Gjest itunes Skrevet 22. februar 2012 #21 Skrevet 22. februar 2012 Hver sin lyst sier nå jeg... jeg synes det smaker godt rett og slett.det er jo også mye "livskraft" og helse i det.sånn føler jeg det hvertfall.føler litt sånn:"jeg stjeler livskraft".men det var jo mennene som ville at eg skulle svelge.før tenkte jeg aldri over det.etterhvert ble jeg jo vant til å kjenne de ulike smakene.av og til søtt..av og til ubestemmelig."hva smaker det i dag" liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå