Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
No er det jo ein liten forskjell på å ha kanskje (ingenting er sikkert)ha medverka til drap og vere dømt for å ha voldtatt og drepe to småjenter. Syntest EG då.

Hun er jo dømt for medvirkning til drap på 3 personer, da OG innrømmet å ha skaffet våpen osv...

Jeg gidder ikke sette 3 voksne liv opp mot 2 barneliv, men synes uansett det er usmakelig å godta slik oppførsel i den grad at man vil la gjerningspersonene pryde veggen i sitt hjem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg synes det er uhørt - upassende og rett og slett for dumt. Men likevel så forundrer jeg meg ikke så veldig når jeg hører om det. Det er vel få mennesker i denne verden som er dømte i en trippeldrapssak, men allikevel framstår som de rene "engler" i tåredryppende intervjuer og reportasjer i massemedia. Begynner å lure på folks rettferdighetssans - hva med de tre ofrene som kaldblodig ble tatt av dage - det er rett og slett et hån mot disse menneskene all denne glorie-framstillingen av de dømte.

Også har vi jo Mullah Krekar som vel antagelig blir satt fri igjen snart ... jeg gir opp :(

Gjest Seleena
Skrevet

Hun er jo dømt for medvirkning til drap på 3 personer, da OG innrømmet å ha skaffet våpen osv...

Jeg gidder ikke sette 3 voksne liv opp mot 2 barneliv, men synes uansett det er usmakelig å godta slik oppførsel i den grad at man vil la gjerningspersonene pryde veggen i sitt hjem.

Eg trur kanskje eg ikkje skal uttale meg, sidan eg ikkje viste at ho hadde innrømt å ha skaffa våpen. Beklagar mykje for det....Eg har rett og slett lagd den alt for mykje omtalte saken på hylla for lengst.

Er enig med Nicoline at alt blir litt romantisert rundt Kristin - stakkars henne og slikt, men eg syntest framleis at det er ok at ho får vere med på eit bilde i ein kalender for dyrebeskyttelsen. Eit menneske har heldigvis fleire sider.

Ikkje enkel sak å ta opp, og eg får ikkje så mangen gode argumentar fram, men håpar dette var bra nok.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg kjenner ikke alle detaljene i noen av sakene, så jeg vil ikke uttale meg for meg i tilfelle jeg sier noe som ikke stemmer.

Men for meg hadde føltes ikke helt riktig om det var Vggo. Han virker som en pervers kald type, han lo jo da han ble var i retten (hvis jeg ikke husker helt feil her)

Men hvis de er skyldige begge to: Så syns jeg det er nærliggende å tro at det Viggo har gjort tyder på at han godt kan være ond mot dyr også, mens det Kristin har gjort blir litt på en annen måte.

Er ikke sikker på om jeg får fram det jeg mener.

må bare presiere at jeg syns drap er like galt uansett på vilken måte det gjøres, i tilfelle noen skulle misforstå

Gjest Seleena
Skrevet
Men hvis de er skyldige begge to: Så syns jeg det er nærliggende å tro at det Viggo har gjort tyder på at han godt kan være ond mot dyr også, mens det Kristin har gjort  blir litt på en annen måte.  

Er ikke sikker på om jeg får fram det jeg mener.

Tenker det same som deg her, sjølv om det kom litt utydeleg fram

Skrevet

Tenker det same som deg her, sjølv om det kom litt utydeleg fram

Og så? Så hvis Hitler var snill med undulaten sin, kunne han vært med i kalenderen? Skjønner ikke resonnementet?!

Gjest Seleena
Skrevet

Saken er kanskje heller sånn at eg egentlig ikkje bryr meg så mykje om KVEN som stiller i ein kaldender eller ei.

Men eg hadde stussa om Viggo hadde vert der. Kvifor veit eg ikkje.... Vanskelig å forklare.

Gjest Anonymous
Skrevet
Saken er kanskje heller sånn at eg egentlig ikkje bryr meg så mykje om KVEN som stiller i ein kaldender eller ei.

Men eg hadde stussa om Viggo hadde vert der. Kvifor veit eg ikkje.... Vanskelig å forklare.

:klø: Skjønner ikke slike holdninger jeg :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...