Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage

Ninnin86

Anbefalte innlegg

Angel-A:

Tusen takk, jeg er såååå stolt :rodmer: Kan nesten ikke tro at vi har lagd han der!!

Ja, kroppen trenger virkelig hvile nå! Men synes det er godt å gå noen småturer når jeg orker det :jepp: Utrolig hvor mye mer man klarer å gjøre uten mage, ja :fnise: Nå gleder jeg meg bare til jeg har grodd sånn at jeg kommer meg helt til det normale igjen :jepp:

Nuttpia:

Tuuuuusen takk :rodmer: Jeg er heeeelt forelsket i den gutten!!

Moro at du tippet (eller kanskje spådde?? ;) ) riktig dato! Veldig lett dato å huske :jepp: Også blir det lett med barnebursdagtemaer fremover :fnise:

Doh:

Tuuuuusen takk :rodmer:

Var herlig å ha mamma her, for som du sier så følte jeg meg skikkelig lost... Er ikke heeeelt oppe og går på baby-ting enda, men det kommer seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er aldeles nydelig, Ninnin! :hjerter:

Må si dere har gjort en god jobb altså ;):jepp:

Tuuuusen takk, Mala :rodmer: Ja, noe riktig må vi ha gjort! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med velskapt gutt! Morsomt å se bildet - han ser jo så våken og tilfreds ut. Og nyydelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med velskapt gutt! Morsomt å se bildet - han ser jo så våken og tilfreds ut. Og nyydelig:-)

Tusen takk, Tina :rodmer: Vi er så langt veldig fornøyd med ham :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet!!!! For ein fantastisk pen gutt derehar fått!! Det er ikke alle babyer så ser så våkne og tilfreds ut etter en uke altså :)

Fødselen din hørtes ikke ut som terningkast 6nei, men rart hva man klarer altså!!

Husk å snakk md noen hvis du sliter litt med minner i ettertid, er ikke alle som klarer å skyve fødsel og følelser vekk, tro meg :)

Jeg er jo flaske mamma, så hvis du får spm etterhvert osv, så nøl ikke med å spørre :)!

Kos dere masse hjemme, så krysser jeg fingrenne for at det er en skikkelig sovebaby dere har fått:)

Go klem!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Et lite hei fra meg som er helt borte i ammetåka og sjeldent på nett lengre :flau:

Spedbarn og ammeproblemer tar myyyyye tid og krefter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet!!!! For ein fantastisk pen gutt derehar fått!! Det er ikke alle babyer så ser så våkne og tilfreds ut etter en uke altså :)

Fødselen din hørtes ikke ut som terningkast 6nei, men rart hva man klarer altså!!

Husk å snakk md noen hvis du sliter litt med minner i ettertid, er ikke alle som klarer å skyve fødsel og følelser vekk, tro meg :)

Jeg er jo flaske mamma, så hvis du får spm etterhvert osv, så nøl ikke med å spørre :)!

Kos dere masse hjemme, så krysser jeg fingrenne for at det er en skikkelig sovebaby dere har fått:)

Go klem!

Tuuusen takk :rodmer: Vi er helt forelsket i ham begge to!! :rodmer: Han har lært seg å gråte nå, da ;) Men er foreløpig en veldig snill unge som sover godt om natta!

Foreløpig går amminga veldig bra, men skal helt klart spørre hvis det slutter å gå så bra som nå og vi må begynne med flaske - tusen takk for tilbudet :jepp:

Stor :klemmer: til deg!!

:kose:

Et lite hei fra meg som er helt borte i ammetåka og sjeldent på nett lengre :flau:

Spedbarn og ammeproblemer tar myyyyye tid og krefter :)

Hey! Ja, det skal være sikkert og visst! Blir ikke mye tid til KG og internett.. Her går det i mating - bleieskift - hvile :fnise:

Stor :klemmer: til deg!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Liten update fra meg!

Blir lite tid til KG når man har en liten en! Nå ligger han og koser med pappaen sin :rodmer: så da kan jeg ta en liten internettrunde :jepp:

Vi har nok foreløpig fått verdens snilleste baby!! Til tross for at han har lært seg å gråte (:fnise:), så spiser han godt og sover veldig bra på natten! "Bank i bordet".. Håper det fortsetter sånn :jepp:

Var på helsestasjonen med ham i dag, og han har lagt på seg og veier nå 4332g! Hadde jo gått ned til 3750 på sykehuset, så han har lagt på seg fint etter det :jepp: Da blir mammaen lettet i og med at det er en bekreftelse på at jeg har nok mat til ham! Fullammer, og håper jeg kan gjøre det fremover :jepp:

Ellers koser vi oss veldig alle tre! Nyter dagene hjemme! K har et fleksibelt studie, og er mye hjemme sammen med oss! Det liker vi! I morgen har han fri hele dagen, og da skal vi ta oss en tur og besøke noen stolte oldeforeldre!

Håper dere har det fint, alle sammen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en oppdatering fra deg Ninnin. Skjønner godt at du har andre ting å gjøre enn å sitte her :)

Fint at det går så bra til tross for at lille E har lært å gråte. Høres jo ut som om han er veldig snill med mammaen og pappaen sin. Det er jo virkelig en fordel å få barn når pappaen studerer når han kan være så mye hjemme med dere som K er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, du er ikke alene om å ha litt mindre tid til KG. Men slik skal det også være. :)

Godt å høre at familien har det fint! :klemmer: Og godt å høre at ammingen går strålende, håper det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei hei, alle sammen!! :)

Her går dagene virkelig i ett, og jeg er så og si aldri inne på KG lengre.. Koser meg max med lille E!! Han har lært seg å gråte, og det veksler VELDIG mellom glad og sint! Men alle sier at det er normalt, og at det vanligvis (bank i bordet) blir bedre etter 6-7 uker :jepp:

Nå er vi i trøndelag på mormor-besøk! Mannen var med i helgen, men dro på søndag, så lille E og jeg skal toge oss hjem i morgen!

Jeg kommer nå til å avslutte denne dagboken.. Føler ikke at jeg har tid til å skrive så mye alikevel... MEN jeg forsvinner ikke fra KG selv om det ikke blir noe dagbokskriving! :jepp: Hvem vet, kanskje blir det en ny dagbok etter hvert?? :) Skal i alle fall følge med på dere så godt jeg kan!!

Stooooor klem fra Ninnin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å høre fra deg igjen Ninnin :) Skjønner at du har andre ting å gjøre enn å skrive dagbok på KG, men kommer definitivt til å følge med om du begynner igjen senere. Kos dere masse med lille E så snakkes vi rundt omkring på forumet :)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninnin!

Kjempefint å lese at alt går så bra! Tipper du koser deg, ja :hjerte:

Ønsker deg og dine en riktig god jul og en fin tid fremover med masse spennende :)

Kanskje vi sees blant gravidbøkene om et par år igjen? ;)

Suss og klem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker akkurat som deg Ninnin :)

Tvi tvi videre, og jeg håper at du vil ordne med dagbok igjen senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Det er supertravelt i babyfasen ja...men de første to ukene er alt bare fryd, men så kommer det som du har funnet ut nå, at han har lunger og vilje allerede :)

Kommer til å savne deg her inne.

Veldig greit å en dagbok etter fødsel og, veldig kjekt å lese tilbake på til neste gang du blir gravid :) Masse lykke til fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...