Gå til innhold

LilleBille!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Vet du ikke skal være her idag, men HALLO, dagens ord? Hvordan skal vi få oss no i helga, når ikke du har sagt at vi kan????

Klynk!! :(

:gape:SKUFFA!!!!!!!!! :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
Hu sa hu skulle legge ut no på morran i dag... *venter* :(

Veit det, venter jeg også! FILLEBILLE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt til mas på dere da... Jeg har jo fri i dag... :sjarmor:

Men men... det lover da hvertfall godt :ler:

Vekten - I kjærlighetslivet ditt er det mye å se frem til bare du har den rette å være sammen med.

Jomfruen - I romantikken virker det som du er i det ekshibisjonistiske hjørnet, og vil vise deg for kjæresten

... for alle utenom SM og meg.. godt jeg ikke er gift... :sjarmor:

Krepsen - Er du involvert i noe av rettslig art kan du få problemer, og det er ikke lett tidspunkt å være gift.

.. så ha en riktig god dag da jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Fælt til mas på dere da... Jeg har jo fri i dag... :sjarmor:

Men men... det lover da hvertfall godt :ler:

Vekten - I kjærlighetslivet ditt er det mye å se frem til bare du har den rette å være sammen med.

Jomfruen - I romantikken virker det som du er i det ekshibisjonistiske hjørnet, og vil vise deg for kjæresten

quote]

:hoppe::hoppe::hoppe: Takk Bille, trekker tilbake alle eventuelle FilleBIlle kommentarer som noen jeg kjenner har kommet med! Ser jo ut som at helga kan bli heller strålende!!! HURRA!!!!!!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo sagt det tidligere... :ler:

Alt ornder seg for snille piker...- og den som venter osv...

FilleBille... jommen sa jeg smør .. eller noe annet :evil: ... så nå går jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen - Er du involvert i noe av rettslig art kan du få problemer, og det er ikke lett tidspunkt å være gift.

.. så ha en riktig god dag da jenter...

Jeg reagerer nå!!!

Hurra for meg - og heldigvis er ikke Mannen og jeg gift *puster lettet ut* så dette blir bra!!! Jippi, jippi!!

GOD dag til deg og LilleBille og GOD HELG! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagens... dette er juks.. vekten har fått krepsens fredagshoroskop :evil:

Vekten - Er du involvert i noe rettslig, kan du få problemer. Det er heller ikke noe lett tidspunkt å være gift.

Jomfruen - Det ser ut til at du ikke slipper unna med et løfte du håpet at andre hadde glemt... nå hva var det du hadde glemt da Løwen?? :sjarmor:

Krepsen - Hvis en av foreldrene dine er svært dominerende, kan du vente deg en samtale under fire øyne.

Likte ikke lørdagshoroskopet jeg... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten - Ting kan bli noe ensformige på det romantiske plan, så du bør kanskje bli litt dristigere... dette lover jo godt for den utvalgte... :ler:

Jomfruen - Når det gjelder romantikken, kan det være anledning til litt sjalusi hvis du ikke spiller kortene dine riktig... men spiller du kortene riktig kan dette bli meget interessant.... :sjarmor:

Krepsen - Du kan ha lykken med deg i spill, hvor du kan vinne mer enn en gang, men kjærligheten er laber. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---nope, dette stemte ikke! ;-)

Men med tanke på dagens horoskop så burde jeg vel tippe i lotto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---nope, dette stemte ikke! ;-)

Men med tanke på dagens horoskop så burde jeg vel tippe i lotto!

Jeg tipper hele tiden jeg.. men tror du det hjelper... Å nei da.. har ikke vunnet så mye som en krone jeg .... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter... :sjarmor:

Vekten - Etter en livlig dag ser det ut til at kvelden er øm og rolig. Prøv å tenne et talgelys. Dette lover jo godt ... :wink:

Jomfruen - Du bør kanskje ta en opprydning blant eiendelene dine. Send noe på loppemarked og bli kvitt det.. ikke noen rolig kveld på deg da Løwen....

Krepsen - Hvis du er på en dagsutflukt et eller annet sted, kan det bli en overraskende utvikling. Kanskje på tide med en Harrytur igjen....

Ha en fin mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten: Kanskje du har lovet noe tidligere som du ikke har lyst til å holde nå, men du kan bli nødt til å gjøre det. Jobber dere i steder for å være her på KG??? :ler:

Jomfruen - Det er ikke det rette tidspunkt til å gjøre et nytt fremstøt mot en som tidligere har sviktet deg... mao .. hold deg unna alle gamlekjærester.. og plei den nye i stedet... :kul:

Krepsen - Vær hyggelig med eventuelle besøkende, og blir det en krangel er det best å glemme den fortest mulig.

GOD TIRSDAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...