakker ikke om analsex.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #25 Skrevet 24. februar 2012 Overkåte kvinnfolk! .. Nei jeg mener tarm stappet med kjøtt - og nei jeg snakker ikke om analsex. Får det jeg trenger, jeg, så det har vel ikke så mye med det å gjøre, men du la jo opp til det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå