Gå til innhold

enkel & kjapp hyttemiddag til 7

Fremhevede innlegg

Skrevet

bacalao

Enkelt og nydelig

Man kan si mye bra om bacalao, og du har jo rett i at det er enkelt og godt, men direkte kjapt er det jo ikke. Bare det å skrelle potetene til så mange personer vil ta sin tid. Man trenger jo faktisk to kilo poteter, og det er litt...

Og når man først har fått alle ingrediensene opp i en gryte, så skal det koke en hel time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan si mye bra om bacalao, og du har jo rett i at det er enkelt og godt, men direkte kjapt er det jo ikke. Bare det å skrelle potetene til så mange personer vil ta sin tid. Man trenger jo faktisk to kilo poteter, og det er litt...

Og når man først har fått alle ingrediensene opp i en gryte, så skal det koke en hel time.

Jeg lager bacalao med amandinepoteter med skrellet på - anbefales! :)

Og så kan man koke bacaloen på svak varme i stekeovn, om man har (ikke sikkert alle har det på hytta, kanskje). Det tar minst like lang tid, men man kan liksom glemme den litt mer enn om den står i en gryte og koker på komfyren.

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Jeg ser for meg noe varmende, litt tungt som er godt når man er på hytte og har vært litt kald og i aktivitet en lang dag. Så her er mine forslag:

Chili con carne

Finnbiff med potetmos

Meksikansk gryterett med ris

En fyldig pastarett, kanskje pasta carbonara med bacon?

Skrevet

Og du stiller selvfølgelig med pølse?

Overkåte kvinnfolk! .. Nei jeg mener tarm stappet med kjøtt - og nei jeg snakker ikke om analsex.

Skrevet

Overkåte kvinnfolk! .. Nei jeg mener tarm stappet med kjøtt - og nei jeg snakker ikke om analsex.

:fnise: Får det jeg trenger, jeg, så det har vel ikke så mye med det å gjøre, men du la jo opp til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...