Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage

Ninnin86

Anbefalte innlegg

ÅÅÅJA!!! :skratte:

Ja, der kan du se ;) Haha!! FLINK er du nå iallfall UANSETT!!! :Nikke:

Ha en fin ettermiddag/kveld :)

Hehe :P Kan jo skjønne at du misforstod, da! Var veldig godt å røre litt på seg uten å øke pulsen altfor mye! Fikk jobbet mye med beina, i og med at jeg tok knebøy istedenfor å hoppe osv :-) skal kanskje prøve meg på noen lette zumba-timer fremover for å holde kroppen i gang, hvertfall hvis ryggen tillater det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du er som har mulighet til å være såpass i bevegelse enda! Er ikke alle som er så heldige altså!

;)

Ja, veldig takknemlig for de gode dagene jeg har :jepp: Lov til å ha litt flaks ;) Hehe. Men kjenner jo at jeg er i bedre form nå som jeg ikke jobber, og får bedre tid til å ta vare på meg selv :jepp:

--------------------------------------------------------------------------------

32 + 3

Another day at home.. Det sprutregner ute, og jeg sitter inne og strikker :jepp: Koser meg, og ser at bunaden til nevøen min begynner å ta form!! Er så moro! Snart må jeg finne meg et nytt prosjekt :jepp: Skal legge ut bilde når den er ferdig, jeg!

Var hos MT i går og fikk strømbehandling! Virker bra, men kjenner jo at jeg sliter midt på ryggen når jeg ligger/sitter... Det beste er å være i bevegelse, men det er ikke korsryggen helt enig i... Fikk mannen til å massere meg litt, og det hjelper også :jepp: Har faktisk sovet bedre i natt enn jeg har gjort på lenge!! :hoppendeglad:

Var i Oslo og spiste på Mr.Hong i går :jepp: Det er en mongols restaurant! Skikkelig jentekveld med NYDELIG mat!! Spiste og drakk for under 200kr!! Buffet :spise: NAM! Anbefales virkelig!

Vi var fem jenter som møttes, og vi kommer alle fra samme sted i trøndelag :jepp: Det er så koselig å møtes!

I dag skal jeg ikke gjøre stort annet enn å kose meg :) Tror jeg skal lage meg en god kopp kakao nå!! NAM!

Ha en strålende dag :klemmer:

Dagens ord fra Babyverden:

Nå er det kanskje på tide å lese seg opp både om fødselen, men ikke minst om tiden etter at barnet er født. Hva kan dere forvente dere? Å bli foreldre er overveldende for de fleste og da kan det være greit å ha lest litt om det på forhånd.

:fnise: Hihi! Jeg kom til Oslo litt tidligere enn de andre i går ,og ble sittende på kafé og lese om amming i en halvtimes tid :fnise:

546244_10152124651055473_727659943_n.jpg

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt annerledes magebilde i dag, 32 + 3 :rodmer: :

IMG_3896.JPG

Også får dere sett den nyyydelige gifteringen min i tillegg :rodmer: hihi

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et koselig magebilde :) Og så fin ring, ser ut som den likner på min :rodmer: Apropo gifteringer, er din også blitt veldig slitt? Min er nesten ikke blank lenger, tror det er veldig mykt gull. Men er vel derfor det er så billig i USA....

Bra at du er bedre nå som du har fått fri. Og bra at du har en snill mann som hjelper til med ryggmassasje (skulle jo bare mangle) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heimspia:

Tusen takk :rodmer:

Doh:

Ja, den er veldig lik din! Men du har hvitt gull? Eller husker jeg helt feil nå? :klo: Mener ringen din var inspirasjon til den som jeg valgte :rodmer:

Det hjelper veldig med massasje :) Smertene øverst i ryggen sitter veldig "lokalt", så er ikke så vanskelig å finne punktet som trenger behandling! Gleder meg til neste behandling hos MT :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei Ninnin! :)

Så utrolig fin mage du har. :rodmer: Nå er det jammen meg ikke lenge til du har knøttet ditt i armene! Du er veldig heldig som får bevegd såpass mye på deg under graviditeten, for det er bare magen som har vokst på deg ser jeg. :) Fin er du!

Så bra du har funnet noe som hjelper på smertene!

Håper det går bra med deg! Stor klem fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min er i hvitt gull. Bruker ikke gult gull, og så matcher den forlovelsesringen. Gøy at min var til inspirasjon da :) Kjenner to som gifta seg i fjor som har lik giftering som meg uten at jeg visste det da vi kjøpte våre. Blitt populære de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel-A:

Hei hei, søta!! Så koselig at du er innom!! Hvordan står det til? Skjønner du har mye å stri med nå etter at du har blitt mamma, ja, så forståelig at du ikke kan være på KG hele tiden :jepp:

Nei, nå er det jammen ikke lenge igjen!! Gleder meg så utrolig mye!! :rodmer:

Doh:

Ja, ringen din var kjempefin, husker jeg, og jeg hadde egentlig lyst på en helt lik! Men mannen ville gjerne at vi skulle ha gult gull, og han fikk lov til å bestemme det, i og med at han ikke bestemte så veldig mye ifm bryllupet :fnise:

---------------------------------------------------------------------------------------------------

32 + 5

Da har jeg prøvd en siste ting i forhold til sv.skapskvalme - reisesykearmbånd! Er ikke sikker på hvorfor jeg ikke har prøvd det før, men kjøpte meg et par i går! Tror dere det funket?? NEI! Kastet opp ALL frokosten min, og kom nesten for sent til MT-timen min... :sukk: Æsj.. Innser jo nå at jeg virkelig har prøvd ALT, og at det eneste som faktisk fungerer er reisesyketabletter.. Godt dette snart er over!

Håper, som de fleste sier, at man glemmer svangerskapene etter at babyen er ute! Hvis ikke kan det tenkes at lillegutt blir enebarn :fnise: Makan til uflaks jeg har hatt i sv.skapet... Jaja..

Hadde en fin halvtime hos MT, og bekkenet er faktisk MYE bedre! Jeg sliter mer med noen punkter litt høyere på ryggen! Hun pleier å sjekke leddene mine, og de er kjempestive hver gang! Får knekt de opp igjen, og da blir det bedre en stund :jepp: Sliter mest når jeg sitter eller ligger (feil).. Men har heldigvis en veldig god seng, så har ikke vondt om natten :)

I dag har lillegutt vært kjempeaktiv!! Er noen dager han ikke er så aktiv som han pleier, men da bruker han til gjengjeld å hikke 4-5 ganger! Han har aldri vært så lite aktiv at jeg har vurdert å ringe føden, for jeg kjenner ham godt hver dag :jepp: Heldigvis!

I går var mannen og jeg på elkjøp og kjøpte bursdagsgave til meg (har bursdag førstkommende mandag)! Fikk en kjempefin Kenwood kjøkkenmaskin, og har allerede lagd 48 rundstykker :fnise: Resultatet ble kjempebra, og jeg er veldig fornøyd med maskinen så langt!! Mannen er også fornøyd som fikk med seg nystekte rundstykker på skolen i dag ;) Han er så snill!!

Nå skal vi snart besøke fetteren hans og dama som akkurat har flyttet sammen :jepp: Det blir koselig!!

:klemmer:

Hvis du syns at magen er tung og kommer i veien når du trimmer, eller at bekkenet verker etter dagens gåtur, kan kanskje bassengtrening eller yoga være gode alternativer nå mot slutten?

Det ligger faktisk et basseng like ved MT-kontoret! Kanskje jeg skal ta meg en tur innom der? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også en Kenwood. Major Titanium. Fikk den til jul av mamma og mannen (mamma kjøpte en til oss, men denn var ikke den jeg ville ha så da oppgradere mannen den som gave til meg). Har dessverre ikke fått brukt den til annet enn kaker og boller ennå, men når vi får kjøpt oss fryseboks skal det bakes litt mer :)

Hehe, ja greit at mannen får bestemme litt i bryllupet. Min fikk lov å velge mellom ting jeg hadde funnet, så da ble begge fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utrolig glad i Kenwooden min! Den er råsterk og takler hva det skal være :)

Så bra :) Man er ikke skikkelig husmor uten en Kenwood ;)

Har også en Kenwood. Major Titanium. Fikk den til jul av mamma og mannen (mamma kjøpte en til oss, men denn var ikke den jeg ville ha så da oppgradere mannen den som gave til meg). Har dessverre ikke fått brukt den til annet enn kaker og boller ennå, men når vi får kjøpt oss fryseboks skal det bakes litt mer :)

Hehe, ja greit at mannen får bestemme litt i bryllupet. Min fikk lov å velge mellom ting jeg hadde funnet, så da ble begge fornøyde :)

Kaker og boller er ikke å forrakte! Veldig lettvint med disse maskinene! Også blir det så mye mindre søl enn når man baker "vanlig" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 + 6, og kan snaaaaart juble for 33 uker :hoppendeglad:

Ikke stort som skjer i dag! Jeg har vært kvalm, men heldigvis ikke kastet opp! Slappet av og kost meg med strikking og TV :jepp: Fått ryddet plass til Kenwooden min! Skulle egentlig bakt brød, men hadde ikke gjær :sukk: Orket ikke å reise til butikken, så får bake igjen til uka :fnise:

Stikker til svigers når mannen kommer hjem fra skolen! Gleder meg til å treffe nevøen min igjen!! :rodmer: Svigerinna mi har kjøpt seg hytte! Skal bli noen hyggelige hytteturer fremover :jepp: Hun har ikke overtatt den enda, men gleder meg til å se den etter hvert :jepp:

Skal få med meg mannen og se "Kon Tiki" på kino i helgen!!

Håper dere får en strålende helg, alle sammen!! :klemmer:

Har dere konkrete ønsker rundt fødsel og tiden på sykehuset? Prat gjerne med jordmor eller lege om disse ønskene og hvor stor sjanse det er for at dere kan få det slik dere ønsker. Mange lager også en fødselsplan eller et ønskebrev som de leverer på sykehuset.

Kan liksom ikke komme på noe jeg ønsker, annet enn å ha muligheten til smertestillende dersom det skal bli aktuelt! Har ingen fødselsplan, og satser på å ta det som det kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med en så rolig dag også da :)

Er så godt de dagene man kan tenke at man faktisk ikke vil/orker å dra på butikken. Heller være hjemme å kose seg !

Jeg har ingen fødselsplan jeg heller, men jeg har noen få "regler" jeg ønsker at skal opprettholdes under fødselen.

1. Ingen studenter

2. Ingen skal se "der nede" foruten de som absolutt må (lege, jordmor)

3. Gubben skal ikke under noen omstendigheter se "der nede" under veis

Haha!

Såååå store krav da vettu :fnise:

Har ikke så lyst at folk skal glo på meg der nede... Og studenter har jeg alltid sagt ja til hele livet, men ikke under fødselen min :)

Og ofte når studenter er med på fødsel så kan man få sp.mål om studenten kan sy etterpå. Uansett om det er et pyntesting eller ei.

Min mor var i lykkesrus med sin første på brystet (broderen) og smilte og sa jadda, la studenten sy.

Og gjett om hun angret :overrasket:

Hun ville heller født en gang til enn å ha de 3 ukene etter fødsel som feil-sydd....

Når jeg ble født så var det totalt uaktuelt å la en student komme i nærheten :gjeiper:

Så jeg skal ikke gå på den samme smellen tenkte jeg :)

Legestudenter og slik er helt ok. Jeg kan godt være forsøkskanin, men ikke om noen skal skjære eller sy i meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for uke 33! :hoppendeglad:

Huff.. Trasig å se at du fremdeles plages med den kvalmen.. Var plaget av kvalme til uke 15-17 selv så vet hvor jævlig det kan være. *trøste* Har du prøvd akupunktur?

Kenwood.. Drømme! Har skikkelig lyst på en selv jeg. Er som du sier, er ikke skikkelig husmor uten. ;)

Hytteturer er alltid koselig. Hadde jeg hatt masse-masse penger skulle jeg ha kjøpt meg en hytte. Hadde vær veldig greit å rømme til hytta for å slappe av. :)

Nyt det å kunne dra på kino f.eks nå før lillegutt kommer! Jeg har sååå lyst til å dra på kino, men det blir vanskelig gitt.. :sjenert:

Håper du har hatt en fin helg frøken. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heimspia:

Greit å ha tenkt igjennom det man ønsker på forhånd, ja :) Vi får se om vi kommer på noe når det nærmer seg!

Angel-A:

Ja, nå begynner jeg å bli rimelig lei av den kvalmen! Har ikke prøvd akkupunktur, men akkupressur.. Fungerte dårlig :( Så nå tror jeg bare at jeg må innse at jeg kommer til å være kvalm resten av tiden.. Gjør ikke så mye nå som jeg ikke jobber!

Åhh, jeg er så forelsket i Kenwooden min!! Den er helt super!! :) Skal bake skolebrød i dag, og gleder meg til å se hvordan de blir!!

Stor klem til deg :klemmer:

Nuttpia:

Hei, søta!

Dagen min var egentlig ganske bra, noe jeg fant ut at jeg skulle utnytte til det fulle! Det endte med at jeg gikk en altfor lang tur sammen med mannen min, og jeg sloknet som et utbrent lys da vi kom tilbake :fnise: Gikk tur i skogen, noe som var godt for bekkenet, men jeg ble skikkelig sliten :fnise:

Hadde du en fin dag/helg, da?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

33 + 2, og jeg har bursdag i dag!! :hoppendeglad:

:fnise: 26 er vel egentlig ikke et tall man hopper i været av, men stas alikevel!! Det plaskregner her, så jeg skal nok kose meg inne! Manuellterapaut klokken 12:30 og kaffebesøk klokken 18:00! Det blir koselig :) Må nok bake litt før gjestene kommer!! Skal prøve meg på skolebrød i dag :jepp:

Håper dere andre får en like strålende dag som meg :klemmer:

Gode, lave sko er best for kroppen din nå. Kanskje finner du noen som er litt ekstra enkle å ta på og, som for eksempel ikke har snøring? Det kan iblant virke uendelig langt ned til føttene når magen er stor.

Så sant, så sant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...