Ninnin86 Skrevet 7. november 2012 Forfatter #681 Del Skrevet 7. november 2012 Angel-A: Tusen takk, jeg er såååå stolt Kan nesten ikke tro at vi har lagd han der!! Ja, kroppen trenger virkelig hvile nå! Men synes det er godt å gå noen småturer når jeg orker det Utrolig hvor mye mer man klarer å gjøre uten mage, ja Nå gleder jeg meg bare til jeg har grodd sånn at jeg kommer meg helt til det normale igjen Nuttpia: Tuuuuusen takk Jeg er heeeelt forelsket i den gutten!! Moro at du tippet (eller kanskje spådde?? ) riktig dato! Veldig lett dato å huske Også blir det lett med barnebursdagtemaer fremover Doh: Tuuuuusen takk Var herlig å ha mamma her, for som du sier så følte jeg meg skikkelig lost... Er ikke heeeelt oppe og går på baby-ting enda, men det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. november 2012 #682 Del Skrevet 7. november 2012 Han er aldeles nydelig, Ninnin! Må si dere har gjort en god jobb altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 7. november 2012 Forfatter #683 Del Skrevet 7. november 2012 Han er aldeles nydelig, Ninnin! Må si dere har gjort en god jobb altså Tuuuusen takk, Mala Ja, noe riktig må vi ha gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 7. november 2012 #684 Del Skrevet 7. november 2012 Gratulerer igjen med velskapt gutt! Morsomt å se bildet - han ser jo så våken og tilfreds ut. Og nyydelig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #685 Del Skrevet 8. november 2012 Gratulerer igjen med velskapt gutt! Morsomt å se bildet - han ser jo så våken og tilfreds ut. Og nyydelig:-) Tusen takk, Tina Vi er så langt veldig fornøyd med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. november 2012 #686 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Å herlighet!!!! For ein fantastisk pen gutt derehar fått!! Det er ikke alle babyer så ser så våkne og tilfreds ut etter en uke altså Fødselen din hørtes ikke ut som terningkast 6nei, men rart hva man klarer altså!! Husk å snakk md noen hvis du sliter litt med minner i ettertid, er ikke alle som klarer å skyve fødsel og følelser vekk, tro meg Jeg er jo flaske mamma, så hvis du får spm etterhvert osv, så nøl ikke med å spørre ! Kos dere masse hjemme, så krysser jeg fingrenne for at det er en skikkelig sovebaby dere har fått:) Go klem! Endret 8. november 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. november 2012 #687 Del Skrevet 11. november 2012 Et lite hei fra meg som er helt borte i ammetåka og sjeldent på nett lengre Spedbarn og ammeproblemer tar myyyyye tid og krefter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 13. november 2012 Forfatter #688 Del Skrevet 13. november 2012 Å herlighet!!!! For ein fantastisk pen gutt derehar fått!! Det er ikke alle babyer så ser så våkne og tilfreds ut etter en uke altså Fødselen din hørtes ikke ut som terningkast 6nei, men rart hva man klarer altså!! Husk å snakk md noen hvis du sliter litt med minner i ettertid, er ikke alle som klarer å skyve fødsel og følelser vekk, tro meg Jeg er jo flaske mamma, så hvis du får spm etterhvert osv, så nøl ikke med å spørre ! Kos dere masse hjemme, så krysser jeg fingrenne for at det er en skikkelig sovebaby dere har fått:) Go klem! Tuuusen takk Vi er helt forelsket i ham begge to!! Han har lært seg å gråte nå, da Men er foreløpig en veldig snill unge som sover godt om natta! Foreløpig går amminga veldig bra, men skal helt klart spørre hvis det slutter å gå så bra som nå og vi må begynne med flaske - tusen takk for tilbudet Stor til deg!! Et lite hei fra meg som er helt borte i ammetåka og sjeldent på nett lengre Spedbarn og ammeproblemer tar myyyyye tid og krefter Hey! Ja, det skal være sikkert og visst! Blir ikke mye tid til KG og internett.. Her går det i mating - bleieskift - hvile Stor til deg!! ------------------------------------------------------------------------------------------- Liten update fra meg! Blir lite tid til KG når man har en liten en! Nå ligger han og koser med pappaen sin så da kan jeg ta en liten internettrunde Vi har nok foreløpig fått verdens snilleste baby!! Til tross for at han har lært seg å gråte (), så spiser han godt og sover veldig bra på natten! "Bank i bordet".. Håper det fortsetter sånn Var på helsestasjonen med ham i dag, og han har lagt på seg og veier nå 4332g! Hadde jo gått ned til 3750 på sykehuset, så han har lagt på seg fint etter det Da blir mammaen lettet i og med at det er en bekreftelse på at jeg har nok mat til ham! Fullammer, og håper jeg kan gjøre det fremover Ellers koser vi oss veldig alle tre! Nyter dagene hjemme! K har et fleksibelt studie, og er mye hjemme sammen med oss! Det liker vi! I morgen har han fri hele dagen, og da skal vi ta oss en tur og besøke noen stolte oldeforeldre! Håper dere har det fint, alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 13. november 2012 #689 Del Skrevet 13. november 2012 Så koselig med en oppdatering fra deg Ninnin. Skjønner godt at du har andre ting å gjøre enn å sitte her Fint at det går så bra til tross for at lille E har lært å gråte. Høres jo ut som om han er veldig snill med mammaen og pappaen sin. Det er jo virkelig en fordel å få barn når pappaen studerer når han kan være så mye hjemme med dere som K er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 14. november 2012 #690 Del Skrevet 14. november 2012 Hihi, du er ikke alene om å ha litt mindre tid til KG. Men slik skal det også være. Godt å høre at familien har det fint! Og godt å høre at ammingen går strålende, håper det fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. november 2012 #691 Del Skrevet 14. november 2012 Så deilig med rolig baby, og at ammingen går så bra Ønsker dere en deilig uke videre, Ninnin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. november 2012 #692 Del Skrevet 22. november 2012 Hei! Hvordan har dere det?? Helgeklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 27. november 2012 Forfatter #693 Del Skrevet 27. november 2012 Hei hei, alle sammen!! Her går dagene virkelig i ett, og jeg er så og si aldri inne på KG lengre.. Koser meg max med lille E!! Han har lært seg å gråte, og det veksler VELDIG mellom glad og sint! Men alle sier at det er normalt, og at det vanligvis (bank i bordet) blir bedre etter 6-7 uker Nå er vi i trøndelag på mormor-besøk! Mannen var med i helgen, men dro på søndag, så lille E og jeg skal toge oss hjem i morgen! Jeg kommer nå til å avslutte denne dagboken.. Føler ikke at jeg har tid til å skrive så mye alikevel... MEN jeg forsvinner ikke fra KG selv om det ikke blir noe dagbokskriving! Hvem vet, kanskje blir det en ny dagbok etter hvert?? Skal i alle fall følge med på dere så godt jeg kan!! Stooooor klem fra Ninnin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 27. november 2012 #694 Del Skrevet 27. november 2012 Så koselig å høre fra deg igjen Ninnin Skjønner at du har andre ting å gjøre enn å skrive dagbok på KG, men kommer definitivt til å følge med om du begynner igjen senere. Kos dere masse med lille E så snakkes vi rundt omkring på forumet Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. november 2012 #695 Del Skrevet 27. november 2012 Koselig å høre fra deg Ninnin! Skjønner godt det ikke blir tid til dagboken når du har E å bruke dagene på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 #696 Del Skrevet 27. november 2012 Ninnin! Kjempefint å lese at alt går så bra! Tipper du koser deg, ja Ønsker deg og dine en riktig god jul og en fin tid fremover med masse spennende Kanskje vi sees blant gravidbøkene om et par år igjen? Suss og klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 27. november 2012 #697 Del Skrevet 27. november 2012 Lykke til fremover:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. november 2012 #698 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg tenker akkurat som deg Ninnin Tvi tvi videre, og jeg håper at du vil ordne med dagbok igjen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. november 2012 #699 Del Skrevet 28. november 2012 Heia! Det er supertravelt i babyfasen ja...men de første to ukene er alt bare fryd, men så kommer det som du har funnet ut nå, at han har lunger og vilje allerede Kommer til å savne deg her inne. Veldig greit å en dagbok etter fødsel og, veldig kjekt å lese tilbake på til neste gang du blir gravid Masse lykke til fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #700 Del Skrevet 1. desember 2012 Tusen takk, jenter!! Dere er herlige God jul til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå